Deel 1

162 12 11
                                    

Hayy
Oké dus dit was het allereerste deeltje van mijn allereerste fanfic, dat wil zeggen dat het echt cringe is🤪 anyways lees het verhaal aub verder want het wordt nog wel leuk ;) btw dit stukje is er veel later bijgekomen dan wat er helemaal beneden staat. Okay thats it geniet er van! X

Ugghhhh... Hoelaat is het?

Ik word net wakker en ik pak mijn gsm om te zien hoe laat het is.  

9 uur oké nog 5 minuutjes ... WACHT WAT 9 UUR???

Ik spring uit mijn bed en ren naar de badkamer om me klaar te maken.

Waarom heeft Louise me niet wakker gebeld??

Ik kijk naar mijn gsm : 12 gemiste oproepen van Louise. SH*T!! Ik bel Louise meteen terug die als gewoonlijke direct antwoordt :

'Hey Lou!'

'Hey J/N! Waarom nam je niet op meid, tis al 10 na negen?'

'Ja sorry mijn alarm ging niet af!'

Loog ik.

'Jaja,Ik ken je al langer als vandaag J/N!'

We moesten beide lachen.

'Ja oké je hebt me. Ik ben in een halfuur klaar, kom je dan?'

'Is goed! Zorg dat je alles mee hebt meid we gaan op VAKANTIEE!!!'

Ik moet nog even lachen en haast me dan naar de badkamer. Na 5 minuutjes douchen was ik klaar. Amai dat ging snel moet ik vaker doen. Ik doe mijn kleren aan die gelukkig al klaar lagen en ik doe een beetje mascara aan en ik ga ontbijten. Tijdens het eten zit ik nog even op mijn gsm en de bel gaat: daar is Louise al! Lach ik. Ik loop naar de deur en doe hem open.

'J/N!!!'

'Louiseee!!!' Ik knuffel haar en laat haar binnen.

'Ben je klaar? Want ik niet ik kan die stress niet aan!'

Louise was altijd wel die stresskip die zich om alles zorgen maakte terwijl ik dat meisje bent die alles vergeet en zich juist geen zorgen maakt.

' Het komt goed schat! Ik ben er toch!' Lach ik. Ze kijkt me aan met een breede lach, maar die verdwijnt weer als ze ziet dat ik nog aan het eten ben

' Ben je nu nog steeds niet klaar? Ben je vergeten dat er ook voedsel op het vliegveld is?' Ik stik bijna in mijn fruitsap van het lachen. Ach wat hou ik toch van haar. Ze is net als de moeder die ik nooit heb gehad... 'Kom doe voort ik zal de afwas al doen' zegt ze voor dat ze mijn bord pakt en me naar boven duwt. Ik trek snel mijn schoenen en controleer nog even of ik alles meeheb.

Kleren? Check.Tandenborstel en tandpasta?. Ook check. Army bomb en BTS albums? Dubbele check. Ik ben klaar om te vertrekken. Wanneer ik terug beneden ben is Louise al klaar met de afwas.

'Ben je daar eindelijk?' Zegt ze met een grijns. Ze helpt me mijn koffers in te laden in haar kofferbak en we vertrekken. Onderweg luisteren we natuurlijk BTS. De muziek stond tijdens' MIC DROP' zo luid dat andere wegbestuurders ons aankeken.
...
Eenmaal aangekomen op het vliegveld gaat er een golf van stress door me heen. Louise merkt het en pakt mijn hand vast. Samen gaan we het vliegveld in.

'ATTENTIE ATTENTIE DE VLUCHT NAAR ZUID-KOREA VERTREKT OVER 30 MINUTEN!'

Louise en ik zijn al bij de gate aangekomen en hebben nog wat lekkers meegepakt voor op het vliegtuig.
...
In het vliegtuig zit ik natuurlijk aan het raam. Louise en ik kijken nog samen een film en enkele kdrama's. Uiteindelijk vallen we allebei in slaap.
...
'DAMES EN HEREN WE KOMEN AAN IN ZUID-KOREA! HET IS MOMENTEEL 10:35 EN 18 GRADEN. BEDANKT OM MET ONS TE VLIEGEN EN TOT DE VOLGENDE KEER!'

We stappen uit het vliegtuig en Louise kreeg al een hele paniek aanval : 'J/N!! ALLES IS IN HET KOREAANS IK KAN ER NIET TEGEN DAT IK HET NIET KAN LEZEN!'

Ik lach en zeg : ' Louise wat had je verwacht dat alles in het Nederlands ging staan? En de vertaling staat er in het Engels onder. Net als thuis! Geen schrik anders vragen we het desnoods!'

Louise kijkt me met een brede lach aan: ' Wat een top vriendin heb ik!'

'Weet ik toch!' Zeg ik lachend. Het was een heel avontuur om onze koffers te vinden. 'Louise ben je zeker dat het die kant op is?

'Jahaa zie je dat icoontje met de koffer niet?' Ik kijk naar boven en ik zie inderdaad een icoontje. We gaan die kant op en vinden uiteindelijk onze koffers

'Amai nog geen dag in Korea en we lopen al verkeerd!' Zeg ik met een lach, Louise kijkt me aan en schiet in de lach. ' SHHHTTT LOUISE! Iedereen kijkt ons aan!' Zeg ik snel en we lopen naar de ontvangsthal.
...
Er staat al iemand met onze namen op een bordje geschreven te wachten. Louise en ik gaan naar hem toe en groeten hem, we zien dat hij voor ons buigt en kijken elkaar een beetje verward aan. 'Hallo! ik ben Yoon Kang, maar noem me maar Yoon! Ik ben jullie gids voor de komende 2 maanden.' Zegt hij.

'Aangenaam wij zijn J/N en Louise! Fijn je te ontmoeten.' Hij helpt ons met onze bagage en we lopen naar de auto die buiten klaar stond.

'Is het lang rijden?' Vraagt Louise.

'Toch wel een eindje... 1 uur. We willen dat onze gasten hier kunnen verblijven zonder dat lawaai van de vliegtuigen!' Zegt hij snel.

We lachen en ik zeg:' Dat is fijn klant is natuurlijk koning!'

Hij lacht en zegt: 'Dat is zo mevrouw!'

'Zeg maar gewoon J/N hoor.' Louise en ik hadden een paar vraagjes voor Yoon dus stellen we ze.

'Yoon? Mogen we een paar vragen stellen? We moeten toch een tijdje rijden.' Zegt Louise.

'Tuurlijk! Daarom ben ik hier toch.' Zegt hij met een knipoog.
...
Nadat Yoon al onze vragen heeft beantwoord komen we aan bij onze villa. Onze monden vallen open van verbaasdheid. 'WAUW!' Zegt Louise tevreden,'Wat een prachtige villa!'

Yoon lacht en zegt: 'Blij dat jullie het leuk vinden!'

'Leuk?? ZEG MAAR FANTASTISCH!' Zeg ik.

'Er was toch een zwembad he?' Vraat Louise.

Dat meisje moet ook alles hebben. Denk ik met een lach.

'Jaja die is achterin we staan namelijk nog buiten' zegt hij lachend. Louise Wordt helemaal rood van zijn opmerking. We gaan de villa binnen en worden nog meer verbaasd. Yoon geeft ons een rondleiding en zegt waar hij slaapt en laat ons dan alleen.

Heyyy
'R' Hier!!
Hopelijk vinden jullie het leuk?
Het is mijn eerste verhaal en eerste deel dus het kan raar zijn. Laat aub een stem en ideeën achter
Xo
•R

What did u do to me || Kim Namjoon ||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu