2. Bölüm Binaya Gidiş

661 18 0
                                    

       Zombi salgını başladıktan sonra Yusuflar baya korkmuşdu Mert çok ağlıyordu çünkü annesini kaybetmişdi yusuf ' Beyler ağlamayı bırakın diğer arkadaşlarımızı da bulmamız lazım yani binaya gidip burdan gitmeliyiz zombiler her an gelebilir ' dedi. Mert  ' tmm dedi gidelim ' binaya gittiler ışıklar yokdu sanırım bütün sitede yokdu sular kesikdi ilk önce fetullahların evine girdiler en yakın onün eviydi bağırdılar feto diye kimse yokdu üzüldüler berklerin evine gittiler kimse yokdu  huzeyfeye gittiler ordada kmse yokdu  bu baya üzmüşdü onları oturdular bir çıtırtı sesi geldi. Halil bu neki dedi ve gitti. Bir zombiydi halili tuttu ve yere yatırmışdı yusuf ' Mert  filimlerdeki gibi kafasına vurmalık bişi lazım ' dedi yerde bıçak vardı aldığı gibi kafasına sapladı yusuf halil şokla aya kalkdı. Yusuf kendini garip hissetti ben bi insanmı öldürdüm yoksa zombi mi die mırıldandı Mert  ' O halili yemeğe çalışdı sen doğru olanı yapdım hem o bir zombiydi sakın üzülme dedi.

    Yusuflar binada kalacaklardı aşşası tehlikeliydi gitme planı iptal olmuşdu Yusuf ' Halil annelerimiz dönmediğine göre ölmüşler başın saolsun ikinizinde ' Halil ' Hemen ümidini yitirme ölmedi annelerimiz yaşıyolar nerden biliyorsun belki fark ettiler gelmediler onları bulucaz yusuf umudunu kaybetme dedi. Neyse dediler ve yattılar.

     Ertesi sabah uyandılar ve kapıya vuran bir zombi vardı kapıyı  kırmaya çalışıyordu Yusuf 'Mert sessiz halledelim bu sefer siz halledin ben 1 kere yapdım dedi 'Mert  ' Olmaz ' dedi ama arkadaşlarının halini görünce yapmaya karar verdi kapıyı açdılar zombi içeri girdi ve Mert te arkasından kafasına bıçak sapladı aşağıya indiler tam koşacaklarken Yusuf ' depoya gidelim bişiler vardır belki ' dedi ve gittiler.

Zombi SalgınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin