Hey! Ik denk dat ik alleen op zaterdag ga uploaden. Ik heb het namelijk druk met school en daarbuiten en ik wil geen beloftes maken die ik niet kan houden... so
Anwayyys
Enjoy xWat the actually fuck! Zei hij net mijn naam? Nee...hahaha. Wat hoop ik zelfs! Back to reality J/N!
Kim Namjoon pov
Is het echt J/N? Nee... Of wel? Zulke ogen kan ik toch niet vergeten? En haar gekrulde haren... Maar als ze het is waarom reageert ze dan niet? Het kan ook zijn omda ze haar idolen ontmoet.
'Hallo?' Zeg ik wuivend met mijn hand. Ze schrikt even en komt dan dichterbij.
'H-het spijt m-me! I-k dacht d-dat je m-mijn naam zei...' Zegt ze wanneer ze voor mij zit. Ondanks het feit dat je niet kunt zien wanneer ze bloost , zie ik toch dat ze nerveus is.
' Tenzij je niet J/N heet, zei ik wel effectief je naam!'
J/N pov
Wait wa- ERROR! ERROR! Mijn brein loopt vast! Wat zei hij nu? Wait hold up. God save me!
'J-je herkent m-me!?' Dat krijg ik er met moeite uit. Mijn mond is echt helemaal droog.
'Hoe kan ik jou nu vergeten!' Zegt hij met een lach , waardoor je zijn kuiltjes ziet.
Ik heb serieus kortsluiting . Wat de fuck! Hoe dan?
'Ben je s-serieus ?' Vraag ik toch maar , voor het geval dat ik aan het hallucineren ben.
'J/N het meisje waar ik tegen botsten in het toilet.'
O man holy shit! Hij herkent mij echt.
'Ja... Dat ben ik!' Zeg ik terwijl ik mijn gezicht probeer te verstoppen achter mijn haar.
'Ik hoopte al dat je zou komen!'
WAIT! HOLD UP! WAT ZEI HIJ NU? IK DENK SERIEUS DAT IK GA VALLEN! for real tho, hoe defuck? Oké J/N keep it together. Laat zien dat je een gesprek kan voeren met Namjoon...
'Echt? H-hoezo?' Kan ik er nog uitkrijgen.
'Eerlijk? Geen idee.' Zegt hij een beetje blozend. Hij is nog schattiger als hij bloost. 'Ik hoop dat je ons geheimpje niet hebt doorverteld?' Zegt hij bijna fluisterend.
'Jah... Daar over gesproken.' Zeg ik terwijl ik achter mijn oor krab. Hij trekt zijn wenkbrauw een beetje op. 'Ik heb het alleen aan mijn aller beste vriendin gezegd! Ze is praktisch een zus voor mij! Ze weet wanneer ik iets achter hou voor haar en ik kan niet liegen tegen de mensen die me dierbaar zijn...' Zeg ik bijna huilend.
Kim Namjoon pov
'Het is al goed!' Ik breng mijn hand naar haar hand, ze schrikt even, maar laat me dan toch haar hand vastpakken. 'We hebben rustig kunnen eten en zijn veilig thuis geraakt, dus het is niet erg!' Zeg ik met een lach. Ze voelt al wat relaxter aan. 'Maar euhm... Je zei dat je niet kon liegen tegen de mensen die je dierbaar zijn?' Ze knikt.'
'Ben ik dan dierbaar voor je?'
Heyy
Dus elke zaterdag een upload en soms dubbele update! Misschien vandaag een dubbele update omdat het zo lang geleden is!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Laat en stem en een reactie achter!x
Groetjes
•R
JE LEEST
What did u do to me || Kim Namjoon ||
FanficWe lachen beiden en dan schuif ik door... naar Kim Namjoon. 'J/N?!' (Dutch fanfiction) @bungukiee 2018-... | trage updates