2. Sezon 3. Bölüm Savaş Başlangıcı

37 4 2
                                    


               Çiftliğe vardıklarında ummadıkları bir manzarayla karşılaşmışlardı. Ağaçda doktorun ve ailesinin kellesi asılıydı. Merveyle Mustafaya bakmak için içeri girip Mustafanın yattığı odaya bakmaya gittiklerinde Mustafanın delik deşik olmuş cesediyle karşılaştılar. Bütün grup üzüntü ve sinir içindeydi Yusuf hala baygın arabada yatıyordu.


              Halil dayanayamayıp küfürler savurdu ve '' Merve, Merve Nerde ? '' dedi ve Merve diye bağırmaya başlayıp her tarafı aramaya koyuldu. Herkez Merve diye bağırıyordu evin her tarafına baktıktan sonra mervenin kaçmış olabiliceğini veya bunu yapan acımasız katiller tarafından götürüldüğünü düşünmeye başladılar. Berk '' Bunu yapanı bulmazsak aynısı bizede olabilir ''
dedi ve Seyda da '' Elbett bulucaz ve bu yaptıklarının hesaplarını teker teker sorucaz '' dedi.
Umut birşey bulmuş gibi düşünürken yusuf geldi aklına ve bir anda '' Yusuf Yusuf' u unuttuk onunda yardıma ihtiyacı var '' dedi. Arabaya koştu Yusuf hala baygındı yarası kötüydü ama şanslı olmalıydı ki mermi sıyırmıştı. Umutla seyda yusufu kaldırıp İçeri getirdiler ve pansumanını yenilediler. Halil '' Şimdi ne yapıcaz yemeğimiz yok, etrafta zombilerle dolu, Yusuf yaralı ve bunu yapanlar birdaha dönerse onlara karşı koyacak gücümüzde yok '' dedi ve sinirlenip duvarar yumruk attı. Berk de '' Sakin ol ilk önce mustafayı gömelim sonra yusuf uyandığında da ne yapacağımıza karar veririz '' dedi. Grup onayladı ve Mustafayı gömdüler. Berk mutfağa gitti belki hiç yoktan azcık yiyecek bulma umuduyla. Mutfakda 2 3 şişe su ve konserve kutuları buldu. Güldü ve hemen içeri girerek '' gelin gelin su ve yiyecek buldum '' dedi. Yusuf   Sese uyanmış olmalı ki '' Su Su '' diye sayıklandı. Berk hemen su götürdu ve içirdi. Yusuf yarı baygın halde '' Nerdeyiz burası niye bukadar kötü kokuyor '' dedi. Berk '' çiftlikteyiz '' dedi ve sustu Yusuf '' Ne zamandır burdayız '' dedi ayağa kalkmaya çalıştı fakat bacağı buna izin vermedi.

             Berk '' Yavaş ol Yavaş ol yaran daha iyileşmedi benden destek al '' dedi. Yusuf berk'e tutunarak grubun yanına gitti. Hepsi çok acıkmış olmalı ki çok hızlı yemek yiyorlardı Yusuf '' Afiyet olsun '' dedi ve '' madem çiftlikteyiz doktor nerde ? mustafayamı bakıyor dedi. Büyük bir sessizlik oluştu ve Yusuf '' Aloo size diyorum niye susuyorsunuz '' dedi. Halil '' Doktor, ailesi, Mustafa öldü doktor ve ailesinin kellelerini ağaca asmışlar '' dedi. Yusuf başta şaka yaptığını düşünerek '' Ya olm şu zamanda şaka kaldırıcak gibimi duruyorum '' dedi. Sonra şaka olmadığını ağaçta duran kellelerden anladı ve '' Has... kim yaptı bunu kim '' diye bağırmaya başladı. Seyda '' Bilmiyoruz bi bilsek keşke '' dedi. Yusuf '' Merve nerde, ona ne yapmışlar '' dedi soğuk ve sinirli sesiyle. Halil '' Merveyi bulamadık ya kaçmış ya da o şerefsizler yanlarında götürmüşler '' dedi. Yusuf bacağındaki yaranın üstüne bu olaydan dolayı iyicene yorgun düştü ve ateş saçan gözleriyle '' Yarın bunu yapanı bulmaya gidiyoruz '' dedi. Seyda '' İyide nasıl bulacağız bu civarda bir insan olup olmadığını bilmiyoruz bilsek bile aracımızın yakıtı az ve silahımız yok '' dedi Umut bunun üstüne '' Ben kimin yaptığını biliyorum '' dedi. Yusuf umut u unutmuştu ve '' Umut kardeşimmmmm '' dedi biraz yüksek sesle. Umut da '' Evet, biraz geç farketsen de o kıçını ben kurtardım '' dedi gülerek. Yusuf da '' kusuruma bakma mermi beni feci deşti '' dedi. Yusuf '' bunu yapanları biliyosun demek kim onlar ? bizi esir alanlar mı ? '' dedi. Umut '' keşke öyle olsa fakat bunlar daha da kötüler '' dedi. Yusuf bunun üzerine '' O zaman asıl savaşımız başlasın '' dedi. Grup korkuyordu ellerinde hiç birşey yoktu neyle savaşıcaklarını bilmiyolardı bir planları bile yoktu fakat yusuf ' a şuan bunu söyleselerde kabul etmeyeceğini biliyolardı. Korku dolu gözlerle bir sürü hayat gideceğini anlayarak dışarıya baktılar ve güneş batıyordu yaydığı ışıksa tıpkı kan gibiydi....


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zombi SalgınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin