Louise pov
'J/N BEN JE SERIEUS??? WANT DIT IS ECHT NIET GRAPPIG!!!' J/N kijkt me nog steeds serieus aan terwijl ze haar oren bedenkt van mijn geschreeuw.
Dit meisje kan dat toch niet menen? beseft ze wel dat ze zei dat freaking Kim Namjoon aka leader of freaking BTS in dezelfde restaurant als ons was?
'Oke J/N ik vraag je het 1 laatste keer, ben je zeker dat je dé Kim Namjoon zag,'
J/N pov
omg dit meisje is zo erg, waarom gelooft ze mij nu gewoon niet? oke nee ik snap haar ik geloof het zelf nog steeds niet.
'Ja, Louise! 100% zeker! denk ik...' zeg ik.
'HOE BEDOEL JE DENK IK?? JEZUS J/N! Louise krijgt een hele flip op mij en ik doe niet eens iets fout.
' Louise ik weet dat dit ongeloofwaardig klinkt maar besef je wel dat ik het ook niet geloof? Ben je vergeten dat hij mijn bias is ofz? aub he!' Louise kijkt me met grote ogen aan. Volgens mij dringt het eindelijk door dat ik hier niets uit mijn duim zuig.
'Sorry... Maar mijn reactie kon je toch wel verwachten we praten hier wel over freaking Namjoon.' zegt ze met een grijns.
'Geen probleem! En ja daarom zeg ik het nu waar wij alleen zijn want hij vroeg me het aan niemand te vertellen , maar jou vertel ik toch alles dus...'we lachen beide .
' Nou waar praatten jullie over??' Vraag Louise met een gemene lach.
och god help mij met dit meisje.
'Niet veel want... ik kwam uit het toilet en even dat je het weet dat van die veel knopjes en er niets van snappen was niet gelogen! ik heb het ingehouden tot we hier aankwamen.'
'Jaaa oke dan, maar dat was niet de vraag J/N! Vertel me alles!' zegt Louise aandringend.
'Dus ik wou terug naar de tafel lopen maar ik botste tegen iemand aan, ik viel bijna maar hij redde mij net. Dan besefte ik dat het dezelfde jongen was die me aanstaarde, ik verontschuldigde mij en zei dat het geen probleem was. Daarna zei hij dat hij Kim Namjoon was en ik gilde even hard als jij net en hij legde zijn hand op mijn mond zodat ik zou stoppen met gillen. Besef zijn hand rook zelfs goddelijk! Ik vroeg of de andere jongens die mij aanstaarde de rest van bts was en hij zij ja!'
Louise kijkt me met grote ogen aan: 'WACHT WAT?! WAS DE REST VAN BTS IN DEZELFDE RUIMTE ALS WIJ?!!'
'Ja Louise, de rest van bts zat in dezelfde ruimte als wij!' Louise begint te huilen en ik neem haar in mijn armen en huil mee.
Nog steeds in de knuffel vertel ik verder:
'Daarna vroeg hij mijn naam en hij keek een beetje verbaast geen idee waarom maja, toen zei hij dat hij weg moest en vroeg hij ook om het aan niemand te vertellen ze wouden namelijk in alle rust kunnen na die award show van laatst en raad eens Jungkook trakteerde !!' Nu begint Louise weer te huilen van blijdschap.'OMG J/N , jij hebt te veel geluk!' Ik lach en sta op en pak mijn gsm om 'Save Me' van bts op te zetten. Louise staat gelijk recht en we dansen samen zoals bts maar dan 1000x slechter en zo blijven we nog even dansen.
...
Volgende ochtend worden we om 11u wakker. Yoon heeft voor ons ontbijt gemaakt en groet ons als we beneden aankomen. 'Wow Yoon heb je dit allemaal zelf gemaakt?' Vraag ik.'Ja! Met een beetje hulp natuurlijk.' Zegt hij een beetje verlegen maar met een grijns.
'Omg dit is te lekker Yoon! Leer mij dit aub!' Zegt Louise die al aan het eten was.
'Zoals u wenst, Louise' zegt Yoon met een scheve lach. 'Willen de dames vandaag iets speciaals doen?' Vraagt hij daarna.
'Nee, eigenlijk niet.'zeg ik.'Ik dacht eerder aan een dagje zwemmen en rusten!' Louise lacht en knik.
'Moet ik het zwembad verwarmen?' Vraagt Yoon nadat hij ons plan hoorde.
'Het is wel 26 graden, is het dan wel de moeite?' Louise kijkt hem met een vragende blik aan.
'Wel...dat mogen jullie zelf kiezen, jullie gaan immers zwemmen.' Louise en ik kijken elkaar aan, we houden allebei wel van warm water maar ook van afkoeling. 'Geen verwarming dan maar en Yoon je mag best mee zwemmen hoor!' Zeg ik na een tijdje. Yoon bloost hard, ik moet mijn best doen om niet te lachen.
'Euhm...m-medewerkers horen niet te zwemmen.' Zegt hij stotterend.
'Wat voor bullsh*t is dit nu weer! Yoon jij gaat mij zwemmen punt amen en uit!' Zegt Louise iets te vastberaden. Yoon lacht en buigt, hij laat ons weer alleen.
'Looouuuu...heb jij misschien een boontje voor een zeker iemand?' Vraag ik met een gemene lach.
'N-nee! Wat z-zeg je nu weer!' Zegt ze blozend als een gek.' Jaja!' Zeg ik lachend. Die Louise toch.
...
Het is nog steeds super warm. Louise en Yoon zitten al ik het zwembad, ze kunnen het goed met elkaar vinden! Ik besef nog steeds niet dat ik gisteren met Kim Namjoon heb gezien...
En Overmorgen is het de fanmeeting en binnen een paar weken het concert! Ik ben zo blij!!
...
'BOMMETJE!' Ik spring in het water. Het water voelt koud aan maar dat is verfrissend en dat heb ik wel nodig.'J/N!!! Wat doe je !! Nu is mijn haar nat!' Zegt Louise boos.
Yoon en ik lachen ons dood: 'Dat is toch niet zo erg Louise! Waarom zijn we anders in het zwembad? Ben je vergeten dat je in water zit ofzo?' Zegt Yoon die nog steeds aan het lachen is. Louise moppert iets en zwemt dan weg.
Terwijl dat Louise weg is stel ik een vraag aan Yoon :' Yoon ken jij BTS ?' Hij kijkt me lachend aan :' Tuurlijk ken ik BTS dat is zo wat de trots van het land!' Ik juich en lach tegelijk ik ben zo blij!
'Wij gaan naar de fanmeeting over 2 dagen! En ook naar het concert over een paar weken!' Zeg ik enthousiast.
'Wow! Dat is echt fantastisch! Om eerlijk te zijn ben ik wel een beetje jaloers hoor..' zegt Yoon blozend
'AHAHAHA ik zal het concert filmen speciaal voor jou!' Er verschijnt een grote lach op Yoon zijn gezicht: ' Echt waar? WoW danku!' Louise hoorde dat laatste.
'Waarvoor zeg je danku Yoon?' Zegt Louise verward.
'J/N gaat speciaal voor mij het BTS concert filmen!' Zegt Yoon juichend. 'Pff.. Yoon ze ging het concert sowieso filmen!' We lachen allemaal.
'Maar Yoon wie is jouw bias eigenlijk?' Vraag ik met grote ogen.
'M-mijn b-bias i-is ... J-J-Hope'
WoW dat kwam er moeilijk uit. Waarom schaamte hij zich- laat maar i get it.
'Hobi!! Ik hou ook zeer veel van hem, hij is mijn bias wrecker!' Zegt Louise snel voordat er een awkward stilte komt. Yoon lacht en gaat dan zwemmen. Louise en ik kijken elkaar verward aan en gaan dan ook zwemmen.
...
Na het zwemmen gaan we eten. Yoon kookt. We kijken en kdrama op tv en amuseren ons. Yoon is best wel een sympathiek persoon , we zouden zo beste vrienden kunnen zijn. Maar ik weet dat Louise iets voor Yoon voelt en Yoon waarschijnlijk ook voor Louise... Tja we zullen zien... Ik kan niet wachten tot de fanmeeting. Zou Namjoon me nog herkennen?Sorry voor het lang wachten... We hadden examens en ik had niet zo een goed resultaat, dus ik had ook geen zin om te schrijven... Maar het is vakantie nu dus ik zal proberen om meer te schrijven! Hopelijk vonden jullie dit deel leuk, ik persoonlijk vind het lame but ja.
•R
JE LEEST
What did u do to me || Kim Namjoon ||
FanfictionWe lachen beiden en dan schuif ik door... naar Kim Namjoon. 'J/N?!' (Dutch fanfiction) @bungukiee 2018-... | trage updates