"Ο πατριός μου"
by:greek_dreamer
Χαρακτήρες: Ιβονη ,Άντριου ,Αλέξια ,ΑλέξανδροςΙβονη...μια 16χρονη έφηβη που ατύχησε στο θέμα των γονιών.
Γιατί πιστεύω πως αν η μητέρα σου ήταν μια γυναίκα του φαίνεσθαι ,χώρισε τον πατέρα σου και σου φέρνει ξαφνικά στο σπίτι έναν κύριο και σου τον συστήνει ως πάτριο σου πιστεύω πως θα είχες φρικάρει.Παρόλα αυτά ο καινούριος πατριός αποδείχθηκε πολύ καλύτερος από την βιολογική μητέρα.
Ο Άντριου στάθηκε στην Ιβονη σας πραγματικός παρέας,σαν φίλος.
Όμως η μητέρα της Ιβονης δεν στάθηκε στο ύψος της ,με αποτέλεσμα οι πράξεις της να δημιουργήσουν ένα διαφορετικό κλίμα ανάμεσα στον Άντριου και την πρωταγωνίστρια μας.Με έναν πατέρα αλκοολικό και πίσω από τα σίδερα ,η Ιβονη εκτός από τις φίλες της βρήκε και τον πάτριο της βράχο δίπλα της ,ένα στήριγμα που το είχε ανάγκη.
Φύλακας άγγελος και ο εφηβικός της έρωτας.
Πως εξελίσσεται ένα τέτοιο ειδύλλιο ;
Πως μπορεί ...ή μάλλον μπορεί η Ιβονη να ακολουθήσει το σωστό ή όντως η καρδιά ειναι αυτή που κάνει κουμάντο;Ο Πατριός μου...
Μια ιστορία διαφορετική ως προς το περιεχόμενο .
Η αλήθεια ειναι πως έχω ΠΑΡΆ ΠΌΛΟΥΣ μήνες που την διάβασα και πιστεύω ήρθε η ώρα να δικαιώσω την συγγραφέα.Την έχω διαβάσει όλη ,γιατί την ξεκίνησα πριν πάρω την απόφαση να ξεκινήσω δικό μου βιβλίο.
Ότι έγραψα παρά πάνω ειναι ότι θυμάμαι ,καθώς δεν έχω χρόνο να την ξανακοίταξω.
Ζητώ συγνώμη από την συγγραφέα ,εάν έχω γράψει κάτι λάθος .Θυμάμαι πάντως πως η γραφή και η περιγραφή ήταν αρκετά ικανοποιητικές.
Έμεινα αρκετά ικανοποιημένη και μου άρεσε αρκετά η ιστορία.
Ειναι καθαρά ρομαντική ,όποτε όσοι από εσάς είναι ρομαντικές ψυχές και τους αρέσουν τα happy end το προτείνω ανεπιφύλακτα.
Πολύ καλή δουλειά .ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΓΡΑΦΈΑ!
Γουατπαντακια μου ξανά κοντά σας .
Καινούρια κριτική με ένα καλό βιβλίο.Ελπίζω να είστε όλο καλά,να περνάτε καλά και να επιβιώνετε απο το διάβασμα.
Όσοι θα δώσουν πανελλήνιες ,μαζί και εγώ 😂,καλό διάβασμα.....
Λίγο ακόμα έμεινε.....
Υπομονή.
Θα εκτιμούσα ένα 🌟 και ένα 💬.
Βλέπω πως δεν κάνετε comments ,αλλά τουλάχιστον πατήστε το 🌟
Ευχαριστώ 💙
Φιλιά! 💋
Adiós 💜
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Trust my opinion
РазноеΈνα βιβλίο διαφορετικό από τα άλλα ,ειναι εδώ για εσένα που θέλεις να μάθεις για αλλα βιβλία ,να δεις κάποιες συμβουλές για καλύτερη γραφή ,να δεις ακομα και το δικό σου βιβλίο από την δική μου οπτική γωνία.Απλά στείλε μου ένα μήνυμα και έχεις μπει...