Dada Pov
După ce Taehyung mi-a zis 'Noapte Bună' nu am putut dormi. Gândul îmi era la sărutul pe care l-am avut cu el. Buzele lui moi cu aromă mentolată și gust de cireșe, roșii și catifelate, ochii lui închiși, respirația lui caldă. Și cel mai important senzația pe care mi-a transmis-o atunci când buzele noastre s-au lipit. Nu pot să cred ca în mai puțin de 24 de ore m-am sărutat cu el, chestia asta doar în povești se întâmplă când prințesa își găsește prințul iar printr-un sărut ei rup vraja. Doar că Tae este un prinț, casa lui arată că un palat, partea proastă este ca nu sunt o prințesă iar el nu este prințul meu.Gândurile mele au fost întrerupe de priveliștea minunata pe care o aveam. Cerul plin de stele strălucitoare parcă lipite pe el, îmi uimeau ochii, acum observasem ca în fața geamului era un lac,unul așa frumos și strălucitor în care se reflectă lumina lunii. Adorm cu imaginea lacului în minte.
Taehyung Pov
Stăteam în camera mea privind cerul. Dada este exact ca o stea... strălucitoare. Eu sunt cerul ei iar ea este luna mea. Cam siropos dar Dada a avut efectul ăsta asupra mea.Mă pun în pat și adorm.Autor Pov
Cei doi s-au trezit în toiul nopții deoarece un zgomot puternic s-a auzit de afară. Tae s-a dus să verifice acesta având un mop după el. Când a deschis ușa spre mirarea lui i-a văzut pe...Dada Pov
Eram in lumea viselor când dintr-o dată aud un zgomot. Deschid ușa și îl văd pe Tae cu mopul în mână "înarmat".Îmi face semn să fac liniște. Eu îi urmez comanda deoarece el era cel înarmat cu mopul. Când acesta deschide ușa are parte de o surpriză, erau 3 băieți beți cărați de încă 3 băieți care păreau normali.Taehyung Pov
Visam că eram cu Dada de mână și voiam să o pup pe obraz, dar când să o pup aud un sunet ciudat care venea de afară. Așa că iau mopul acesta fiind primul obiect pe care l-am văzut și am ieșit din camera mea. Am vazut-o și pe Dada care era cu ochii aproape închiși. Îi fac semn să facă liniște și mă duc să deschid ușa. Când o deschid văd 6 idioți care-mi sunt prieteni făcând gălăgie. Aparent Hoseok, Jungkook și Jimin erau cărați în spate de către Yoongi, Namjoon și Jin. Îi las să intre. Se așează toți pe canapea și încep să vorbească eu eram lângă Dada iar ea a venit la urechea mea și mi-a spus că nu mai poate dormi. Sincer să fiu nici eu nu mai puteam. Când baieții ne văd așa apropiați strigă:-TAE ARE IUBITĂ, TAE ARE IUBITĂ!!!
Eu îi ignor. Când să mă ridic de pe canapea o văd pe Dada cum doarme cu capul pe umărul meu. O iau în stil mireasă și urc cu ea în camera mea. Când să plec ea îmi spune în somn
-Nu pleca.Mă întorc îi zâmbesc și mă pun lângă ea. Ea își pune mâinile pe mine și adoarme îmbrățișandu-mă iar eu adorm cu capul pe pieptul ei.
Dada Pov
Când văd 6 băieți cum intră în casă eu mă duc automat lângă Tae, când i-am spus că nu mai am somn băieții m-au luat prin surprindere și au început să strige chestii și să facă sunete ciudate. Eu i-am ignorat și am adormit pe umărul lui Tae. Când m-am trezit am observat că eram în camera lui și stăteam cu capul pe pieptul sau. Prima chestie pe care am făcut-o a fost-YAAAA!!
Și fără să vreau l-am împins pe bietul Tae din pat.
-Ahh de ce țipi?
Îmi spune el încă somnoros frecându-și spatele. Îmi cer scuze și fug din cameră având fața roșie. Mă spăl și îi cer lui Tae niște haine. Acesta mi le dă cu zâmbetul pe buze și îmi propune să mergem in parcul de distracții. Eu accept bucuroasă. În timp ce ma schimbam stăteam și încercam să îmi amintesc cum am ajuns la el în cameră. După o amintire mi-a inundat capul
-Nu pleca...
'Ahh cum am putut să spun așa ceva'. Ma îmbrac și ies asteptând-ul pe Tae. El vine împreună cu acei 6 băieți care abia aveau ochii deschiși. El îmi spune
-Ei sunt Jungkook, Jimin, Yoongi, Hoseok, Namjoon, Jin.
-Încântată de cunoștință. Le spun eu.
Mie îmi era foame așa că decidem să ne oprim la o cafenea și să mâncăm ceva. Cât stateam acolo observ că la o masă era fostul meu cu o fată ținându-se de mână. 'Deci așa de repede ți-ai revenit, huh? ' îmi spun în gand. L-am ignorat și am inceput sa vorbesc cu băieții, nu erau așa răi precum credeam. Erau chiar distractivi. Plecăm de-acolo și ne îndreptăm spre parcul de distracții. Am vazut un urs extraordinar de mare care mi-a atras atenția. Tae s-a uitat unde mă uitam eu și s-a dus s-a încerce să îmi caștige ursulețul. Mi-l dă și îmi spune
-Să știi că îti voi completa puzzle-ul.
Inima mea a început să bată din ce în ce mai tare.
Când mă uit în jur nu îi mai văd pe băieți ci doar pe Tae. Acesta mă ia de mână și mă duce la un rollercoaster, mie îmi era frică de înălțimi așa că el îmi spune:-Să știi că sunt lângă tine.
Și mă trage în direcția rollercoaster-ului. Ne luăm bilete și ne suim în el. Îl țin strâns de mână și încep să țip din cauza vitezei. Tae pur și simplu râdea și se bucura de viteză era exact ca un copil mic căruia i se dă o acadea. Cursa se termină și ne gândim să mergem cu barca. Nu mi se pare o idee rea așa că accept. Ne suim în barcă și Tae începe să vâsleasca.
-Și ce îți place să faci?
Îl întreb eu.
-Să stau cu tine.
-Așadar.... Um... Ai iubită? Îl întreb eu fără să îmi dau seama că era ceva prea personal
-Nu dar în curând voi avea o mireasă.
Îmi spune el eu nu știu de ce eram tristă când am auzit,așa că tot ce am putut face a fost să mă uit în jos. El observă asta și îmi spune:
-Iar acea mireasă ești tu.
Când aud asta mă înec cu aerul iar el începe să râdă. Nu am mai scos nimic pe gură, eu încă eram șocată de ce mi-a spus. Ajungem și ne dăm jos din barcă.
El îmi spune să îl aștept iar asta fac. Peste 2 minute vine cu un trandafir și mi-l dă. Mă ia de mână și mergem la o fel de roata care avea cabine. Intrãm în cabină și începem sa ne uităm pe geam la priveliștea oferită de Seoul seara. Totul era așa frumos. Când mă uit la Tae el stătea și se holba la mine.-De ce te holbezi a mine, pierzi frumusețea Seoul-ului?
Îi spun eu
-Pentru ca deja am o frumusețe în fața mea.
Îmi spune acesta. Dacă nu ar fi fost așa frumos probabil i-aș fi tras o palmă în umăr. Când să coborâm roata se oprește. Eram blocată cu Taehyung într-o cabină. 'Super, doar super... Altă dorință nu aveam' spun eu în gând sarcastică. Stau cu Tae într-o liniște confortabilă niciunul nu voia să spună ceva ne bucuram de priveliște. El își pune mâna în jurul gâtului mea iar eu capul pe pieptul lui. Stăm așa până când roata pornește din nou. Coborâm și mergem la casa mea. Acesta ma pupă pe obraz și pleacă. Asta da zi.
CITEȘTI
Vei reuși să îmi asamblezi inima?
RomantizmDeși totul doare, inima mea bate doar pentru cineva. Acel cineva ești tu. Otrava și antidotul meu.