Taehyung Pov
Deschid ușa și o văd pe Dada care stătea în fața mea cu un trandafir în mână. O sărut gândindu-mă la o scuză bună.-Dada, este frig du-te acasă.
Îi spun eu. Aceasta oftează și mă pupă pe obraz spunându-mi
-Bine, bine ne vedem mâine? Mă întreabă ea.
-Sigur. Îi răspund eu.
Aceasta se încalță și pleacă. Când a închis ușa am lăsat un oftat puternic stând cu capul pe masă. Încep să mă gândesc la cum voi remedia lucrurile. Nu pot să cred... Acel test era pozitiv. Eu voi fi tată. Lacrimile încep să îmi curgă. Am auzit o ușă deschizându-se urmată de niște pași. Era ea, aceasta vine la mine luându-mă în brațe.
-Iubire ai dormit bine?
-Nu. Îi răspund eu serios deranjat de prezența ei.
-Lisa trebuie să te opreșt!
-Mhm... Ce e rău?
-Eu nu te mai iubesc, iar tu vii la mine acasă arătându-mi un test de sarcină, îmi pui droguri în apă și mai ai și tupeul să mă întrebi ce este greșit? Țip eu dând cu pumnul în masă.
Aceasta tresare șocul văzându-se pe fața ei.
-Vreau să facem un test, să vedem dacă este al meu sau nu.
-Chiar vrei asta? Mă întreabă ea râzând.
-Ți se pare că glumesc?
-Păi cum ar fi să îți spun că totul a fost o minciună?
Îmi spune ea rânjind.-Poftim?!
-Exact cum ai auzit, dar nu mă poți abandona pentru că dacă încerci să scapi de mine îi voi arăta Dadei filmulețul ăsta.
Scoate un telefon și îmi arată un filmuleț în care o sărutam și o duceam în camera mea. "
-Deci alege vrei că Dada să știe adevărul sau să fie rănită neștiind motivul despărțirii voastre?
-Ești nebună, tu.... Tu și cu Sehun!
-Da ai ghicit, știam că iubitul meu este deștept. Îmi spune aceasta zâmbind.
Mă ridic de pe scaun plecând la o plimbare. Ies pe ușă și merg în parc. Mă opresc la copacul care m-a unit cu Dada. 'Tae îmi ești cel mai bun prieten' 'Tae nu mă vei răni nu? ' 'Tae tu mă iubești? ' 'Sunt așa fericită cu tine' Cuvintele Dadei îmi răsunau în cap. Acele momente frumoase, parcă au dispărut într-o gaură neagră.
Acum mă gândeam 'Tae cum ai putut să faci așa ceva?! ' 'Am avut încredere în tine'. Lacrimile au început să îmi curgă. Am dat cu pumnul în copac crezând că mă va ajuta dar nu a fost așa.
Dada Pov
Ce ar fi să îi fac o surpriză lui Tae? Mă îmbrac și ies pe ușă. Chem un taxi și mă duc la el. Ajung în fața casei sale, introduc codul porțile mari și negre deschizându-se. Sun la sonerie și îl văd pe Tae care avea parul ciufulit și ochii roșii. Îl sărut acesta răspunzându-mi.-Dada este frig, du-te acasă. Îmi spune acesta serios.
Aș putea minți spunând că sunt fericită că îi pasă de mine, dar adevărul este că nu sunt. Chiar mai mult de atât sunt dezamăgită, simt că vrea să mă facă să plec. O scuză mai bună n-ai găsit, hă? Îl mai iau odată în brațe plecând. În drum spre casa mă opresc în fața unui magazin care vindea plusuri. Mă uit pe acolo și văd un ursuleț mare, care avea în mână un bilețel în care scria
'Te iubesc' Jos putând să îți scrii declarația de dragoste sau numele persoanei căruia vrei sa i te adresezi.Mă gândesc și consider că nu este o idee rea să cumpăr așa ceva. Mă duc la vânzătoare plătind pentru acest plus.
-Să știi că nimeni nu a vrut acest pluș, tu ești prima persoană. Îmi spune ea zâmbind.
Eu îi dau banii plecând spre casă sărind ca un copil mic. Deschid ușa, și intru înăuntru. Aprind becul și mă descalț. Mă duc în camera mea schimbându-mă și punându-mă în pat. Mă uitam pe pereți gândindu-mă la Tae. Oare îmi ascunde ceva? Adorm gândindu-mă la el.
Autor Pov
Zilele treceau iar Tae încerca să găsească o rezolvare. Dada devenea din ce în ce mai suspicioasă în legătură cu comportamentul ciudat al iubitului ei. Din toamnă se făcuse iarna iar Dada și Tae nu prea se mai vedeau, numai în timpul serviciului. Astăzi era aniversarea lor de când sunt împreună. Dar Dada a avut parte de o mare surpriză...Taehyung Pov
Astăzi era aniversarea noastră. Îmi amintesc acum câteva luni eram așa fericiți, acum aproape nici nu ne mai vorbim. Cine ar fi crezut că doar într-o secundă totul se poate schimba. Încă eram la companie uitându-mă la niște sugestii. Astăzi aveam din nou un fan-meeting. Nici fanii nu îmi mai puteau pune zâmbetul pe buze. Dada cred ca deja bănuiește ceva. Cât despre Lisa mai nou se ține după mine. Intru în mașină stând între Dada și Lisa.Acestea își aruncau priviri mortale. Tensiunea plutea în aer. Dacă nu eram eu între ele cine știe ce s-ar fi putut întâmpla. Dada își pune capul pe umărul meu iar eu îi miros părul plasându-i un mic sărut pe creștetul capului. Ea zâmbește ațipind. Ajungem acolo eu urmând să o trezesc pe Dada, dar Lisa mă oprește spunându-mi că nu mai avem timp și că o va trezi ea pe Dada. Insist să o trezesc eu nedorind să le las singure dar managerul mă oprește spunându-mi că voi întârzia. Ies din mașină gândindu-mă la ce se va întâmpla mai departe.
Dada Pov
Simt cum cineva mă zgâlțâie. Deschid ochii și în loc să îl văd pe prințul meu o văd pe vrăjitoare.-Ai grijă cum te atingi de iubitul meu! Îmi spune aceasta ca o viperă ce este.
-Iubitul tău? Încep eu și râd. Tae este al meu.
-Serios?
Îmi spune aceasta rânjind. Își scoate telefonul arătându-mi un videoclip cu ea și Tae pupându-se urmând ca scenele să fie din ce în ce mai sălbatice. Lacrimi îmi invadează obrajii dezamăgirea din ochii mei putând fii văzută.-Deci al cui iubit este? Îmi spune ea zâmbind.
Eu ies din mașină mergând spre Tae. Îi zâmbesc fals el întorcându-mi gestul. 'Dacă aș fi știut că totul a fost o glumă și că zâmbetul ăla nu a fost adevărat' îmi spun eu în gând. El se juca cu fanii negândindu-se la săruturile dulci pe care le împărtășise cu acea scorpie. Fan-meeting-ul se termină el ridicându-se de pe scaun venind în direcția mea. Își pune mâna pe după gâtul meu trăgându-mă mai aproape de el. 'Deci până unde vrei să o ții cu actoria asta? ' Ajungem în mașină eu punându-mă lângă el. Îi țineam mâna gândindu-mă 'Chiar dacă știu ca totul nu a fost real, mai lasă-mă acum să te țin de mână ' îmi spun eu.
Mașina se oprește anunțându-ne că am ajuns la destinație. El m-a luat de mână și am ieșit împreună din ea. 'Atâtea momente frumoase, păcat că iubirea asta a fost doar un joc pe care l-am pierdut, asta va fi pentru ultima dată când îți voi tine mâna nu? Va fi pentru ultima dată când voi mai vedea acel zâmbet și privire pentru mine? Va fi pentru ultima dată când îți voi mai săruta acele buze catifelate? Va fi ultima dată când îți voi mai auzi râsul melodios? Răspunsul este da'. Acesta mă conduce într-o grădină care era înconjurată de lampioane. Scoate o cutiuță din buzunar în aceasta având un lanț.
-Im Dada te iubesc vrei să fim împreună până când nimeni nu ne va despărți vreodată? Mă întreabă acesta.
-Răspunsul este...
CITEȘTI
Vei reuși să îmi asamblezi inima?
RomanceDeși totul doare, inima mea bate doar pentru cineva. Acel cineva ești tu. Otrava și antidotul meu.