Dobře určitě vás zajímá proč jsem tak citlivá oproti sexy Bohovi.JE TO SEXY BŮH A JSME BLÍZKO TOHO ABY JSME MĚLI SEX.Dobře vím že jsem ještě mladá a můžu si rozhodovat s kým chci přijít o panenství a chci aby to byl někdo koho miluji bla bla bla. Ale Ethan je tak sexy.
Je to měsíc co jsem ho poprvé viděla a promluvila k němu. Moji rodiče přijeli domů den po tom co Ethan odešel. Ani se se mnou nerozloučil. Anianě moc chybí. Vždycky s ní hrával hry.
Připravovala jsem se na nákupy s Graysonem a Aaronem když mi přišla zpráva od neznámého čísla.
"Ahoj!Obvykle se nechovám tak paranoidně,ale jsem Ethanova holka. Vidím že ti dělal chůvu. Když od vás odešel vracel se každou noc opitý. Mohla by jsi ho prosím najít a promluvit sis ním?"
Viběhla jsem ven kde na mě už čekali Aaron a Grayson. "Kluci potkáme se v obchoďáku.Musím někomu pomoct..." Řekla jsem a kousla jsem se do rtu.
Aaron a Grayson přikývli a odjeli.Skoro jsem ulomila kliku od auta když jsem nastupovala.Rychle jsem objela celé město ale ani jsem pořádně nevěděla co vlastně hledám. Proč to dělám? Proč hledám machra který mi ani nezavolal a ani se mnou nemluvil?
Řídila dokud jsem si neuvědomila že Ethan má místo na které chodíval celkem často. Striptýzový bar v New Yorku. To byly 4 hodiny řízení. Žiji v New Jersey. Vydala jsem se na cestu a zavolala Graysonovi.
"Graysone tvůj bratr je opilý a pravděpodobně je teď ve striptýzovém klubu v New Yorku.Poslouchej musíš tam přijet a pomoct mi s ním,protože já s ním nic nezmůžu."Řekla jsem.
"Kriste pane. Dobře pošli mi adresu.Otáčím se a jsem hned na cestě.Může jet i Aaron?"Zeptal se Grayson.
"Ano.Graysone je Ethan agresivní když je opilý"Zeptala jsem se ho a dost jsem se při tom třásla.
Grayson nic neřekl a já jsem hned věděla odpověď.
Nasedla jsem do auta a vyjela jsem. Sakra určitě dostanu zaracha. Napsala jsem Avianě aby jsme se mohli setkat za 5 minut před domem. Otočila jsem se a jela domů. Aviana byla jediný člověk,který mi mohl se vším tím pomoct.Zastavila jsem před domem. Aniana se na mě hezky usmála a pak vešla do domu a zavolala mamku. Mamka se překvapivě nenaštvala.Moc se mi ulevilo.
Aviana si sedla na sedadlo pro spolujezdce a zapnula GPS a nastavila adresu."Dobře takže adresu jsem zadala a můžeme jet."Pak zapnula hotspot protože já jsem nemohla použit data na to abych mohla zavolat Graysonovi přes FaceTime.
"Dobře poslouchám,je tam víc než jeden klub a bar.Takže potřebujeme vědě kde je to jeho oblíbené místo."Řekla jsem Graysonovi.
Grayson kývl pak řekl něco Aaronovi."Dobře.Chodí do:Loon,Moonlight Madness and Body."Řekl Grayson.Mýslím že jeho nejoblíbenější bar je Body tak tam se zastavíme první.
"A co kluby?"Zeptala jsem se.
Grayson vypadal dost naštvaně a začal troubit na dálnici."Oh um nějaký klub se jmenoval XXX."Povzdechla jsem si a zatřásla jsem s hlavou.Do čeho se to sakra Ethan dostal?
"Aviano nevím jestli chceš jít s námi do těch klubů"Řekla jsem a podívala jsem se na ni.
"Jsem v 6.třídě a vím jak říct ne drogám a alkoholu."Prohlásila.Já kývla a pohladila ji po hlavě.
"Dobře,ale budeš se mě pevně držet,ano?"Řekla jsem a ona jen přikývla a pak jsem se zase vrátila k hovoru s Graysonem.
O 3 hodiny později
Aviana a já jsme konečně dojeli do New Yorku.Zaparkovala jsem na místě kde bylo hodně aut a pak jsme vystoupili.Chytla jsem Avianinu ruku a začali jsme chodit po městě a hledat bar Body."TAM JE!" Vykřikla Avi.Otočila jsem se a utíkali jsme do baru.
Grayson a Aaron už tam dávno byly.Narazila jsem do nich zezadu mezi tím co mluvili s manažerem."Ano viděl jsem ho tady pít.Ten chlapec nemohl přestat pít.Pokazil něco s nějakou holkou a už se k ní nevrátil."Řekl úředník.Ethan mluvil o mě. Grayson a Aaron se na mě podívali a pak jsme vyšli z baru.
Musela jsem najít Ethana.Musela jsem mu říct že neudělal nic špatného.
Grayson mě chytl za ruku a začali jsme hledat klub XXX.
"Našel jsem ho..."Řekl Aaron a ukázal na neonový nápis. Budova byla černa a měla jeden růžový nápis.Ve předu byly tam nějaké obrázky striptérek.Přišla jsem k ochrance u dveří.
"Poslouchejte pane víme že nejsme dost staří na to aby jsme mohli vstoupit,ale jeho bratr je tady. Je opilý a mohl někomu ublížit."Řekla jsem ve spěchu.Ocranka jen přikývla a pustila nás dovnitř.
Aniana držela moji ruku co nejpevněji mohla.Zbledla když uviděla všechny ty nahé lidi.Dala jsem jí plyšáka mezi tím co jsem se rozhlížela po Ethanovi.
Nejednou jsem uslyšela křik z jednoho pokoje.Soukromého pokoje.Podívala jsem se na Avianu a ona přikývla.Přišla jsem ke dveřím a opatrně jsem otevřela.
"Jsi tak krásná Sofie. Od momentu co jsem tě poprvé uviděl jsem se do tebe zamiloval.A ano přinesl jsem kondomy abych s tebou mohl mít sex,ale ty jsi ví než jen hračka.Jsi krásná,chytrá no prostě perfektní.Asi mě neslyšíš takže nebudeš vědět že jsem něco řekl."
Znovu mi jeho slova proplula hlavou.Ethan se líbal s nějakou brunetou co byla od shora dolů nahá.Podívala se co to vlastně dělá.Ethan se posadil a byl hodně rozrušený.
"Sofie..."
Práskla jsem s dveřmi a šla říct Graysonovi že jsem našla jeho bratra.
Děkuji za přečtení a běžte se mrknout na jejich nové video.