Chapter 13

754 19 0
                                    

Chtěla jsem prát když jsem si všimla že je někdo ve sprše.Kdybych zapnula pračku voda ve sprše by byla studená.

Vzpomněla jsem si že mi Aviana  řekla že jde do sprchy po tom co si hrála v lese.Utíkala jsem nahoru.Musela jsem zastavit Avianu aby nešla do sprchy.Kdyby křičela Ethan by se naštval.

"Aviano jdi ven ze sprchy-O KURVA!"Zakřičela jsem.Stál tam Ethan jen v ručníku a dělal si vlasy.

"Jestli mě chceš vidět nahého stačí jen říct."Řekl s úšklebkem.Rychle jsem se otočima protože jsem se na něj nechtěla dívat."Já jsem si myslela že jsi moje sestra."Řekla jsem.

"Dobře stejně už jsem hotový tak můžeš pokračovat v praní."Řekl Ethan.Kývla jsem s hlavou.Snažila jsem se odejít do pokoje ale Ethan mě zatáhl za ruku a přitáhl si mě na hruď.

Začal mě líbat.Nemohla jsem ho zastavit.Pevně jsem se držela za záda.

Bezdůvodně jsem začala brečet.Dobrá práce Sofie.Právě jsi se rozbrečela před svojí sexy chůvou.Ethan mě pustil a podíval se do mých ubrečených očí."Co se děje princezno?"Zeptal se mě a jsem se zahleděla do země.

Ethan zvedl moji bradu a podíval se do očí.Něžně mě políbil a pak mě objal. Stáli jsme tam a on mě plácal po zádech."Nejsi sama sebou." Řekl Ethan.

Kývla jsem."Chci tě."Zašeptala jsem a doufala že mě neuslyší.

"Taky tě chci baby."Zašeptal mi do ucha.Pak mě vzal za záda a já na něj vyskočila. Přenesl mě do jeho pokoje a položil mě na postel.

"Potřebovala by jsi svléct oblečení."Řekl a při tom mi vyhrnoval tričko.Svlékla jsem si podprsenku a kalhoty.Ethan použil zuby na to aby mi svlékl kalhotky.

Strhla jsem z něj ručník a obmotala jsem kolem něj nohy.Třeli jsme se o sebe.Rostl."Přestaň mě pokoušet."Řekl.Kousla jsem se do rtu a převrátila jsem se takže jsem byla nahoře.Začala jsem ho líbat na krku a klíčních kostech a on do mě začal vnikat.

Po sexu

Oblékla jsem si podprsenku a kalhotky a Ethanovu mikinu.Ležela jsem na posteli a dívala se na strop."Víš že to děláme nelegálně?"Řekl Ethan.Kývla jsem."Ale chci s tebou spát dál."

Podívala jsem se na něj a políbila jeho nos."Proč to děláš?"Zeptala jsem se Ethana.

"Protože se milujeme."

"Opravdu mě miluješ?"Zeptala jsem se a slzy jsem měla na krajíčku.

"Ano."

Lehla jsem si na něj."Jsem unavená."

"Jdi spát já tě budu chránit před strašidly."Řekl a políbil mě.Kývla jsem a pak zavřela oči.

Sen

"Vážně?Proč jsi mi řekl že mě miluješ a pak mě podvedl?"Zeptala jsem se ho.

Řekla jsem když jsem vešla do Starbucks a uviděla jak se líbá s jinou holkou.

"Sorry, ale už jsem se s tebou nudil tak jsem si potřeboval najít novou hračku."Řekl a pokrčil rameny.

"Řekl jsi že mě miluješ..."

"To nic neznamená..."Řekl Ethan se zlým úšklebkem tváři.Uhodil mě a já spadla na zem.

--

Vstala jsem a zakřičela. Spadla jsem z Ethanovi postele ze strachu že by mi mohl ublížit.On tam nebyl.Přešla jsem do mého pokoje.Svlékla jsem si Ethanovu mikinu.Zhluboka jsem se nadechla a podívala se na sebe v zrcadle.Měla jsem otisk na tváři. Oh ne.Prosím řekni že ještě sním.

Oblékla jsem si svetr a legíny a sešla dolů.



Děkuji za přečtení

Chůva   E.D.Kde žijí příběhy. Začni objevovat