5. Bölüm ' Ben Bi İnsan Öldürdüm ' !

290 10 1
                                    

         Yusuf silahı eline aldı ve yavaşca adamın yanına gitti silahı adama doğrulttu ' napıyorsun sen kıza hemen uzaklaş ordan ' dedi. Bağırşma seslerini duyan haliller hemen geldiler Halil ' yusuf napıyosun niye adama silahı doğrulttun ' dedi yusuf da ' bu it kıza tecavüz ediyordu ' dedi adam ' Hayır yapmadım öle bişi hayır ' derken birden silah patladı kız yusufa sarıldı ama yusuf büyük bir şokdaydı ağzından ' Ben bir insan öldürdüm diyordu ' halil yusufu silkeledi ' yusuf kendine gel yusuf kendine gel gitmeliyiz ve bu işin aslını bana anlatıcaksın ' dedi ve ayrıldılar.

  

      Yusuf Kendine gelince kıza adını Sordu ' adın ne ? ' Kızda ' adım merve seninkide yusuf olmalı arkadaşlarından duydum ' dedi yusuf ' aynen ' Merve ' beni kurtardığın için saol o it herifden senin sayende kurtuldum dedi ' Yusuf ' önemli değil ' dedi ve yine o adamı düşünüyordu mertin ölümünden sonra bu çok sarsıcı olmuşdu hele kendi elleriyle bir insanı öldürmesi.

       Ormanda baya bi yürüdükden sonra Seyda ' baya yorulduk duralım çadırı buraya kuralım ' dedi ve kurdular. Yusuf uyuyamıyordu Aklında hep ' Ben Bi İnsan Öldürdüm ' hep bu çınlıyordu yusuf hem bunu düşünüp hemde yanindaki insanları düşünüyordu onları hayatta tutmayı korumayı hiç aklından çıkarmıyordu.

Zombi SalgınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin