Deel 7

58 4 3
                                    

Hey!
Ik denk dat ik op dinsdag en vrijdag en/of zaterdag ga uploaden. Ik kan niet beloven dat ik vrijdag ga uploaden daarme die zatderdag!

Anwayssss
Enjoy!

Yoon heeft ons net afgezet bij de fanmeeting. Ik herhaal DE FANMEETING! Louise en ik zijn blij en nerveus tegelijkertijd, want we kunnen natuurlijk niet vergeten dat ik met Kim Namjoon gesproken heb. Ergens hoop ik wel dat hij mij gaat herkennen...

'Jungkook opa! Jungkook opa!' Schreeuwen een heleboel army's.

'Ik ben je opa niet!' Zegt Jungkook terug. We lachen allemaal om zijn reactie. Taehyung die naast Jungkook zit ligt in een duik. En Jimin die aan de andere kant zit signeert het album van een army.

Dit is hoe de jongens zitten : eerst heb je Worldwide handsome dan mochie, kookie, Taetae, lil MEOW MEOW, sunshine en als laatste God of Distruction.

Het is eindelijk aan ons.

'J/N!! Knijp me aub! Ik kan niet geloven dat we BTS gaan ontmoeten!! Ookal is het voor een seconde!' Roept Louise terwijl ze aan mijn arm trekt.

'Ik ook niet Lou! Ik tril helemaal.' Louise knuffelt me, wetend dat dat mij kalmeert. ' Thanks Lou! Ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten...' Zeg ik tegen Louise en zonder het te beseffen rolt er een traan over mijn wang.

'Yah... J/N! Straks huil ik ook! Kom veeg dat traantje weg! Je weet dat ik er altijd zal zijn, net zoals jij voor mij!' Ik knik en knuffel Louise nog snel voordat we op onze knieën gaan zitten. Louise gaat voor mij.

We gaan langs elke member en geven onze cadeautjes af ze zijn er heel blij mee! Allemaal dankzij Yoon #redderinnood. Ze kijken wel soms even op als ik mijn naam zeg alsof ze het al eerder hebben gehoord ofzo.

Ik kom bij hobi aan en ik moet gelijk lachen. Hij vraag onder welke naam hij moet tekenen en als ik mijn naam zeg kijkt hij even naar Namjoon. Namjoon was ondertussen met Louise aan het praten. Ik vraag aan hobi welke koffie of thee hij graag drinkt en hij lacht om mijn vraag.

'Welke koffie of thee dat ik graag drink?' Zegt hij terwijl hij in een deuk lig. Ik schaam me zo hard dat ik mijn gezicht achter mijn haren probeer ge verstoppen. ' Het spijt me! Het is gewoon ik heb die vraag nog nooit gehad!' Mijn ogen fonkelen.

Godzijdank! Ik stel een vraag dat nog geen army heeft gevraagd! Good job J/N! Voor die ene keer!

'Wel... Ten eerste heb ik liever koffie! En mijn favoriete koffie is een minty koffie' (see what i did here? Btw zo ziet dat eruit ⬇️)

 Ten eerste heb ik liever koffie! En mijn favoriete koffie is een minty koffie' (see what i did here? Btw zo ziet dat eruit ⬇️)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Hmmmm!! Die vind ik ook echt heerlijk! Mijn moeder en ik maakten die vroeger samen...' ik heb een kleine voice crack.

'Ow echt?! Als het kon zou ik hem graag willen proeven!' Zegt hij dan met een lach dat mij gelijk weer vrolijk maakt. We lachen beiden en dan schuif ik door... naar Kim Namjoon.

'J/N?!'

Hey hallo hallo!
Lol i am sorry! Zie je wat ik bedoel met ik kan niet beloven dat ik vrijdag upload haha. Ik wil even zeggen BEDANKT VOOR OVER DE 100 LEZERS!! Het is misschien geen groot cijfer, maar dat is het wel voor mij! I love u all x! Dit deel werd mede mogelijk door SHo0Kxx ! I love u b*tch X! ;-)
Groetjes
•R

What did u do to me || Kim Namjoon ||Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu