Love +36

816 75 9
                                    

Jungkook sudah pun pulih daripada kebengkakan tersebut.Pelik-pelik betul benda yang terjadi.Namun ada sesuatu yang Eunji nak tahu.Apa yang ada dalam phone Jungkook yang penting sangat tu?.Eunji berdiri dihadapan Jungkook yang sedang memegang phonenya.

"Jungkook". Eunji merenung kearah mata Jungkook dalam-dalam.Lelaki tersebut hanya selamba aja reaksinya.

"what?".soal Jungkook .

"apa yang ada dalam phone awak tu?".soal Eunji.

"kau tak pernah ada phone ek sampai soal aku macam tu?".soal Jungkook.

Eunji mencebik bibir.Macam sengaja nak larikan diri dari soalan aja nampaknya.

"ade apende yang penting sangat dalam phone awak tu sampai sanggup memalam buta pergi sekolah nak ambik phone sedangkan esokkannya boleh ambil hah encik Jungkook?".soal Eunji seperti polis.

"ehh...ni privacy tau..jangan sesibuk nak ambil tahu".Ujar Jungkook.

"kalau dia tahu benda 'penting' tu jatuhlah saham aku".bisik Jungkook didalam hati.

"privacylah sangat kan?beritahulah saya...ape dia dalam tu..bisik..bisik je kat saya".ujar Eunji sambil mengadah telinganya.Sedikit lagi Jungkook nak ketawa tergolek-golek.

"eh.waste my time nak whiskis-whiskis ni".Ujar Jungkook sambil mendengus.

Eunji tercengang.

"Whiskis-whiskis?bukan sejenis nama makanan kucing ke tu?".soal Eunji sambil membulatkan mata. Jungkook terkedu.

"hahaha!whisper lah Jungkook oi". Eunji ketawa sambil menepuk-nepuk lantai.Nak tergolek-golek dibuatnya.

Jungkook menjeling dengan tajam pada Eunji.

"eh senyaplah..whatever nak whisper ke whiskis ke wosper ke".Jungkook memeluk tubuhnya sambil memuncungkan bibir.

"haha!dah macam iklan lampin bayi awak ni Jungkook".Sekali lagi Eunji ketawa.

"what?iklan lampin bayi?". Jungkook ternganga.

"ya...muka pun macam bayi sambil buat macam ni".Eunji mengajuk cara Jungkook memeluk tubuh dan memuncungkan bibir.

Jungkook hanya mengetap gigi menahan geram.

"eh...kau ni...blalablalablablablablalablablablabla...

Eunji hanya berkelip-kelip lihat Jungkook membebel lalu merampas phone ditangan Jungkook yang pantas terangkat-angkat macam ahli motivasi.

"oi!kasi balik dekat aku!".ujar Jungkook .

"no way!".ujar Eunji sambil segera cuba mencari apa yang penting sangat tu.

Jungkook pun memeluk leher Eunji dan Eunji pula meronta-ronta tidak ubah seperti perenang yang kakinya kejang didalam laut.

"eh..berilah saya tengok ape dalam ni".ujar Eunji.

"tak bolehlah".ujar Jungkook sambil cuba mengambil phonenya dari Eunji namun gagal.

"why??kita kan dah kahwin..bila kita kahwin kita tak boleh berahsia sangat".ujar Eunji yang membuat andaian tersendiri.

"banyak cantik kau".ujar Jungkook.

"hah!apa ni!fail name My Life".soal Eunji.

"cubalah buka atau tak aku...".Jungkook merenung tajam Eunji.

"kalau tak ape?".soal Eunji.

Tiba-tiba Jungkook menarik tangan Eunji dan mengucup Eunji.Telefon ditangan Eunji terjatuh diatas karpet. Jungkook memegang erat tangan Eunji. Eunji terbeliak matanya.

"ni..ciuman aku yang kedua ke yang pertama dari dia?".Eunji sempat lagi berbisik didalam hati.

Jungkook pun melihat kearah Eunji yang macam baru nampak hantu.

"kau nak tengok tak?".Soal Jungkook .

Eunji hanya kaku.

"kalau kau nak teruskan juga niat kau tu..aku akan buat lebih dari ni".ujar Jungkook sambil tersenyum sinis.

"Ooii!gatal!". Eunji menolak Jungkook jatuh keatas katil. Jungkook pun ketawa sambil menggeleng kepala.Cuak dibuatnya Eunji.

Jungkook pun mengambil telefonnya dan melihat kearah Eunji.

"itu..kucupan kedua?".soal Eunji sambil melihat kearah Jungkook.

"kedua?".soal Jungkook.

"yang pertama masa..gelap tu..".ujar Eunji sambil memegang lehernya.

"tu bukan sengaja...ke kau nak untuk kucupan ketiga?aku dah ready nak kasi".ujar Jungkook sambil tersengih.Serammmmm oii.

"ehh..janganlah".ujar Eunji sambil menghalang Jungkook yang mara kehadapan.

Tingting~.

Bunyi loceng.Mereka berdua berpandangan antara satu sama lain.

Mereka berdua berpandangan antara satu sama lain

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Arranged Marriage 정렬 된 결혼 Where stories live. Discover now