4.BÖLÜM(endişe)

59 6 1
                                    

Hayat Bizimle çok güzel Oynuyor bi bakiyorsun en yakın arkadaşın bile düşmanın olmuş tek o degil Zaman,bile sana artık karşı geliyor Sonuc ölene kadar burda Seni Bırakmıyor .Hayat sana zor Günler yaşatiyor, Üzülüyorsun, ağlıyorsun, bazen insanlar seni mutlu Olduğunu Düşnmesi için yapmacık attığımız Kahkalar, gülümsemler....


****Kurt Oldugunu Gördüm.

Hem ayağa fırladım kurta ben ayağa kalkınca o da üstümde fırlamış oldu.
Gözlerimi kurdun üstünde ayırmadan bakmaya başladım ne olur ne olmaz diye.

Tam geri geri giderken kurt hırlamaya başladı eğer korktuğumu fark ederse benim için iyi olmayacağını biliyordum.
Yavaşça kurda doğru bir adım atım ve ellerim tam başına koydum siyah tüyleri elime deydim.

Deydim an aklıma okuduğum bir kitap geldi .

Kurtlar asil hayvanlardır kimseyi kendisine dokunmasına izin vermez, sürüsünü hep yanında ayrılmazlar ve evcilleştirlemez ne kadar sadık olsalar da o kadarda saldırganlarda .

Hangi cesaretle kurdun yanına gittim onu bile bilmiyorum sadece onu sevmek istemiştim ki elim değdiği gibi kurt bir yere ben Biyere uçtum.

Bedenim çimenleri üstüne yumşak bir iniş yaptim ama aynı şeyi siyah kurda diyemem hayvancaz yerde boylu boyunca yatıyordu bu benim icin iyi bir şans ola Bilrdi kacmak icin tam arkama dönüp Gidyordum ki kurt avulamay başaldı.

Galiba düşerken canı cok acıdı icin avliyordu. Yine de yoluma devam Edicektim ki sanki benden yardım ister gibi avlamaya başaldı. Gidemedim arkama dönüp yanına koşmaya başaladım Dizlerimin üstüne oturup yarası varmı yokmu diyemem bir Kontrol ettim Görğnüşte ne kan vardı nede başaka bir şeyi belki
de bacanı kırmıştır diye Düşündüm biran.

Gidip ilk önce sağ bacanı elimel deydimde kırık yoktu olsaydi elime saldirmiş olurdu, sol bacanı eledimde elim tam istiriyordu ki hızla elim cektim Demeki bacagı kirilmişdı, ya da incilmişti.

Etrafa bakındım da bir sopa bulmam lazımdı aya kalkıp etrafı bakındım ve cınar agıcına doru gidip ordan bir kactane dal, ve sarmaşık alarak siyah kırdun yanına gidip sol bacagını sardım elimi ıstırmasın diye bir elimlede ağzını kapadim
Ve hızlı harektlerle Haledip ayağa kalkıp onuda kalkmasını bekledim.



Evet bir bölümün sonuna daha geldik eğer devam Edmemi istiyorsanız oy Vermiyi ⭐. Yorun yapmayıda unutmayın 🐼



ALBATROSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin