Love +49

750 67 8
                                    

Seoul High School menjadi juara!mereka meraikannya dengan makan kogi disebuah restoran.Restoran mula bising dengan sorakkan gembira pemain bola sepak sekolah.

"yeah!kita juara lagi tahun ni cheers!".ujar Jungkook (errr you know..pemende tu..letak gelas sme2 whateve laahahhahaha)

Eunji pun tersengih sambil meneguk jus dan melihat kearah hadapan.Dia tak faham.Kenapa si Naeun ni ada sekali?.

"Jimin..kenapa Naeun ni ada sekali?".soal Chorong disebelah.Eunji baru nak bertanya.

"sebab dia datang nak beri sokongan dan nak join sekali parti".ujar Jimin tanpa berminat.

"yeke..semacam aku tengok...sihat tak budak tu?berkepit dengan Jungkook aje 24 jam".ujar Chorong.

"fangirl kot".ujar Jimin sambil mengunyah daging.

"fangirl?".Eunji menggaru kepala.

"fangirllah sangat".Rose juga turut menyampuk.Nampaknya si Rose dah mula mabuk.

"ergh...I nak pergi tandas".Rose berjalan separuh tutup matanya dan pergi ketandas.

Eunji pun memimpin tangan Rose. Rose melihat kearah Eunji.Dia tersengih.

"kau....kau buat aku terluka".ujar Rose yang sedang mabuk dengan menggeleng kepala.

"hah?kenapa pula?".soal Eunji. Rose menepuk-nepuk dadanya.

"hati aku sakit".Rose mula menitiskan air mata.Dia menangis tersedu-sedan didalam bilik air.

"err...awak okey Rose?".soal Eunji.

"aku suka Jungkook..sejak aku sekolah menengah rendah..aku tunggu dia lama dari kau...".Rose mengesat air mata.

"kenapa kau kahwin dengan dia?aku suka gila dekat dia..".Rose jatuh terduduk.Eunji kaku.Rose dah tahu?.

"tolong....lepaskan dia untuk aku....please....".Rose memeluk lutut Eunji kemas.

"Rose-ah..janganlah macam ni".ujar Eunji.

Eunji pun mengangkat Rose keluar dari tandas.BaeJ pun segera ke arah Rose.

"kenapa?".soal BaeJ.

"dia mabuk".ujar Eunji.

"hmm..takpelah...aku balik dulu".Laung BaeJ lalu memapah Rose.

Eunji pun kembali duduk ditempat asalnya lalu sambung makan sambil memikirkan apa yang Rose cakapkan tadi.

"Eunji..awak mengelamun apa tu?".soal Jong Suk. Eunji mengangkat wajahnya.

"err..sedap daging ni".Eunji tersengih kelat.

Eunji dan Jong Suk pun mula berbual.Tanpa sedar dalam kerancakkan perbualan mereka itu,Jungkook sedang memerhati sambil meneguk air.

"abang Jungkook..saya nak nombor telefon boleh tak?".soal Naeun dengan mata berkelip-kelip.

"eh..perempuan...kau boleh diam tak?".soal Jungkook sambil menggeleng kepala.

"awak tak suke saye ke?".Ujar Naeun sambil menjuih bibir.Jungkook menepuk dahi.

"heyy korang!apa kata lepas ni kita pergi karoke?".soal Eunwoo.Semua bertepuk tangan gembira.

__________________________

Suara sumbang mula dapat didengar.Jungkook hanya duduk dengan penuh elegan sambil meneguk air tin sambil melihat yang lain menari dan bernyanyi gembira.

Eunji hanya memerhati Jungkook dalam cahaya samar-samar.

"aku memang tak patut bersama dia".ujar Eunji sendiri.

"aku kejam".Eunji menutup mata dan berbisik sendiri.

Eunji mula bangun dan menari bersama Chorong.Dia mahu lupakan apa yang Rose cakap tadi sekali dengan perempuan yang Jungkook suka sejak dari kecil lagi.

"woooo...nega che chalaga...rummpumpumpumpumpum...eyhhhh".

"nega che chalaga...".

Eunji tiba-tiba memegang perutnya.Dia rasa pening.Kemudian dia pun keluar dari bilik karoke tersebut.

____________________


"uwekkkk...uwekkkk".Eunji mula muntah.

"oi".Suara Jungkook. Eunji berpaling kebelakang(ni tandas yang pompuan laki campur kot hahahah!)

Jungkook pun mengurut belakang Eunji. Eunji pun muntah dengan makin senang.

"kau ni dah kenapa menari macam kena sawan?".soal Jungkook.

"mamat ni..aku duk muntah boleh nak marah-marah".Eunji berbisik sendiri.

"saya pening ni..senyaplah..".Eunji menggeleng kepala.

"jap..jangan-jangan kau mengandung".ujar Jungkook.

"what??".terbeliak mata Eunji dibuatnya.

terbeliak mata Eunji dibuatnya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Arranged Marriage 정렬 된 결혼 Where stories live. Discover now