~~~După un an~~~Taehyung Pov
Deja aveam un an și 5 luni de când eram împreună. Mă simt așa de fericit că sunt cu ea. Deja astăzi trebuia să facem bradul. Sincer să fiu pentru mine nu este iarnă dacă nu este zăpadă până acum nu a nins și asta m-a făcut să mă simt trist dar cine poate sta trist când are o Dada lângă el.Cum spuneam trebuia să facem bradul iar eu și cu ea nu știam ce să cumpărăm. Eram într-un magazin eu împingând un căruț. Cât stăteam și mă uitam printre raioane, am observat o mască de spiriduș. Dada nu era atentă așa că profit și mă duc să mi-o pun. Mi-o aranjez și mă duc în spatele ei atingându-i ușor umărul cu degetul. Când se întoarce aruncă cu o betea în mine sărind din cauza șocului. Eu încep să râd de reacția ei primind un pumn în umăr. Aish fata asta are o putere cred ca ea mă poate apăra mai mult decât o pot face eu. Își revine punându-și mâna la inimă oftând.-Chiar m-ai speriat. Îmi spune ea râzând.
-Știu. Îi răspund zâmbind.
Aceasta mă pupă pe obraz și continuăm să ne învârtim prin magazin. Luăm tot ce trebuie și plecăm spre mașină. Punem totul în portbagaj eu ducând căruțul la locul lui. Mă întorc în mașină deschizând ușa. Când să pornesc motorul acesta scoate câteva sunete dar pornește,ignor asta.
-Vrei să mergem într-un loc de unde pot cumpăra un brad?
-Sigur.
Acestea fiind spuse mă îndrept spre acel loc. Opresc mașina pentru a admira frumusețea unui pod. Mai exact podul pe care mă plimba mama mea când eram mic. Cobor din ea deschizându-i portiera Dadei. Aceasta era confuză dar când simte briza iernii se cațără pe mine. Eu doar zâmbesc și o conduc spre marginea acestuia acum admirând priveliștea ce ni se oferea.
-Locul ăsta e foarte special pentru mine.
~~~Flashback acum 12 ani~~~
-Mami este iarnă dar nu este zăpadă. Unde putem merge?
-Haide cu mine îți voi arăta un loc.
Aceasta mă ia de mână și mă conduce spre un pod care avea puțină gheață pe el.
-Vezi locul ăsta? Acesta este foarte special, mereu când vei vrea să te descarci sau să îți amintești de mine să vii aici.
-Dar pot aduce pe cineva?
-Da, pe cea care îți va fura inima. Îmi spune ea acum arătând cu degetul spre inima mea.
-Când aceasta va bate puternic iar acea persoană te va iubi și îți va aduce aminte de mine, pe ea să o aduci aici.
-Da mami, te iubesc! Îi spun eu râzând și sărind de bucurie în brațele ei.
-Și eu fiule, și eu! Îmi spune ea îmbrățișându-mă.
~~~Flashback End~~~
-Înțelegi, de ce locul ăsta este așa important pentru mine? O întreb eu simțind cum o lacrimă caldă mi-a cazut din ochi mergând pe obrajii mei roșiatici.
-Da Tae înțeleg, mama ta este o persoană foarte bună. Apreciez că pe mine m-ai adus aici. Pentru că.... Se oprește aceasta mutându-și privirea din pământ spre mine.
Uitându-se în ochii mei îmi spune cu căldură:
-Te iubesc, Tae! Și îmi sare în brațe la fel cum făceam și eu cu mama mea.
-Și eu. Îi spun eu luând-o în brațe.
Stăm așa bucurându-ne de priveliște. Dintr-o dată simt cum ceva îmi atinge capul. Când mă uit la cer văd cum începe ninsoarea. Aici se spune că prima ninsoare pe care o vei vedea te va conecta cu persoana cu care ești în acel moment rămânând împreună pe viață. Dada observă, uitându-se în ochii mei, se ridică pe vârfuri și mă săruta punându-si mâinile pe după gâtul meu eu punându-mi mâinile pe talia ei. Nu îmi puteam dori ceva mai frumos de atât.
-Te iubesc! Îmi spune ea
-Și eu.
Ne ducem în mașină mergând înapoi acasă.
-Dada avem o problemă. Am uitat de brad...
-Nu este nimic m-am gândit la asta și am luat un brad artificial.
-Bine ești pregătită să facem bradul? O întreb eu entuziasmat.
-Nooormaal. Îmi răspunde aceasta dând din mâini.
Ajungem acasă acum despachetând tot ce am cumpărat. Cred că toate chestiile astea sunt prea multe. Nu o să îmi decorez doar bradul ci și casa.
Începem să montăm bradul. După ce l-am asamblat am început să ne distrăm decorându-l. Ne-am pus beteala în jurul gâtului. Dada și-a făcut o coadă și a început să dea din ea făcându-mă să râd. Eu mi-am pus globuri în urechi. Ne-am distrat iar la sfârșit trebuia să punem steaua. Ea nu ajungea așa că am ridicat-o lăsând-o să o pună ea. Ne-am apucat să decorăm și casa punând beculețe pe balcon si la etaj pe balustradă. Pereții aveau șosete roșii si mari în care se aflau acadele colorate. Pe masă aveam numai chestii roșii cu dungi albe. Totul era în spiritul Crăciunului. Să nu uităm de ideea Dadei. Pijamale cu reni. M-am schimbat în ele punându-mi și niște coarne si un nas roșu. Dada la fel. Ne-am pus pe canapea ținând în mână o cană cu Moș Crăciun în care se afla niște ciocolată caldă. Se făcuse ora 12 pm. Era timpul pentru.... Cadouri. Am văzut sub brad multe cutiuțe de diferite mărimi care aveau diferite desene pe ele și să nu uităm că erau legate fiecare cu câte o fundiță. Ne-am pus în fund deschizându-ne cadourile. Eu am primit un tricou, niște dulciuri, șosete, un PlayStation, și oh doamne. Ceasul pe care voiam să îl cumpăr de câteva luni. Cum era posibil să știe. Mă duc și o iau in brațe pupând-o. Acum era rândul ei. I-am luat un pulover, o pereche de ghete, un telefon iar acum era timpul pentru adevăratul cadou. O iau de mână scoțând-o afară din casă. Afară ningea făcând momentul și mai plăcut. Mă pun în genunchi scoțând o cutiuță din buzunarul pijamalei.
-Im Dada, ultima dată erau inele sau lanțuri de promisiune acum am altceva. Știu că ești surprinsă dar tu ești raza mea de soare. Când mi-a fost mai greu tu ai stat lângă mine dându-mi iubirea ta. Ai fost singura persoană căreia m-am dedicat cu totul. Așa că te întreb Im Dada vrei sa fii soția mea?
Ea cu lacrimi în ochi scoate din buzunar o cutiuță aparent și ea voia să mă ceară în căsătorie. Aceasta s-a pus în fața mea spunându-mi:
-Kim Taehyung, tu m-ai făcut cea mai fericită persoană din lume. Chiar dacă prima dată ai fost un idiot dând peste mine în lift noi mereu am avut o conexiune. Te iubesc și ești viața mea. Kim Taehyung vrei să fii soțul meu?
-DA! Spunem amândoi în același timp.
Ne punem inelele pe mâna sărutându-ne. Ninsoarea făcea momentul de neuitat. Tot ce mi-am dorit s-a îndeplinit. Să fiu fericit cu ea. După mult efort s-a întâmplat. Ne desprindem fugind în casă punându-ne în pat învelindu-ne. Ne îmbrățișăm și adormim împreună.
CITEȘTI
Vei reuși să îmi asamblezi inima?
RomansDeși totul doare, inima mea bate doar pentru cineva. Acel cineva ești tu. Otrava și antidotul meu.