Ne haragudjatok, hogy nem rész.
De @pzsani19 kihívott egy ilyen... cuccra:DAddig hallgassatok zenét nyugodtan.
|<>|<>|<>|<>|<>|<>|<>|
kérdések
1. Ki a kedvenced a BTS-ből és miért?
~ sokan már tudjátok, hogy Yoongi. szeretem a nagyon őszinte embereket, és amikor zongorázik vagy rappel szerintem leáll a szívem.
2. Ki a kedvenc shipped?
~ ha egyet kell választani akkor meglepő módon a Yoonmin, de ez csak azért, mert Yoongi a biasom, Jimin meg a bw-m.
3. Mit tennél, ha jönne a világvége?
~ nem szeretem az ilyen jellegű kérdéseket. végső esetben inkább azt mondom, mit nem tennék. rettegve várni a halált, azt tuti nem.
4. Ha lenne lehetőséged egy dolgot megváltoztatni magadon: külső-belső, mik lennének azok?
~ külsőleg alacsonyabb lennék pár centivel, belsőleg meg semmit.
5. Mi lenne számodra az álommunka?
~ én tuti hotel kritikus lennék.
6. Melyik országban élnél a legszívesebben?
~ Az USA, vagy Ausztrália.
7. Van valami furcsa tulajdonságod?
~ hm. szerintem nincs. bár reggel a buszon extra idióta vagyok.
8. Kedvenc sorozatod, könyved?
~ sorozat: American Horror Story
~ könyv: A Csak egy kis élet c. könyv, aminek az íróját nem tudom megjegyezni.9. Ha bármelyik sztárt választhatnád férjedül, ki lenne az? Miért?
~ fogalmam sincs. bár, ha a SHINee-s Taemin fiatalabb lenne, gondolkozás nélkül őt mondanám.
10. Amikor szomorú vagy mit csinálsz?
~ egyértelműen zenét hallgatok és közben valakivel beszélek akár messengeren. általában a Love Yourself Tear album Piano verzióját hallgatom.
|<>|<>|<>|<>|<>|<>|<>|
@pzsani19 kérdései
1. Kedvenc kpop banda? Miért?
~ a BTS, talán azért mert ők a legszimpatikusabbak és ők állnak hozzám a legközelebb. a dalaik pedig tökéletesek és inspirálóak.
2. Ki a Biasod? Miért?
~ ezt a kérdést már megválaszoltam.
3. Ha megtudnád, hogy ez az utolsó napod, mit/miket tennél meg még?
~ elmennék Japánba, hogy teljesüljön az álmom.
4. Kedvenc Shippek?
~ yoonmin, taekook, yoonkook, taegi
5. Milyennek képzeled magad a jövőben?
~ az első dolog amit a jővőmmel kapcsolatban látok az az Egyetem.
6. Kedvenc tevékenységed?
~ írás, olvasás, röplabda, drámák, anime és orosz dokumentumfilmek nézése :D
7. Mikor írsz/posztolsz wattpadra akkor mi inspirál?
~ minden, bármi. annyi helyről lehet insirációt gyűjteni. az sokkal nehezebb, hogy jó hangulatom legyen az íráshoz.
8. Mit köszönsz a kpopnak?
~ ide csak egy szám címét írnám le, és abból minden kiderül.
Jin - Epiphany9. Mit nézel meg először egy emberben?
~ magasság és szem. nekem ez a kettő tűnik fel először. miután elkezdtem vele beszélni azt figyelem mennyire kedves.
10. Milyen akarsz lenni a jövőben?
~ boldog.
|<>|<>|<>|<>|<>|<>|<>|
Nem hívok ki senkit, mivel nem szeretem az ilyen jellegű dolgokat, de azért köszönöm a kihívást.
أنت تقرأ
ᴠᴋᴏᴏᴋ | ᴀᴢ ᴀsᴢᴇxᴜᴀʟɪs ғɪᴜ
عاطفية"- Odáig vagyok érte. - Azt tudtad, hogy aszexuális?" Taehyung aszeuális. Változtat ez bármit is azon, hogyan viselkedik másokkal? Talán igen, talán nem. Hogyan érthetnénk meg olyan valakit, akit elnyom a társadalom? Ide csak egy ember szükséges...