A/N ( ik weet eigenlijk niet eens wat dat betekent maar ik zie dat alty van daar ;-)) EERST EN VOORAL GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN !! Ik weet een beetje laat maar het warend drukke dagen ;) HEY! Even een kleine update voor het verhaal! Ik heb namelijk een tip gekregen van de geweldige ShookieSoo LEES HAAR VERHALEN ZE ZIJN GEWELDIG (een beetje de reden dat ik begonnen ben met schrijven but thats not the point)
Wat er verandert : er zullen meer alinea's zijn -> geen opgepropte teksten meer.
- kortere hoofdstukken MAAR meer uploads ;) -> nu hebben mijn delen minstens 1100 woorden en dat is een beetje veel ( oké wie hou ik voor de gek dat is veel) dus nu ga ik kortere delen schrijven zodat het interessant blijft want nu zet ik er ook dingen tussen dat niemand echt wat boeit duusss...
- aan het begin van het hoofdstuk zal ik ook soms een mededeling ofzo zetten
-er staat nu ook altijd een foto ( niet dat dat veel uitmaakt) niet persé van RM
- als iets vet gedrukt staat zoals heel deze tekst haha wilt dat zeggen dat ik dat ben. Als dat zelfs logisch klinkt HAHAHAH i am sorry xNu vraag ik nog even om jullie help!!
- Zoals jullie weten is J/N haar bias Namjoon, maar iedereen heeft wel een bias wrecker ;) : mijn vraag is dus wie zouden jullie willen als bias wrecker?
- Op welke dagen willen jullie uploads? En hoe vaak per maand? Per week? Willen jullie dat bij speciale gelegenheden dat ik dubbel upload ofz? Laat het weten!
- Moet ik ooit een Q&A doen?
Dat was het zo een beetje!OJA! nog 2 dingen
- STREAM DNA!!!! WE ZIJN BIJNA BIJ DE 600M VIEUWS en geen haat nr bp maar ze mogen ons record niet verbreken! ;)
- deel dit verhaal met vrienden , laat een reactie achter of ideeën en een stem is ook fijn!!! BEDANKTTTVERGEET NIET OM ShookieSoo HAAR VERHALEN TE LEZEN!! IK BEN ECHT GEWOON VERSLAAFD!
Groetjes
•R*Update : ik heb al mijn deeltjes in alinea's gedaan dus dat klopt niet , er is bijna nooit een foto #whoops , ik heb geen update data's omdat ik me er toch niet aan hou, mijn teksten worden volgens mij ook langer??? Istg ik ben zo warrig but i'm sorry kfkdjd dat was het zo een beetje... soory voor de verwarring en geniet ven het verhaal! Xx ly
JE LEEST
What did u do to me || Kim Namjoon ||
Fiksi PenggemarWe lachen beiden en dan schuif ik door... naar Kim Namjoon. 'J/N?!' (Dutch fanfiction) @bungukiee 2018-... | trage updates