Zifiri Yalanlar Part 2 "Alıntı"

377 73 391
                                    

Uzun zaman oldu bölüm atmayalı. Bir türlü müsait olamadım.

Ben burayı çookkkk özledim

Unutulduk galiba😔

Kısa ama etkili bir alıntı ile geldim, yeni bölüm ise çok yakında 😊

💜

"Çünkü kızdırdın bir daha görüşmeyeceğim insana neden söylememeyim dedim ama bizim böyle olacağımızı bilmiyordum."

Mahir'in elleri, ürkek kadının saçlarına çıktı. Firar eden saç telini kulağının arkasına, sıkıştırdı. Gür kaşları havaya kalkarken bir müddet kuşkulu bakmayı sürdürdü. Daha sonra içindeki kuruntunun boş olduğuna inanarak "Neyi bilmiyordun?" diye büyülü bir tonda fısıldadı.

"Bunu... Yani aramızdaki şeyi."

"Kocam, olacağını."

Berzâh, bu sözlerle alacağı nefesi boğazında tıkandı. Dillendirmek, hemde adamın o kusursuz dudaklarında. Sıcak nefesi, yüzüne çarparken istemsizce onu varla yok arası başıyla onaylamıştı. Sanki Mahir'in bedeni giderek üstüne çullanırken geri geri giderek koltuğa sert şekilde çarptığında kendini bir an oturur şekilde buldu. Hızla kalkmayı denediğinde adam vakit kaybetmeden, iki elini koltuğa yaslamış ve üstüne doğru eğilmişti bile.

"Gitmem gerek, biri gelir şimdi."

Uzaklaştırmak istediği bedeni, aksine Mahir'e hâlâ temas ediyordu. Niyetinin saf olmadığı hareketleri kanıtlıyordu. Arsız gözleri, yine dudaklarına kitlenmişti.

Dokunuşlara, hareketlere yabancıydı, Berzâh. Baran ile daha el ele bile tutuşmazken adamın kolları arasında olmak, her an heyecandan öleceğini sanmak; tuhaf geliyordu. Biraz daha eğildiğinde "Ne yapıyorsun?" diye sorduğunda sesi kısık çıkmıştı.

"Ne yapıyor muşum?" diyen adamın sesi tam olarak alaylı olmasına rağmen, boğucu sesi, olduğu buhramdan çıkmasına
yardımcı olmamıştı.

"Haddinden fazla yakınsın. Uzaklaş." diye açıkça konuşurken adamın dudaklarını kıvrılmasıyla yanağındaki o çukurun belirginliğine bir daha şahit oldu.

"Etkileniyor musun benden."

Hiddetle kaşlarını çattı. "Çekil!." diye sesini yükseltesede, Berzâh beyhude çabası nafileydi.

"Bahar."

"Ne, Bahar! Ben adım Bahar değil."

Bölüm tabii biraz uzun. Beni bilenler bilir kelime sayısı almış başını gider 😂

Aslında kurguda köklü değişiklikler yapıyorum ve bundan dolayı bölümler geç geliyor.

Bu arada yeni bir kitap yayımladım (KEHRİBAR GÜNEŞİ) adında, profilde bakabilirsiniz.



DİLHÛN -Gecenin AğıdıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin