9ο ΒΙΒΛΙΟ

68 3 4
                                    

"Mad about you"
by:Misfortune3

Χαρακτήρες: Νεφέλη ,Άλεξ ,Δημήτρης ,φίλες Νεφέλης ,Μάριος -αδερφός Νεφέλης.

Hola mi amores

Εδώ ξανά με μια ακόμα κριτική για εσάς.

Θα ήθελα την γνώμη σας σε ενα σχόλιο.Όσοι έχετε διαβάσει το βιβλίο ακόμα καλύτερα.

Πατήστε 🌟 οποίοι θέλετε.Θα το εκτιμούσα.

Το τραγούδι είναι cover απο τον Carlos Bolio μέλος των Urband5 που τους λατρεύω....(δεν έχει σχέση με το βιβλίο)  οποίος θέλει το ακούσει💜

.

.

.

Νεφέλη,μια κοπέλα 16 ετών,Α'Λυκειου.Ερωτευμένη με τον Δημήτρη....Το θάρρος της να του εξομολογηθεί τα συναισθήματα της θα επιφέρει μια αλυσίδα από γεγονότα καταστάσεις που δεν περίμενε ούτε η ίδια ότι θα της συνέβαιναν ποτέ.

Η απόρριψη...ένα like σε μια δημοσίευση ....ενα μήνυμα από το πουθενά...ενα απουσιολόγιο και μια τουαλέτα 😏...Η αρχή των γεγονότων...

Ένας γόης και μια κοπέλα που δεν έχει ιδέα απο σχέσεις

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Ένας γόης και μια κοπέλα που δεν έχει ιδέα απο σχέσεις ...Συναισθήματα που δεν αποκαλύπτονται....Συναισθήματα που και οι ίδιοι αρνούνται να δεχτούν.

Διάβασα περίπου 20 κεφάλαια και μπορώ να πω οτι έμεινα ευχαριστημένη απο την πλοκή των γεγονότων. Η ιστορία δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο -μέχρι εκεί που διάβασα εγώ τουλάχιστον,παρακάτω δεν ξέρω τι γίνεται.😑

Έμεινα υπέρ ευχαριστημένη με την ορθογραφία (εξαιρούνται κάποια πολύ μικρά σημεία) και μπράβο σου που γράφεις σωστά.Είναι πολύ σημαντικό να χρησιμοποιούμε σωστά την ορθογραφία και αυτό σου προσθέτει κύρος.

Όσο αφορά το θέμα δεν να πω οτι ξετρελάθηκα αλλά άμα είχα τον χρόνο θα την συνέχιζα κάτι που δεν θα έκανα  με άλλες ιστορίες .Το λεξιλόγιο σου ήταν παρά πολύ καλό ,δεν είχες  κουραστικές επαναλήψεις ,ούτε βαρετές σκηνές ,αλλά παρά πολύ καλή παραστατικότητα και επίσης πολύ καλή  εναλλαγή σκηνών.

Η εφηβεία είναι η ομορφότερη ηλικία παιδιά....και σας το λέει αυτό μια κοπέλα που ετοιμάζεται να δώσει πανελλήνιες ...Εσεις που είστε μικρότεροι σε ηλικία μην βιαστείτε να μεγαλώσετε ....Όλα θα έρθουν στη ώρα τους.Και όλα συμβαίνουν μια φορά σε αυτήν την ηλικία...

Εσείς έχετε βρεθεί ποτε στην θέση της Νεφέλης;Πως αντιμετωπίσατε την απόρριψη ;

Συγχαρητήρια για την προσπάθεια σου και για την εικόνα της ιστορίας.

Συνέχισε να γράφεις και άφησε την φαντασία σου ελεύθερη .Μην την βάζεις σε καλούπια.Οτι και αν είναι αυτό που φαντάζεσαι γραψ'το και δούλεψε το ξανά  και ξανά.Πρωτοτύπησε .Όλοι σας.Μην περιορίζεστε ....
Επόμενο ελπίζω μεσα στον εβδομάδα ✨

Adiós 💜

Trust my opinionOù les histoires vivent. Découvrez maintenant