ΣΥΓΝΏΜΗ

91 4 9
                                    

Παιδιά αποφάσισα να τελειώσω το βιβλίο και να διαγράψω το Wattpad.Οι λόγιοι είναι ότι το Wattpad δεν έχει κάτι που να με ελκύει.Υπάρχει ένα συγκεκριμένο πατρόν στις ιστορίες και αυτό κατάντησε αηδία.Είμαι περίεργο άτομο και δεν χρησιμοποιώ ξένες λέξεις στον λόγο μου κάτι το οποίο συμβαίνει εδω και έχει καταντήσει και αυτό αηδία.Επίσης υπάρχουν γελοία ορθογραφικά λάθη που δεν αρμόζουν σε παιδιά 16 και 17 χρόνων.Που γενικότερα δεν αρμόζουν σε κανέναν.Έχει χαλάσει παρά πολύ η ορθογραφία μου από τοτε που ξεκίνησα να διαβάζω Wattpad.Όταν έχετε θέματα με την ορθογραφία μην κάνετε τον κόπο όχι να γράψετε,αλλά ούτε να σκεφτείτε να γράψετε ιστορία.Μειώνετε τον εαυτό σας και γίνεστε ρεζίλι.
Δεν θέλω να μειώσω κανέναν,ούτε να δείξω οτι εγω είμαι καποια.Και γω κάνω λάθη αλλά με την εφαρμογή παραέγινε το κακό.
Σας ευχαριστώ για τους 300 και παραπάνω αναγνώστες.Για τα ομορφα λόγια σας και για την στήριξη σας.Συγνώμη στους συγγραφείς που δεν πρόλαβα να διαβάσω τις ιστορίες τους.Συγχαρητήρια σε αυτούς που πρωτοτύπησαν και έγραψαν αριστουργηματα!
Ελπίζω να διορθώσετε τα λάθη στις ιστορίες σας,να συνεχίσετε να γράφετε όσοι από εσάς ξέρουν να γράφουν σωστά.Δεν είμαι κακιά ,αλλά όταν δεν μπορείς να καταφέρεις κάτι καλύτερα να καταλάβεις που πρέπει να σταματήσεις.

Συγνώμη
Ευχαριστώ
Και
Αντίο!💜

Trust my opinionTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang