Holaaa!!
Ik was gisteren jarig!! Ik wou gisteren uploaden maar ik was zo moe dus ben direct gaan slapen. Bedankt aan alle voor de verjaardagswensen bedankt aan ShookieSoo !! Lees haar verhalen!Anywayssss
Enjoy xIk doe mijn ogen open en sluit ze weer meteen. Damn dat licht. Volgens mij ben ik blind. O nee wacht was ik al door bts.
Ik doe ze dit keer rustig open zodat mijn ogen kunnen wennen. Ik kijk op mijn gsm en het is 9 uur. De fanmeeting is om 15 uur. Nog 6 uurtje.
Ik kijk opzij en zie geen Louise. Ik herhaal GEEN LOUISE.
Sh*t sh*t sh*t! Waar is dat meisje? Normaal staat ze nooit ze vroeg op wanneer ze ongesteld is, nee wacht normaal blijft dat meisje de hele freaking dag in bed!!
Ik spring uit mijn bed en doe mijn kamerjas aan. Ik kan moeilijk in mijn pyjama dat bestaat uit : een oversized hodie en shortje dat mijn onderbroek kan zijn ; naar beneden gaan?! Wat als Yoon daar is?!
Terwijl ik naar beneden ren hoor ik stemmen. Ik kom beneden aan en zie Louise en Yoon aan tafel die rustig aan het ontbijten zijn.
Louise kijkt dan om. ' WoW meid wat is er? Je ziet eruit alsof je een spook hebt gezien?!' Zegt ze een beetje bezorgd. Ik zeg niets. Vorige keer dat Louise niet in haar bed lag tijdens haar regels zat ze te overgegeven van de krampen en huilde ze dag in dag uit, conclusie haar regels zijn soms zware tijden. Dus het feit dat ik me rot schrok was niet onterecht.
'L-Louise? B-ben je o-oké?' Zeg ik na een tijdje.
'Ja tuurlijk! Waarom zou ik het niet zijn?' Zegt ze iets te vrolijk.
' Euhm je lag niet ik je bed en je hebt je regels.' Snel doe ik mijn hand voor mijn mond. Ik vergat helemaal dat Yoon ook aan tafel zat en dat hij dat eigenlijk niet mocht weten.
'J/N het is oké! Yoon heeft al gezegd dat jij het had gezegd.'
Sh*t sh*t sh*t i am so dead. Ugh waarom kon ik niet gewoon mijn mond houden?
'E-euhm... ja... sorry voor dat!' Zeg ik terwijl ik achter mijn oor krab.
'Niet erg... Maar hey ik ben oké. Ik was vroeg wakker, wat mij ook verbaasde by the way, en ik zag je zo vredig slapen en ik wou je niet wakker maken. Dus ging ik naar beneden en zag Yoon die al aan het koken was.'
'Kom eten! Ik heb pannenkoeken gemaakt!' Zegt Yoon.
'Wel ook goedemorgen Yoon! Bedankt als dansen niets wordt moet je kok worden!' Yoon bloost helemaal.
'Dansen?! Ik wist niet dat je kon dansen?' Zegt Louise verbaasd.
'Hu? Hoezo wist je dat niet ? Yoon is en pro in dansen! Zijn nonkel is de choreograaf van BTS !'
Louise kijkt naar Yoon en dan naar mij en dan weer naar Yoon, dat allemaal met een open mond. ' LATEN ZIEN! LATEN ZIEN!' Schreeuwt Louise dan. Yoon wordt zo rood als een tomaat.
'W-wil je d-da echt?' Vraagt Yoon aan Louise. Ze knikt heel hevig. ' S-sorry maar ik dans alleen als J/N meedanst . Ze kan ook echt super goed dansen!'
NEE NEE NEE YOON WAAROM DOE JE MIJ DIT AAN!
' Je hebt geluk dat ik in een goede bui zit Yoon!' Zeg ik wijzend naar Yoon die gemeen grijnst. We zetten 'fire' op en dansen.
'WAUW....WAUUUWW!!' Zegt Louise klappend. ' Jullie kunnen echt zo goed dansen!! Ik ben jungshook!' We lachen allemaal en ruimen de tafel af.
'Wij gaan ons klaarmaken voor de fanmeeting Yoon!' Zegt Louise nog net voor we naar boven gaan.
Oja de fanmeeting... ik kan niet geloven dat we BTS kunnen aanspreken... Ik kan niet geloven dat ik hem weer ga aanspreken...
HEUY !
Loon (Louise x Yoon hahah ik weet het is een verschrikkelijke naam) wordt steeds hechter en hechter ;-)
Laat even een idee en/of een stem achter x!
Groetjes
•R
JE LEEST
What did u do to me || Kim Namjoon ||
FanficWe lachen beiden en dan schuif ik door... naar Kim Namjoon. 'J/N?!' (Dutch fanfiction) @bungukiee 2018-... | trage updates