19ο ΒΙΒΛΊΟ

33 3 6
                                    

"DADDY I" by:Otaku45yaoiboys

Χαρακτήρες: Αμαρρυλίς,Άρης,
Αχιλλέας,Απόλλωνας ,Βίκτωρ,
Ερμής,Ανελιζ .

Σας έχει τύχει ποτέ να διαβάζετε ένα βιβλίο και να θέλετε να το τελειώσετε για μάθετε τι θα γίνει στο τέλος,αλλά να απογοητεύεστε γιατί τελείωσε;Ένα πραγματικά καλό βιβλίο και μιλάω για εκτός Wattpad.

Αυτό ακριβώς έγινε όμως με αυτό το βιβλίο.Έχω διαβάσει ιστορίες όλων των ειδών εδώ μέσα,έχω δει την ίδια ιστορία να επαναλαμβάνεται και ελάχιστα πράγματα να διαφοροποιούνται.

Το "Daddy I" είναι μια υπερφυσική ιστορία και τα πλάσματα της δεν τα έχω συναντήσει σε άλλα βιβλία.

Ας κάνω μια μικρή περίληψη όμως ...

Μια κοπέλα,η Αμαρρυλις,μεγαλώνει στα ορφανοτροφεία και ενώ βρίσκεται ένα βήμα πριν την ενηλικίωση γίνεται κάτι που δεν έγινε από τότε που έμεινε ορφανή.Υιοθετείται.

Η υιοθεσία γίνεται από μια οικογένεια χωρίς γονείς,αποτελούμενη από 4 άντρες.

Ο λόγος που επέλεξαν να υιοθετήσουν μια κοπέλα σχεδόν ενήλικη,χωρίς να υπάρχουν γονείς οφείλεται στον λόγο που η Αμαρρυλις έμεινε ορφανή.

Το μυστικό που κρύβει μέσα της απο τα 5 της χρόνια.

Η συγκατοίκηση θα εξελιχθεί σε ένα ερωτικό ....πεντάγωνο;;;

Τα αισθήματα της Αμαρρυλις έντονα,όμως θα αναρωτιέστε πως είναι δυνατόν.;

Το μυστικό που κρύβει,αυτά τα τέσσερα πλάσματα με ανθρώπινη μορφή,οι δυνάμεις που έχει,η επιθυμία όλων να τις αποκτήσουν δημιουργούν μια σειρά από γεγονότα τα οποία μπερδεύουν τα αισθήματα της Αμαρρυλις και καταλήγουν σε μια μάχη με θύματα.

Μια ιστορία από μια συγγραφέα που η πρωτοτυπία ξεχειλίζει παρά το νεαρό της ηλικίας της.Μια ιστορία που αξίζει να διαβάσετε,να ψηφίσετε και να την βάλετε στις λίστες σας.

Δεν έχω να πω κάτι άλλο.Η ορθογραφία απόλυτα σωστή,υπήρχε πληθώρα εκφραστικών μέσων και όπως είπα ένα πρωτότυπο υπερφυσικό θέμα.

Αξίζει να την διαβάσετε και να αφιερώσετε τον χρόνο σας.

Πατήστε 🌟 και θα ήθελα πραγματικά την άποψη σας γι' αυτήν την ιστορία .Επίσης αύριο είναι το τελευταίο μάθημα .... για εμένα τουλάχιστον και θα ήθελα να πω σε όποιον έγραφε αυτές τις μέρες για να κυνηγήσει τα όνειρα του ένα τεράστιο ΜΠΡΑΒΟ,γιατί πάλεψε με τον ίδιο του τον εαυτό.

Να θυμάστε πως σημασία δεν έχει αν περάσετε με την πρώτη.Ένα Πανεπιστήμιο δεν καθορίζει ποιοι είστε.Δεν είναι ο δρόμος,αλλά ένα σκαλί για να πραγματοποιήσετε τα όνειρα σας ,δυστυχώς σε μια χώρα με το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σύστημα.

Οι αγώνες σας θα συνεχιστούν.Θα πέσετε,θα κλαψετε,θα νιώσετε και άχρηστοι πολλές φορές.Όταν συμβεί αυτό απλά σκεφτητε τον κόπο που κάνατε για να φτάσετε σε αυτό το σημείο,ακόμα και αν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό.

Κάποτε υπήρξαμε όλοι παιδιά με φαντασία και όνειρα.Δεν μιλάω για εκείνα τα όνειρα με πρωταγωνιστές μοντέλα και τραγουδιστές.Μιλάω για εκείνα τα όνειρα που μας έδιναν ελπίδα.Για εκείνα τα όνειρα που κάποιοι από εμάς γα να τα πετύχουμε μάθαμε μέχρι και τι ώρα κατουρουσε ο Πλάτωνας ή κόντεψα να λύσουμε το οικονομικό πρόβλημα της χώρας.

Περάσαμε ξενύχτια,κλάματα,απελπισία και πολλά ακόμη για να φτάσουμε σήμερα να δίνουμε αυτά τα μαθήματα που δυστυχώς κατά ένα μέρος θα καθορίσουν το μέλλον μας.

Δεν σας τα λέω όλα αυτά γιατί νιώθω σίγουρη για τον εαυτό μου.Σας τα λέω ,γιατί είναι αυτά που δεν μου είπε κανείς όλη την χρονιά,ενώ είχα ανάγκη να τα ακούσω.

Τίποτε άλλο....Καληνύχτα❤
Adiós!💜

Trust my opinionTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang