5.BÖLÜM (küfür)

40 5 1
                                    

Ama kendime söz veriyorum, hiçbir zaman, şartlar ne olsursa olsun birinin mutsuzluğu için çabalayacak kadar düşmeyeceğim .

Ayağa kalkmasını bekledim.

Hafiften ayağa kalkmaya çalıştığını gördüğümde hemen oradan uzaklaştım. Hızlı adımlarla patika yolunu bulmaya çalıştım . Patika'yı bulduğum gibi koşmaya başladım evin oralara geldiğimde nefes nefese kaldığımı farkettim .


Eve doğru hızlı tempoda yürümeye başladım. Evin kapısını çaldığımda kapıyı açan damla dı beni görünce hızla gelip bana sarıldı.

" Abla neredeydin dün akşamdan beri yoktun seni çok merak ettim."

Demeki tek benim yokluğumu farkeden damla'dı .

"Ablacım merak etmene gerek yok sadece ormanda kayboldum o kadar "

İçeri girdiğimde annem koltukta oturmuş televizyon izliyordu ona görünmeden bodrum katındaki odama geçtim duş almak için banyoya gittim suyu soğuk suyla yıkaynıp siyah eşofman takımı giyinip odaya geçtim .

Yer yatağıma oturtup saçlarımı taramaya başladım .saçımı kurulduğunu gördüğümde hızlı adımlarla mutfağı geçtim çünkü aç bir kurt gibi açtım .kurt değince aklıma o siyah kurt geldi inşallah iyidir diye düşündüm .tam buzdolabını açacaktım ki birisi bunu engel olduğunu farkettim arkama döndümde arkamda ki annem olduğunu gördüm .bir anda saçlarımı tutup çekmeye başladı ve hakım da ağzı alınmayacak küfürler ediyordu .

"Seni küçük or**** .sen neredeydin dün geceden beri kim altındaydın söyle çabuk bana "

Evet arkadaşlar bu bölüm çok ama çok kısa oldu için üzgünüm 😟
Ama öbür bölümde çok güzel şeyler olacağını düşünüyorum hata bana fikirlerinizi Suna bilirsiniz 😊

ALBATROSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin