"Ανεκπλήρωτα όνειρα "
by:guest18_Χαρακτήρες: Έλενα ,Άρης
Η ιστορία αυτή έχει ως κεντρικό θέμα την εγκυμοσύνη της 18χρονης Ελενας και τον τρόπο που αντιμετωπίζει την ζωή της από την στιγμή που το έμαθε.
Η τυχαία συνάντηση της με τον Άρη θα της αλλάξει την ζωή και μια νέα ιστορία ξεκινάει .Πραγματικά παιδιά δεν ξέρω τι να πω.
.
.
.
Ok....ξεκινάω....Σας έχω πει πως θα διαβάζω 10 με 15 κεφάλαια μιας ιστορίας για να γράψω κριτική,αλλά σε αυτήν δεν ξεπέρασα τα 7.
Η ιστορία δεν μου άρεσε. Ενώ το θέμα της ήταν πολύ καλό η ανάπτυξη του ήταν περιορισμένη ,όπως και η φαντασία σου guest18_.
Σου έχω πει εν μέρη την άποψη μου αλλά θέλω να προσθέσω αρκετά πράγματα ακόμα.
Δεν θέλω να παρεξηγηθώ ,αλλά ο λόγος που σταμάτησα στα 7 κεφάλαια ήταν τα ορθογραφικά λάθη.Έχω πει πως ιστορίες που έχουν ορθογραφικά δεν πρόκειται να τις διαβάσω.
Τώρα όσο αφορά τον τρόπο γραφής σου ,όπως σου είπα και εχθές ,μου έδωσες την εντύπωση ότι βιάζεσαι.
Βιαζόσουν να γράψεις όλες σου τις ιδέες με αποτέλεσμα να είναι τραγικά ελλιπής και να βιάζομαι και εγώ.Η αφήγηση σου ήταν και αυτή βεβιασμένη και ελλιπής επίσης .
Δεν ήταν καθόλου προσεγμένη και δεν της έδωσες το ύφος που άρμοζε.Η περιγραφή σου περιορισμένη και είχες αδικαιολόγητα λάθη στην εναλλαγή των σκηνών.
Γενικά η ιστορια δεν μου άρεσε.Είχα υψηλές προσδοκίες όταν διάβασα την περιγραφή,αλλά δυστυχώς απογοητεύτηκα.
Θέλεις αρκετή δουλειά ακόμα.
Έχεις περιορίσει την φαντασία σου.
Άφησε την ελεύθερη και θα δεις πως θα βελτιωθείς.Επίσης να προσέχεις τα λάθη σου όταν γράφεις.Δεν εννοώ μόνο τα ορθογραφικά.
Εξασκήσου και θα δεις ότι θα βελτιώνεσαι με τον καιρό.
Τέλος κοίτα αν θέλεις τις συμβουλές που δίνω για την καλύτερη γραφή μιας ιστορίας στο 6ο ΒΙΒΛΙΟ.
Γουατπαντακια μου είμαι πάλι μαζί σας με καινούρια κριτική μετά από πολυυυυυυυυυυ καιρο.
Ελπίζω να είστε καλά,να τα βγάζετε πέρα με το διάβασμα, να κάνετε υπομονή και να εξασκηστε κάθε σήμερα σε αυτό που θέλετε να γίνετε καλύτεροι.
Θα εκτιμούσα 🌟 και comm💛 Καληνύχτα 💙💤
Adiós ,Buenas noches 💚💤
ESTÁS LEYENDO
Trust my opinion
De TodoΈνα βιβλίο διαφορετικό από τα άλλα ,ειναι εδώ για εσένα που θέλεις να μάθεις για αλλα βιβλία ,να δεις κάποιες συμβουλές για καλύτερη γραφή ,να δεις ακομα και το δικό σου βιβλίο από την δική μου οπτική γωνία.Απλά στείλε μου ένα μήνυμα και έχεις μπει...