Hafta sonu yine Yusuf zombi filimleri İzliyordu. Sonra dışarı çıkdı ve arkadaşlarıyla buluşdular. Mert 'keşke zombiler gerçek olsa' dedi halilde aynen dedi bunun üzerine yusuf ' aslında ola bilirmiş bi hastalık sonucu çıkıyo ortalığa ama %1 imkansız gibi bişi ' dedi. Oynarlarken yoldan zombiye benzer yüzü buruşuk kanlı adam geçdi yusuflar heralde maskelidir zombi olcak hali yok dediler Birde ne görsünler Adam birisini ıssırdı ve yedi bunu gören yusuflar direk kaçtılar yusuf ' lan %1 dedik %100 oldu alın istiyodunuz ne yapacaz acaba daha varmıydı ' dedi yusuf. Mert ' Harbiden bittik biz hele çok olursalar yandık dedi.
Yusuf düşünmeye başladı ve ' İnsanlığın sonu Geldi galiba ' dedi. Mert Hayır Daha yayılmamıştır dedi. Halil ' Mert görmedinmi olanı bu sadece ıssırlmakla deil havadaki virüsle hastalıklada yayılıyo ' dedi. Mert ' iyide 1 2 kişi gördük herkeze haber verelim ' derken ses duydular yusuf arkasını döndü ve bir sürü zombi ileriyordu. Yusuf ' eğilin sessiz olun bizi görmesinler ' dedi. Mert korkuyordu içinden ' ölmeyelim lütfen lütfen ' diye mırıldanıyordu yusuf ' Mert kimse ölmiyecek sessiz ol dedi.Zombiler gitmişti halil ' gördünmü mert çoktan yayılmış ' dedi. Yusuf ' bukadar çok yayıldıysa binayada bulaşmıştır çabuk binaya koşun ' dedi. Halil ümitsiz bir şekilde ' yusuf onlarda ölmüştür bence sığnak aramaya başlasak iyi olur ' dedi. Yusuf ' hayır yinede bakmalıyız hem zaten geç oldu binada kalırız hiç olmassa ' dedi. Karanlığa doğru koşmaya başladılar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombi Salgını
HorrorBir grubun ummadıkları anda çıkan zombi salgınıyla yaşam mücaledesini anlatan hikaye... İyi okumalar beğenmeniz dileğiyle ...:)