ΔΙΑΒΆΣΤΕ ΜΈΧΡΙ ΤΟ ΤΈΛΟΣ
Hallo γουατπαντακια μου,πάει πολύς καιρός που τα είπαμε και ξέρω πως σας είπα ότι δεν θα διαβάσω κάποιο βιβλίο ,ούτε θα σχολιάσω κανένα.
Ωστόσο δεν έχω απενεργοποιήσει το Wattpad και θα ήθελα να σας κάνω μια ανακοίνωση.Όλοι ξέρετε πως γράφω μια ιστορία η οποία δεν έχει δημοσιευτεί και θα πάρει αρκετό καιρό για να γίνει αυτό.
Όμως απαραίτητο στοιχειό μιας ιστορια,ενός βιβλίου είναι το εξώφυλλο.Το εξώφυλλο που έχω φτιάξει εγώ είναι κάτι πρόχειρο και προσωρινό.
(Η αλήθεια είναι πως είμαι λίγο άσχετη -πολύ).Το θέμα λοιπόν της ανακοίνωσης είναι το εξώφυλλο και αυτός/η που θα θελήσει να μπει στον κόπο να το φτιάξει.Όσοι λοιπόν θέλετε να συμμετέχετε μπορείτε να μου στείλετε την δουλειά σας στο Instagram μου ,το οποίο υπάρχει στο προφίλ μου και είναι ανοιχτό.Φυσικά το όνομα του δημιουργού που θα επιλέξω ,θα μπει με ταγκ στην ιστορια όταν θα δημοσιευτεί .
Για να σας βοηθήσω :
Η ιστορία έχει υπερφυσικό περιεχόμενο ,όχι vampire ,όχι λυκάνθρωποι ,όχι μάγισσες....
"Ειναι ένας μαγικός κόσμος ο οποίος εχει καταπατηθεί από την απληστία ενός βασιλιά. Χάνει την δύναμη του (τους πολύτιμους λίθους που τους έκλεψε ο βασιλιάς.)και κάποια πλάσματα του θανατώνονται ,αλλά φυλακίζονται και αλλά εξαφανίζονται .
Μια κοπέλα η Naria (κάτι σε νεράιδα -ξωτικό-άγγελος -διάβολος) χάνει τον πατέρα της σε αυτήν την μάχη που έγινε μεταξύ του δικού τους κόσμου και του βασιλείου ,καθώς εξαφανίζεται.
Το δάσος τους χάνει την ζωή του και σκοτεινιάζει.Γίνεται τρομαχτικό.Αποκρουστικό.
Τα εναπομείναντα πλασματα μαζί με τη Naria αποφασίζουν να πάρουν εκδίκηση και να πάρουν πίσω οτι τους ανήκει.
Η Naria διηγείται την ιστορια αυτή μετά από πολλούς αιώνες οταν πλέον είναι ένας "κανονικός " άνθρωπος."
Αυτή ήταν μια πρόχειρη περίληψη.
Ελπίζω να σας βοήθησα.Όσοι από εσάς δεν έχετε Instagram φυσικά υπάρχει και το Facebook και το Twitter στο προφιλ μου.
Επειδή δεν ανοίγω όλα τα άγνωστα μηνύματα ,θα στείλετε την δουλειά σας με #Naria πριν το εξωφυλλο.
Ευχαριστώ πολύ όσους θα συμμετέχουν και εύχομαι να φτιάξετε το εξώφυλλο που θα πω "Ναι !Αυτό ειναι!".
Και θέλω να δω πρωτότυπες ιδέες.
Ευχαριστώ!
Adiós !💜
ESTÁS LEYENDO
Trust my opinion
De TodoΈνα βιβλίο διαφορετικό από τα άλλα ,ειναι εδώ για εσένα που θέλεις να μάθεις για αλλα βιβλία ,να δεις κάποιες συμβουλές για καλύτερη γραφή ,να δεις ακομα και το δικό σου βιβλίο από την δική μου οπτική γωνία.Απλά στείλε μου ένα μήνυμα και έχεις μπει...