Deel 11

47 2 6
                                    

EYO LADIES AND GENTELMANS!
BTS BIJ DE GRAMMYS MORGEN?¿
IK BEN HELLE EXCITED!
Oja...
HOE DEF*CK HEB IK OVER DE 250 LEZERS?! Ik vind dit book echt zo slecht ik heb laatste tijd geen inspiratie ofz en ik upload alty laat in de avond...
u guys... thank u! ( next )

Anywayssss
Enjoy x

Kim Namjoon pov

Niemand zegt iets en het maakt me gek. Waarom reageert niemand.

'Je hebt een wat?' Vraagt Jungkook die de stilte verbreekt.

'Een date.' Het komt er al makkelijker uit. De jongens moesten het weten en beter dat ik het zeg dan dat ze het van iemand anders horen.

'Toch niet met dat meisje van de fanmeeting he?' Vraagt J-hope terwijl dat hij zijn wenkbrauw optilt. Iedereen kijkt me weer aan wachtend op mijn antwoord. Iedereen is ook gestopt met eten. Zelfs Jin!

'Hobi-hyung... Toch wel!' Zeg ik hopend dat hij niet boos ofzo wordt. Eerlijk? Ik kan niets van zijn gezicht aflezen.

'Wie bedoelt Hobi met "het meisje van de fanmeeting" ?' Vraagt Yoongi als Hobi maar niet reageert. O God wat heb ik gedaan?

' Ik ga jullie gewoon het hele verhaal vertellen..'  Ik had geen keus! Hoe zou ik anders verklaren dat ik het nummer heb van een ARMY en dat ik er morgen mee op date ga? Ik moest ze wel alles vertellen.

'De dag dat we uiteten waren gegaan na die award show, ben ik iemand of beter gezegd J/N  tegengekomen in het toilet. We waren tegen elkaar gebotst en hebben even gepraat. Ik heb mij voorgesteld en zij heeft haar voorgesteld.'

'Je deed wat?!' Onderbreekt Jungkook me. 'Je hebt jezelf voorgesteld? Als in gezegd dat je Kim Namjoon bent?' Vraagt Jungkook in shock.

'Ja, Jungkook. Dat noemt men zich zelf voorstellen.' Zeg ik op een plagende manier wetend wat hij bedoelt.

' Je weet goed genoeg wat hij bedoelt , Namjoon!' Zegt Jin op een nogal boze manier. 'Maar als je hebt gezegd dat je Kim Namjoon bent, hoezo konden we dan rustig eten zonder dat duizende mensen op ons afkwamen?'

'Wel, ik vroeg het haar gewoon. We gingen beide terug naar onze tafel,maar voor ze weg ging vroeg ik of ze aan niemand kon vertellen dat we hier waren. Zodat, Jin, we in alle rust konden eten. Dachten jullie nu echt dat ik niet weet welk risico we lopen als ik zeg wie ik ben?'

Iedereen is stil. Hahahah ik krijg iedereen altijd stil. Dat ze ook maar 1 seconde dachten dat ik niet wist wat de consequenties zijn?

'Je weet maar nooit!' Zegt Jin.

'Mag ik verder met mijn verhaal?' Vraag ik. Iedereen knikt. ' Toen gebeurde het onmogelijke... Ik zag haar terug bij de fanmeeting en eerlijk gezegd was ik super blij op haar weer te zien! Vraag me niet waarom. Ze was eindelijk bij mij en was gechoqueerd dat ik haar nog kende. Ik bedoel hoe kan je haar nu weer vergeten?'

'Namjoonie-hyung is verliefd!' Zegt Tae uit het niets. Ik voel dat mijn wangen rood worden. Maar waarom?

'Ugh shut up Tae! Ik probeer mijn verhaal te doen!' Zeg ik snel voordat de rest er mee op kan ingaan.

'In iedere geval. Ze gaf me haar nummer en we zaten net te sms'en en ik wou haar graag terug zien dus hebben we morgen afgesproken.'

Iedereen kijkt me in shock aan. Ergens snap ik hun wel. Waarom zou ik, Kim Namjoon, het nummer van een army vragen? Eerlijk is eerlijk ik weet het zelf niet.

En dat is nu het probleem.

OKAY
I am sorry het is weer 1 uur geworden. Ik voel me nu zo ziek Pff. Echt waar bedankt voor over de 250 lezers! Geen idee why jullie het lezen , maar heeft geeft me motivatie op toch nog te blijven schrijven. Laat even een stem achter en een reactie!
Btw lees mijn andere verhaal ook! Het is wel Engels.  'forced mariage'
Groetjes
•R

What did u do to me || Kim Namjoon ||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu