5. Bölüm

31 2 1
                                    

Eve geldim . Artık uyumak istiyordum . Kaç gündür uyuyamıyordum. Bir günde kaç kişiyi öldürdüm hatırlamıyorum. Yatağa uzandım ve gözlerimi kapattım.  Gözlerimi tekrar açtığımda saat akşam 12 olmuştu ve ben hala Liz'i düşünüyordum.  O güzel kızı. Kafamı dağıtmak için dışarı çıktım. Sokakta öylece sonsuzluğa yürüyordum. Aklımdaki saçma soruları cevaplamaya çalışıyordum . Yaptığım yanlışlara ise bir sebep bulmaya . Bir ailem yoktu, yetimhanede büyümüş bir çocuktum. Ama bir kardeşimin olduğu bana söylenmişti. O kardeşi hala arıyorum. Nerde, nasıl ve neden benimle değil?
Milyarlarca farklı soru işareti vardı kafamda. Bazıları kana bulanmış ve bazılarıda gözü yaşlı .

En son ne zaman içten ve gerçek güldüğümü hatırlamıyorum. Ama bundan sonra hep güleceğime , hayatımı herkesin isteyeceği gibi bir hayat yapacağıma söz veriyorum. Ve bu sözü de tutacağıma yemin ediyorum.

Bir süre daha sokakta yürümeye devam ettim . Bir süre sonra bir bar'a girdim.

Güzel sesiyle beni büyülüyordu yine bir kadın. Çok güzel değildi. Çok Çok güzeldi.
Gözleri ise gördüğüm en güzel kahve . Dayanamadım elime bir mikrofon aldım ve o bildiğim ve hayranı olduğum şarkıyı birlikte söylemeye başladık. "All of me " .
Sözlerine ve kelimelerinin birleşerek yarattığı o anlama bayılıyordum .
O güzel kadın gayet şık ve sade giyinmişti.
Hiç açık değildi. Onu her gün her gece durmadan izleyebilirdim.

Şarkı bitti ve ilk söze o atıldı.
" Sesiniz ne kadar da güzelmiş bayım ? "
"Sizin yanınızda bir hiçim hanımefendi. " diye karşılık verdim.
" Oh , lütfen. Ben sadece amatör bir sesim."
" Ama bu güzelliğiniz ve nazikliğiniz doğuştan geliyor değil mi ? "
Tekrar tekrar aşık olabilceğim bir gülücük bıraktı yüzünde .

" Adınız bayım ? "
"Tyler, ama sen benim için ölen biri diyebilirsin, nazik hanımefendi"
"Üzgünüm ama niyetiniz her neyse böyle bir olay için çok erken ve olmayacak ."

Nasıl da kendini korumasını biliyordu öyle .
Gerçekten o benim olmalıydı.
Özür dileyerek kötü bir niyetim olmadığını anlatmaya çalıştım ve bana inanarak bir masaya geçti.

" Burda yeni olmalısın , seni ilk defa görüyorum . "

" Evet , yeni taşındım ve güzel bir ev tuttum ."

"Buradaki evler meşurdur . Hepsi eminim senin ki gibi güzeldir ." dedi ve hemen yanımızda camın arkasındaki modern güzel evleri gösterdi.
" Çoğu ünlü mimarlar tarafından yapıldı ."
"Bayaği belli oluyor . Gerçekten şahane !"
"Kendinden bahsetmek ister misin ? Biraz moralin bozuk sanki ? "

O kadar belli oluyor muydu ? Galiba şu yaşadığım son olaylar beni büyük etkilemişti. Ona bi an herşeyi anlatmak istedim . Ama yapamazdım . Katil olduğumu anladığı an hemen benimle iletişimini keser ve olmam gereken yere beni gönderirdi . Demir parmaklıkların arkasına.

" Hayır , sadece biraz halsizim . Kusura bakmayın güzel bayan . " diye toparladım kendimi.

Onun adını sormayı unutmuştum . Hemen sordum .

"Adınız neydi güzel bayan ? "

" Alex yani Alexandra . "

"Savaşçı anlamına geliyor diye duymuştum ?"

"Evet, annem hayata karşı bir savaşçı gibi dik , zeki , güçlü ve korkusuz olmamı istemiş .Elimden geldiği kadar nazik ve bi o kadar da sert olmaya çalışıyorum . Biliyorsun hayat bir savaştır ve kazanana tanrının bizi yarattığı gibi bir ödül daha verilir."

"Çok haklısın , bi o kadar da güzel ve zeki ."

"Çok teşekkür ederim Tyler . Numaranı alabilir miyim ? "

En Güzel KurbanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin