2 Sezon 1. Bölüm ' Ölüm'

183 5 0
                                    

   Yusuf uyanmıştı kafasına çok sert bir darbe yemişdi etrafına bakındı baygın gözlerle. Berk baygındı elleri bağlılıardı ve 3 adam vardı halilleri bulmuştu fakat kötü durumda. Mustafaya hala yardım gerekliydi fakat yakalanmışlardı. İçeri Bir adam girdi karnındanyaralıydı ' Beni hatırladınmı yusuf ? '  dedi yusuf bakdı ve ' evet hatırladım seni pislik ' dedi.



    Bu adam yusufun ilk vurduğu kişiydi yusuf suratına sert bir yumruk yedi. Berkler uyanmaya başladı yusuf ' sakin beyler bunuda atlatıcaz ' dedi. Adam kötü bir kahkahayla çıktı. Yusuf sinirliydi ve mustafanın ölmemesini umut ediyordu cafer ' mustafa nerde ' dedi. halil ' aynen merve nerde ' dedi Berk ' mustafa vuruldu mervede bakmak için onla kaldı geride bir çiftlikte ' dedi. Yusuf etrafa bakdı ve hastanede olmadıklarını anladı. İçeriden insanların sesi geliyordu sanırım burası onların yeri ve burayı biz alıcaz dedi.


    Adam içeri geri geldi ve caferi tuttu elinde silah vardı ' yusuf bütün arkadaşlarını teker teker öldürücem ve sende bunu izliceksin sadece izliceksin ' dedi. Yusuf ' sorunun benle bırak onu adi köpek beni öldür burdan kurtulunca ölmek için dua ediceksin ' dedi. Adam cafere silahı doğrulttu cafer ' yapma anlaşabiliriz ' dedi. Yusuflar barığıyordu bırak diye ve silah patladı cafer vurulmuştu. Yusuf Bağırdı Seni Doğduğuna Pişman Edicem Gebermek için yalvarıcaksın.....

Zombi SalgınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin