THE END

36 3 2
                                    

Όλα κάνουν τον κύκλο τους και αυτό το γνωρίζετε όλοι.Τίποτα δεν κρατάει για πάντα.Έτσι λοιπόν και εγώ έκανα τον κύκλο μου εδώ,στο Wattpad ,και ήρθε η ώρα να τον κλείσω.

Ο κύκλος αυτός διήρκησε ένα χρόνο και οκτώ μήνες.Στο διάστημα αυτό πέρα από αναγνώστρια ,έγινα κατά κάποιο τρόπο "κριτικός" βιβλίων με μια ευρύτερη έννοια.Μέσα από τα δικά μου μάτια σας έδειχνα βιβλία ,σας πρότεινα ιστορίες ή σας "απέτρεπα" από το να τις διαβάσετε.

Μέσα σε αυτ το διάστημα "έπεσαν" στα χέρια μου διαμάντια ,αλλά και κάρβουνα θα έλεγα.Υπήρξαν στιγμές που το Wattpad υπηρξε πραγματικός θησαυρός.Διάβασα ιστορίες που εύχομαι στους συγγραφείς να τις δούνε μια μέρα τυπωμένες,να παίρνουν ζωή στις σελίδες ενός πραγματικού βιβλίου.

Ο λόγος που φεύγω από την παρέα σας δεν έχει να κάνει με ορθογραφικά λάθη ,ούτε με απογοήτευση από την άλλη πλευρά του wattpad.Υπήρξε και αυτή η πλευρά που οι λεγόμενες ιστορίες ήταν ντροπιαστικες.

Ζήτω συγνώμη σε όσους συγγραφείς δεν διάβασα τα βιβλία τους.Εύχομαι σε εσάς που οι ιστορίες σας με μάγεψαν,να ζωντανέψουν.Εσείς που τα ορθογραφικά σας λάθη ήταν ντροπιαστικα,εύχομαι να τα  διορθώσετε ,όχι μόνο εδώ,αλλά και στην ζωή σας.

Έκανα επίσης και "φίλους "μέσα σε αυτό το διάστημα.Διάβασα ιστορίες από άλλο κόσμο και ένιωσα σαν να ανήκα σε μια οικογένεια.

1.-ItsBella η ιστορία της,Cursed art πραγματικά ήταν μοναδική.Από τις πραγματικά ελάχιστες που άξιζαν.Θα με συνοδεύει πιστεύω για πολύ καιρό.

2.Otaku45yaoiboys ένα κορίτσι με αχαλίνωτη φαντασία που όταν γράφει μαγεύει.Δεν βάζει την φαντασία της σε  καλούπια,αλλά της δίνει μορφή.Ιστορίες που αξίζουν να τις δουν και άλλοι...αλλού,όχι μόνο μέσα σε μια εφαρμογή. Keep going girl!

Αυτά τα δύο σημεία ήταν τα καλύτερα που συνάντησα εδώ μέσα.
Συγχαρητήρια και σε όλους τους υπόλοιπους,που προσπάθησαν και τόλμησαν.

Adiós λοιπόν.Συνεχίστε να παλεύετε για αυτά που θέλετε όσο ανόητα ή αδύνατα φαίνονται.Δώστε τον καλύτερο σας εαυτό ,έτσι και αλλιώς είναι ο μόνος που βρίσκεται παντού και πάντα μαζί σας οτιδήποτε και αν συμβαίνει.Μην τον απογοητεύσετε...και θυμηθείτε:
Trast your opinion

              Καλή συνέχεια!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 10, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Trust my opinionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz