Capitolul 6

366 24 0
                                    

Dada Pov
Acolo era... Sehun. Probabil am uitat să menționez faptul că el era un fotograf. Dar când eram împreună niciodată nu mi-a spus că lucrează la această revistă. Eu mă opresc în fața lui fiind surprinsă. Taehyung era la fel de surprins ca mine dar asta nu l-a făcut sa îmi dea drumul la mâna. Ci dimpotrivă mi-a strâns-o mai tare mergând cu mine pe platou. Sehun a venit la noi și a dat mâna cu fiecare, când a ajuns la mine mi-a șoptit

-Tu, eu afară acum.

Ieșim afară iar el se uită la mine nervos parcă îi ieșea fum pe urechi.

-Îmi poți explica ce cauți aici?

Îmi spune el încleștându-și dinții.

-Sunt bodyguard-ul personal a lui Kim Taehyung.

Îi spun privindu-l în ochi. El se uită la mine, iar privirea pe care mi-o oferea nu era cea plină de dragoste și jucăușă, ci una furioasă și serioasă.

-Să nu spui nimănui că mă cunoști, am o reputație aici și nu o vreau distrusă de un nimic ca tine.

Când aud asta îi trag o palmă acesta fiind încă șocat de gestul meu. Dar în loc să plece sau să își ceară scuze, se uită la mine și cu un zâmbet pe față mă lipește de perete.

-De data asta te-am avertizat, ar fi bine să nu te pui cu mine.

Îmi spune acesta și pleacă. Eu încă rămân surprinsă de gestul lui. Lacrimi sărate au început să îmi inunde fața.

Flashback~~~În urmă cu 5 ani~~~

Eram în stație așteptând autobuzul. Dintr-o dată un băiat cu părul șaten și câteva șuvițe blonde s-a așezat lângă mine. Nu eram surprinsă, băiatul ăsta venea în fiecare dimineață aici si se așeza lângă mine. Dar în loc sa stea tăcut cu căștile în urechi își întinde mâna și îmi spune

-Bună sunt Sehun.

-Im Dada.

Îi spun dând mâna cu el. De-atunci în fiecare dimineată el mă aștepta acolo și mergeam împreună spre liceu. Dar cu timpul ne-am apropiat din ce în ce mai mult prinzând sentimente unul pentru celălalt. Într-o zi el m-a întrebat dacă vreau sa fiu iubita lui și eu am spus da. 'Da Sehun normal ca aș vrea să fiu prietena ta' Aceste cuvinte îmi răsunau în minte după prima ceartă pe care o avusesem. Stăteam sprijinită de peretele rece și plângeam. El mă inșelase. După câteva luni în care tot își cerea scuze i le-am acceptat într-un sfârșit. Atunci am mai stat un an împreună devenind logodnici. Înainte de cererea în căsătorie mi-a dat un inel de promisiune.

-Promit că niciodată nu te voi mai răni, mereu voi fi lângă tine pentru că Im Dada te iubesc.

După câteva săptămâni m-a cerut în căsătorie urmând să ne căsătorim peste un an. Cu timpul a început să devină din ce în ce mai rece mereu întorcându-mi spatele.

~~~Flashback~~~ End~~~
'Promit că niciodată nu te voi mai răni, mereu voi fi lângă tine pentru că Im Dada te iubesc' cuvintele lui îmi dominau mintea. 'Minciuni, toate astea au fost niște minciuni, iubirea noastră a fost o minciună' Lacrimile începeau să cadă din ce în ce mai repede. Probabil am fost o glumă pentru el.
Doar o pierdere de timp. Am fost doar una dintre celelalte fete cu care s-a jucat. Dar jocul lui din păcate a funcționat și la mine.

Am început sa imi amintesc cum adormeam în brațele lui și cum mereu îmi pupa fruntea. Cum cuvintele lui dulci îmi topeau inima. Zâmbetul lui care parcă mă făcea să uit de toate grijile mele. Cum totul părea perfect, prea perfect pentru a fi adevărat.

Tot ce mi-a mai rămas acum sunt amintirile pe care le-aș arde dacă aș putea. Îmi deschid telefonul și mă uit în galerie. Văd cum eram la mare cu Sehun și mâncam înghețată. Îmi amintesc cum îl mânjeam pe față iar el alerga după mine. Cum mereu îl îngropam în nisip. Cum mereu îmi dădea drumul în apă. Atunci nu știam ca totul va avea un sfârșit. Sfârșitul veseliei mele. Stăteam și mă uitam la poze când,văd una care îmi atrage atenția. Era un cu mine și Taehyung când am fost în Parcul de distracții. Cum ne strâmbam. Poza aceasta mă face sa râd doar amintindu-mi cât de mult m-am distrat cu Tae.

Poate el avea dreptate, lacrimile mele nu ar trebui să se risipească pentru idiotul de Sehun. Mă ridic de pe jos și intru înapoi în platou. Acolo îl văd pe Taehyung care stătea și poza pentru acea revistă. Dar ceva imi atrăsese atenția avea buza puțin spartă. Șiruri mici de sânge alunecând. Când m-a văzut mi-a zâmbit și s-a întors înapoi la munca lui. Cât timp el era fotografiat nu îmi puteam îndrepta privirea spre altceva înafară de fața lui perfectă. Zâmbetul lui pătrățos dar drăguț și adorabil. Ochii lui verzi și strălucitori. Părul lui saten și drept care îi atârnă aproape de ochi. Atâtă perfectiune wow.

Nu am observat că ședința foto s-a terminat iar Tae stătea și se uita la mine. Pentru a mă trezi din vraja care pusese stăpânire pe mine m-a sărutat muscându-mi buza încet, profitând de ocazie și-a pus mâinile pe talia trăgându-mă mai aproape de corpul lui adâncind sărutul. Eu îi răspund și continui lupta pentru dominație. Ne unim frunțile respirând în același timp. Inima mea mai avea puțin și îmi ieșea din piept. Acei ochi mă priveau cu atâta dragoste, exact ca și a lui Sehun acum câțiva ani. În minte îmi vine un gând 'Dacă și Tae se va sătura de mine exact ca și Sehun? ' 'Dacă sunt doar o joacă pentru el? ' Dar un zâmbet mi s-a pe față format uitându-mă la Tae care și-a împletit degetele cu ale mele.
Taehyung Pov
Ajunși pe platou am avut parte de o surpriză acolo era Sehun. Acesta se uita la noi și o fixa pe Dada cu privirea. Ce-o fi o fi, o iau pe Dada de mâna și merg cu ea lângă el. Acesta dă mâna cu noi iar când să dea mâna cu ea, îi șoptește ceva la ureche. Tot ce am putut auzi a fost

-... afară acum!

Când am auzit asta mi-am strâns pumnii. Am vazut-o pe Dada cum a ieșit iar când Sehun era pe cale sa iasa. Îl apuc de guler segătându-l cu privirea.

-Să nu te atingi de Dada.

Îi spun eu abținându-mă să nu țip. El imi dă un pumn în față spărgându-mi buza după pleacă. Noroc ca nimeni nu l-a văzut. Îmi șterg sângele care curgea și mă întorc înapoi de parcă nimic nu s-a întâmplat. Sper că Dada sa fie bine. Intru în cabină ca să mă schimb cu hainele alese de stylistă. Au trecut deja 30 de minute iar nicio urmă de Dada. Deja începeam să mă îngrijoreze. Parcă cineva acolo sus m-a auzit și mi-a ascultat dorința aducând-o înapoi pe ea în studio. Când a intrat a început să se holbeze la mine.

Ședința s-a terminat iar ea nu s-a clintit. Mă duc și o sa sărut topindu-i " cubul de gheață" în care parcă era prinsă. Ea imi răspunde înapoi și mă gândesc să adâncesc sărutul. Îi mușc buza, profitând de neatenția ei îi pun mâinile pe talie iar ea și le pune pe după gâtul meu. Ne desprindem, holbându-ne unul la celălalt. O iau de mână și ne îndreptăm spre mașină. Îi deschid portiera ca un "gentleman" ce sunt. Nici eu nu m-am crezut când am spus asta. Intru și eu după ea și pornim. Ajungem înapoi la companie luând-o pe drumuri diferite. Ma întind în pat și adorm neschimbându-mi hainele.

Vei reuși să îmi asamblezi inima?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum