Capitolul 11

306 19 0
                                    

Dada Pov
-Răspunsul meu este nu.

Îi spun uitându-mă direct în ochii lui fără o expresie. Acesta face ochii cât cepele.

Taehyung Pov
-Răspunsul meu este nu.

Când am auzit asta am simțit cum mii de cuțite îmi înjunghiau inima.

-Glumești, nu?

O întreb mințindu-mă singur ca totul este făcut pentru amuzament.

-Nu mi-ai auzit răspunsul, sau trebuie să îl zic mai tare?

Mă întreaba aceasta serioasă. Deja o aură neagră și rece o înconjura. Eu încă nu puteam să spun ceva din cauza șocului. 

-Am spus Nu  N-U. 

-De.... c-ce?  O întreb eu vocea tremurându-mi. 

Chiar mai ai tupeul să mă mai intrebi?  Îmi spune ea nervoasă.

În următoarea secundă simt cum o durere îmi acoperă obrazul stâng. Îmi dăduse o palmă, ea, Dada, fata pe care o iubesc m-a refuzat și mi-a dat o palmă. Eu m-am uitat la ea neîntelegând ce a apucat-o. 

-Îmi primul rând mă înșeli cu această Lisa care a apărut din senin, mă eviți, și mai ai și tupeul să îmi spui aceste cuvinte false! Îmi spune ea țipând.

Lacrimile curgeau din ochii mei. Ea... ea a aflat. Știe totul. Aceasta pleacă de-acolo lăsându-mă cu mâna întinsă. Lanțul pe care îl țineam a picat pe asfaltul rece făcând un sunet puternic. Eu m-am asezat pe jos plângând. Totul a luat sfârșit nu? Aniversare fericită... Dada.

Autor Pov
Lunile treceau iar cei doi nici măcar nu își mai spuneau bună. Mai bine zis Dada nu îi spunea bună, Tae mereu ținându-se după ea rugând-o să îl asculte. Zilele erau la fel. Mereu Tae plângea iar Dada era afectată dar prefera să nu arate asta.

Dada Pov
-Ascultă-mă Dada!  Îmi spune Taehyung.

Eu îl ignor si merg mai departe. Simt cum sunt trasă de o mână și ajung să mă dezechilibrez și să cad pe Taehyung buzele noastre atingându-se. Tae a profitat de ocazie și m-a sărutat. Creierul îmi spunea să nu-i răspund dar inima nu era de acord. L-am sărutat și eu savurând momentul. Rămânând fără aer, m-am îndepărtat de fața lui unindu-mi fruntea cu a sa. Acesta mi-a zâmbit lacrimi începând sa îi curgă din ochi. Eu m-am uitat la el gândindu-mă de ce plânge. 

-Dacă te întrebi de ce plâng acum, răspunsul este din cauza ta. 

Îmi poate citi gândurile și cum adică 'din cauza ta' 

-Plâng de fericire pentru ca însfârșit am putut să îți simt buzele tale calde peste ale mele astfel făcându-mă să îmi amintesc de memoriile noastre. Dada eu te iubesc și ascultă-mă.

Eu dau din cap aprobator ridicându-mă de pe el: 

-Lisa, a fost fosta mea iubită pentru care nu mai simt nimic, ea a venit la mine acasă plângând arătându-mi un test de sarcină care avea 2 liniuțe, tot insista ca eu sunt tatăl. Spunându-mi ca ea încă ma mai iubește și vrea să o luăm de la capăt. Eu am refuzat-o și i-am spus că deja iubesc pe altcineva. Am rugat-o să îmi aducă un pahar cu apă, ea mi l-a adus punându-mi droguri în el. Am început să mă simt amețit și când m-am uitat la aceasta, ea avea fața ta. Nu mi-am putut controla hormonii și am crezut că o fac cu persoana pe care o iubesc. Ziua următoare m-am trezit și am văzut cel mai mare coșmar al meu. Ea era lângă mine amândoi fiind dezbrăcați. Am început să îmi dau cu mâinile prin păr fiind stresat de toată situația și de cum aș putea să îți explic toate astea. M-am dus în bucătărie și am văzut un plic transparent de droguri. Ea a venit la mine de parcă nu s-a întâmplat nimic și mi-a spus că testul era fals șantajându-mă cu acel filmuleț pe care l-ai văzut și tu, spunându-mi să mă despart de tine. Acum întelegi?

Vei reuși să îmi asamblezi inima?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum