Zombi sürüsü geliyordu yusuf çok korkmuşdu hemen ' kalkın kalkın sürü geliyor ölücez kalkın ' diye bağırdı. Halil ' ne oluyor yusuf ' dedi Yusufda ' Zombi sürüsü geliyo toplanın kaçıcaz ' dedi. Yusuf bişiler aradı savunmalık herangi bişi sonra bi kutu buldu içinde silah vardı hemen aldı. Kapıyı açacakken zombilerin gelidini hatta nerdeyse kapıyı kırmaz üzere oldugunu anladı Yusuf cama sert bişeyle vurdu ve atladı ' hadi sırayla atlayın kaçalım ' dedi halil atladı ardından seyda mert tam atlıyacakken arkasından zombi tuttu ve içeri çekdi yusuflar bağırdı üzülmüşlerdi baya Seyda ' artık o nu kurtaramayız kaçın kaçın ' dedi ve gittiler.
Geceydi ve yusuflar çok korkuyodu. Yatmalık biyer bulmaları lazım dı zaten mertin ölümü onları baya sarsmışdı. Baya bi yürüdükden sonra bir dükkana girdiler sakin bir dükkan olmaliki hiç zombi yokdu Yusuf Sessizce ' birisi varmı sesimi duyan varmı ' dedi kimse yokdu. Yusuf ' burda kalalım bir gün yarın başka yerlere gideriz ' dedi .
Ertesi sabah kalkdıklarında birşeyler yiyip çıkdılar. Nereye gideceklerini hiç bilmiyolardı Yusuf ' sizce nereye gitmeliyiz bi yer söleyin plan yapalım ' dedi . Halil ' yusuf binada kimse yokdu Bence farkettiler ve birlikte gittiler onları aramalıyız dedi ' . Yusuf ' tamam birlikte gitsinler ama nerdeler biz nerden bilecez birinizi daha kaybedersem çıldırırım merte olanlar saten beni yıkdı ' dedi Halilde ' Daha kimse ölmiyecek ilerilere gidelim ve ormana girelim belki oralarda yerleşenler vardır dedi.
İlerlediler yol boyunca hiç birşey yokdu sadece yoldan geçen 2 3 zombi dışında yusuf onlara dokunmak bile istemedi merti hatırlıyordu gözünün önünde 1 an bile gitmiyordu. En sonunda ormana girdiler bir adam ve bir kız vardı sanırım aile deillerdi çünkü yakın davranmıyorlardı Yusuf ' halil galiba birilerini bulduk belki bizi grublarına alırlar dedi. Ve Yusuf konuşmak için gitti adamın yanına vardıgında biraz korkdu yüzü kabaydı buruşukdu neyse dedi ve söze girdi ' merhaba benim adım yusuf biz kaç gündür yoldayız ve sığınıcak yer arıyoruz acaba bizim içinde çadırınız varmı dedi adam ' merhaba ufaklık ben hüseyin buda yolda bulduğum bir kız adı mervesizede yerimiz var ama ses çıkarmayın biliyosunuz sese geliyorlar ' dedi . Yusuf ' saolun hiç ses yapmıyağız ' dedi ve çadırı kurdular . Yusuf hala dalgındı mertin ölümünü düşünüyordu sağına döndüğünde kıza tecavüz etmeye çalışan hüseyin denen adamı gördü o sıra yusufun eline silah çarptı Ve ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombi Salgını
HororBir grubun ummadıkları anda çıkan zombi salgınıyla yaşam mücaledesini anlatan hikaye... İyi okumalar beğenmeniz dileğiyle ...:)