*Yoongi POV*
*
- Tu man nieko nereiški.
*
-Jie mirė.
*
-Tai tik tavo kaltė.
*
-Tu žudikas...
*
*
*
Atmerkiu akis. Tai buvo tik sapnas.
Prie manęs mielai miega Rebeka.
Pasislenku arčiau ir vėl nulūžtu.*Rebekos POV*
Šiandien mokykloje atsitiktinai susipažinau su labai mielu vaikinu, Jinyoung. Jis atvyko į mūsų mokyklą iš kito miesto mainų programa.
Mes kartu praleidome visą dieną mokykloje. Kartu ėjome namo, kai iš tolo pamačiau Yoongi.
Jis pastebėjo mane ir iškart pasidarė neapsakomai piktas.
Supratau, kad jeigu jie susitiks, bus nekas...
-Jinyoung, susitiksime ryt. Aš turiu eiti...- nervingai pasakiau ir nubėgau link Yoongi.
-Kas jis?- piktai paklausė.
-Tu nieko jam nedarysi.- piktai atsakiau.- Nesek manęs.- pasakiau ir nuėjau.
-Rebeka!- jis pagriebė mane už riešo.- Kas jis?
-Jeigu tikrai mane myli... Paleisk. Aš neesu mergina, kurios tau reikia.
-Aš niekur nedingsiu.- jis vis dar laikė mano ranką ir žiūrėjo man į akis.- Leisk man būti su tavimi ir atpirkti viską...- Yoongi priartėjo prie mano veido ir švelniai pabučiavo mano lūpas.
-Aš tavęs nepaleisiu...-tyliai pasakė jis, kiek piktoku balsu.
Yoongi laikė mano rankas ir žiūrėjo tiesiai į akis.
-Tu taip pat nenori manęs paleisti...-piktas žvilgsnis ir jo žemas balsas nukrėtė mano kūna šiurpuliukais.*Chaeyoung POV*
Gulėjau lovoje, bandžiau užmigti. Vis pasižiūriu į laikrodį, valandos slenka, jau vidurnaktis.
Staiga iš niekur nieko, isgirstu. Kažkas mėto akmenukus į mano langą?
Sunkiai išlipu iš lovos, praveriu užuolaidas ir pasižiūriu žemyn.
Jimin...
Atidarau langą ir švelniai nusišypsau.
-Ką tu čia veiki?-nusijuokiu.
Jo šypsena varė mane iš proto.
-Atėjau palinkėti saldžių sapnų.-šypsojosi jis, iš jo rankų, mačiau kaip jaudinosi...
-Jau vidurnaktis, tokiu laiku žmonės miega, Jimin.
-Atleisk, ar pažadinau?-susinervino jis.
-Aš nemiegojau, viskas gerai...
-Na tai...-mačiau kaip jo rankos drebėjo.-Labanakt, princese...-jis nusišypsojo ir kiek paskubomis nuėjo.
Aš nieko neatsakiau. Tik nusekiau jį akimis. Automobilių stovėjimo aikštelėje jo laukė kiti vaikinai. Kai Jimin priėjo prie jų iš tolo pasigirdo palaikantys šūksniai.
Aš uždariau langą, užuolaidas ir vėl grįžau prie bandymo pagaliau užmigti.*Yoongi POV*
-Tai... Kas jis toks?-gulėjome Rebekos lovoje.
-Kodėl tau taip rūpi?-keistai pažiūrėjo į mane.
-Nes tu esi mano, tik mano..._to_be_continued_
Paskutinė dalis lietuvių kalba.
Po kurio laiko visos dalys bus perrašytos anglų kalba.
Istorija taip pat bus tęsiama, tačiau ne lietuviškai.
Sorry not sorry.
:(