~przemyslenia~

530 35 90
                                    

Tutaj przemyślenia Marii,
zapraszam

Dzisiaj po głowie leciało mi "You're My Best Friend" I miałam taką rozkmine. Kiedyś Bri powiedział, że Roger i John trzymali się zawsze razem, jako najmłodsi w zespole. I tak sobie pomyślałam... Co jeśli John napisał tą piosenkę dla Rogera?😂 Ja rozumiem, że oni wszyscy trzymali się razem, ale tak by w sumie pasowało.

-

---------
Jak piszę tą część jest już następny dzień.. BOŻE ŚWIĘTY CO SIE ODJANIEPAWLIŁO XD

Po pierwsze - ustawiłam Rogera falsetto na alarm

działa, właśnie się obudziłam i już pisze na wattpadzie🤷❤️

Po drugie - miałam taki dziwny sen....

Byłam w jakiejś sali w szkole, nie wiem co w niej robiłam. Potem przeniosłam się gdzieś i był tam Roger, ale też nie pamiętam co się działo, chyba Roger się przed kimś chował xD tak jakby go ignorował no nie wiem.  Potem byłam w jakimś dziwnym miejscu i byłam tak z jakąś babką i nagle nastała noc i musiałyśmy uciec przed ludźmi, którzy tam mieszkają. No i jak miałyśmy przejść jakąś drogą, to zaczął chodzić obok mnie jakiś kot, a ja miałam na sobie kurtkę, która odbijała światło i robiła taką kropke na drodze i ten kot na mnie skoczył.. to było straszne, tak mi się trzymał za nogę.. i ja się zaczęłam drzeć xD a ta babka zaczęła na mnie krzyczeć, że co ja robię, że teraz będzie musiała zapłacić 500 jakiejś waluty. I jak biegłyśmy, to po chwili byłyśmy w jakimś centrum Nowego Yorku czy coś.

(????????🤷wtf)

Potem znowu byłam w szkole i cała moja klasa siedziała w sali od biologii. Nagle skądś zaczęło grać "Somebody To Love", wszyscy zaczęli to śpiewać, a pani od biologii chyba najbardziej.. najlepszy sen w życiu 😂😂 szkoda, że tylko sen..

Uwaga kolejne. Jest to pomysł love_me_tender123

Dla wszystkich osób shipujących Briana i Rogera i Red Special i samochód Rogera..

Red Maylor Car

Dziękuję, to tyle. Nowy ship, nowa nazwa💁

A ten pomysł jest od Littlecrazyclique

Ona: łomatko
Ja: czo
Ona: co jakby Rogerina była w teledysku do I'm In Love With My Car?

To był tak genialny pomysł, że aż to przerobiłam xD

To był tak genialny pomysł, że aż to przerobiłam xD

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
SMS From QueenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz