8. Bölüm

10 0 0
                                    

O iğrenç odaya girdiğimde , o kadar da iğrenç olmadığını fark ettim.  Filmlerde ki gibi yukarıdan aşağıya , sadece senin yüzüne ışık tutması için ayarlanmış bir lamba yoktu. Karanlık bir oda değildi ve hatta masanın üstünde sıcak da bir kahve vardı . Oraya oturduktan sonra polislerden birinin gelip ifade almasını bekledim . İçeri ise güzel bir kadın girdi. Evet baya bir güzeldi  fakat bir polisti. Burada şuan onu da diğer kurbanlarım gibi deneyemezdim . Zaten o kurbanlar için beni sorguya çekiyorlardı değil mi ? Hem benim bir kurbanım vardı . Kalbimde ki adıyla en güzel kurbanım. Ona ihanet etmek istemiyordum, o ne kadar beni böyle görmese de görecekti. Bana "Senin için ölüyorum!" diyecekti.

Kadın bana "Selam." deyince irkildim ve düşüncelerimden kurtularak karşılık verdim. 

"Neden buradasın , biliyorsun değil mi ?"

"Aslında evet biliyorum . Bir kaç polis bana anlattı fakat bu olayla bir alakamın olmadığını da biliyorum."

"Yalanlarınız gelişme aşamasında umuyorum."

"Gelişme aşamasında olabilecek yalanlarım yok güzelim."

"Kes sesini de kahveden bir yudum al. Daha söyleyeceğin çok yalan var."

Bu kadın gerçekten polis olarak mı doğmuştu yoksa bana mı öyle geliyordu ? Bu kadar kaba olmaya gerek var mıydı ? Sadece güzel olduğunu  vurgulamıştım fakat bu yaptığı davranış hoşuma gitmişti. Kendini koruyordu , kendini koruduğu kadar ülkeyi de koruyordu . Bir polisti sonuçta.

"Evet başlayalım mı ? Tyler Jones ? "

"Tabi ki."

"Amacınız neydi ? "

" Öldürmediğim ve yapmadığım bir cinayetin bir amacının olduğunu söyleyemem ."

"Bunu neden yaptınız ? Niye kadınları seçtiniz ve niye Rio Grande nehrine bıraktınız ? 

"Rio Grande de neresi ? Öldürmediğim birini nasıl bilmediğim bir nehre ceset olarak bırakabilirim ki , söyler misiniz?"

"Bir ceset olarak oraya bırakıldıklarını size söylememiştim fakat doğru bildiniz . Belki de o anı çok iyi hatırlıyorsunuzdur  ."

"Bana iftira atmaktan vazgeçin!"

"Peki neden çoğu cinayet bölgesinde bulundunuz ve eviniz yakıldı ?"

"Evim mi ? Eski evimin yakıldığını bilmiyordum . Üzüldüm gerçekten güzel bir evdi fakat ben oradan çoktan taşındım."

"Demek eski eviniz . Peki diğer mekanlarda bulunmanıza ne diyeceksiniz ?"

"Hastane de bir arkadaşıma bakmıştım ."

"Güzel demek ki kimi nerede öldürdüğünüzü iyi hatırlıyorsunuz . Size hastanede niye bulunuyordunuz diye sormamıştım bay Tyler.  Diğer mekanlar demiştim , kendinizi ele vererek işimi kolaylaştırmanıza sevdim ."

Siktir! Bu nasıl aklıma gelmedi .Kendimi gerçekten de ele vermiştim. Ama bir dakika iki polis benimle kapının önünde , Alex'in yanında böyle bir konuşma yapmıştı ve adım gibi hatırlıyorum ;

" Sadece bir cinayet değil hanımefendi , birden fazla cinayet . Bir hastane odasında , eski ve nedensizce yakılan evinde , en kötüsü de iki gencin tek bir bıçağın içinde olduğu bir cinayet bölgesinde ."

Evet aynen böyle demişlerdi.

"YALAN SÖYLEMEYİ BIRAK VE GERÇEKLERİ MASAYA DÖK TYLER JONES !"

"Şu an da yapmadığım ve söylemediğim yalanlar yüzünden suçlanıyorum . Gerçekleri ortaya döküyorsam ve sen anlamıyorsan o senin sorunun güzel polis!"

Masaya elini vurarak çıkan güzel polisin arkasından baka kalmıştım ve sonra o iki polisle tekrar odaya girdi. Bunlar beni almaya gelen ve hayatımı karartan polislerin ikisiydi.

"Evet Jones! Seni almaya gelen polisler bu ikisiydi değil mi ?"

"Evet."

"Şimdi onlara sana neler anlatıp anlatmadıklarını soracağım ve eğer işimi zorlaştırdılar ise onlara da senin ki gibi bir fırça çekeceğim ."

"Buyurun sorun güzel bayan ?!"

Üçü diğer odaya geçerek biraz konuştuktan sonra tekrar o güzel kadın odama girdi .

" Cidden bu ikisi tam bir gerizekalı ."

"Size söylemiştim ama bana inanmadınız."

"Ben bir polisim ve işimi iyi yapmaya çalışıyorum Bay Jones."

"Gerçekten iyi bir sorgulama yeteneğiniz var fakat eğer işinizi iyi yapmak istiyorsanız beni salmalısınız . "

"Her şeyden emin oluncaya kadar bekleyin Bay Jones."

"Peki , güzel polis."

"Bana bunu demekten vazgeç aksi taktirde fena bir şekilde tehdit edilirsin."

"Sadece tehdit mi ? O zaman yırtıyorum ."

Bunu dediğim anda yüzümün tam ortasına bir yumruk yedim ve acayip bir şekilde acıdığını hissettim. Sonra tekrardan yüzümü polise çevirdim. Bana gülümseyerek , alaycı bir şekilde bakıyordu.

"Bu yumruk bir tehditti Bay Jones ."

"Anlıyorum , daha demeyeceğim bayan polis."

Gerçekten de daha demeyeceğim güzel bayan . Asla ...

 :D



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

En Güzel KurbanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin