Depoya indiler kapı kilitliydi hemen anahtarı bulup kapıyı açdılar. içeride birisi vardı bu kişi yusufun okul arkadaşıydı yusuf ' seyda sen napıyosun burda seni gördüme sevindim bizle gel dedi ' seyda ' annem babam öldü dedi sizinle gelirim saolun dedi ' ve bişiler bulup çıkdılar .
Dışarı çıkdılar sığınacak yer bulmaları lazımdı yicek de lazımdı tabi devam ettiler ve sonunda biraz eski orta boy bi sığnak buldular ve girdiler hiç kimse yokdu ve duvarda ' Güle Güle Kullanın Ben Burda Kalamam yazıyordu .' Yusuf ' niye terk ettiyse burayı güzel sığnak aslında dedi ' Mert ' neyse boşver kapıyı kilitleyin ve yicek alet arayın dedi.
Seyda ' çok saolun arkadaşlar Sayendizde o yerden kurtuldum ' Hep bir ağızdan ' önemli değil ' dediler. Yusuf ' Furkan sen bizim binada nabıyodun sen başka yerde oturuyosun. Seyda ' ben evde oturuyodum annem hastaydı babamda başında ona bakıyodu birden annem bi bayıldı ateşi çok fazlaydı sonra uyandı babamı ıssırdı ben korkudan direk sizin binaya geldim. Ama kimse yokdu sonra o zombiler karşıma çıkdı ve oraya saklandım.Yusuf ' tmm hadi beyler bugünde yaşamayı başardık yemeği yiyelim ve sırayla nöbetleşe duralım ilk sırayı ben alırım . ' dedi yusuf arkadaşları uyudukdan sonra cama geçdi ve ağlamaya başladı ' annem annem acaba nerdesin ' Derken ışıgın açık oldugunu fark etti dısarıya baktı ve zombi sürüsü geliyodu içinden ' bu sefer yandık galiba ! '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombi Salgını
HororBir grubun ummadıkları anda çıkan zombi salgınıyla yaşam mücaledesini anlatan hikaye... İyi okumalar beğenmeniz dileğiyle ...:)