Chapter11

830 26 1
                                    

Vstala jsem a šla dolů.Prosím aby to nebyli moji rodiče.Řekli že budou pryč 4 týdny.

Otevřela jsem a hrozně jsem si ulevila.

"Teto proč jsi přijela?"Zeptala jsem se jí a pustila ji dovnitř.Teta roztáhla ruce a utíkala k Avianě.

"Hrozně jsi mi chyběla teto!"Zakřičela Aviana.

Asi chtěla potkat sex Boha.

"Kde je vaše chůva?"Řekla s úšklebkem.

"Je nahoře..."Řekla jsem a vešla do kuchyně.

"Proč jsi tady?"Zeptala se Aviana a nalila si sklenici vody. Teta pokrčila rameny.

"takže po tom všem co mi řekla Sofie jsem ji chtěla zkontrolovat a  tebe taky maličká."Dívala se k Avianě.  Začervenala se a pak pokračovala v pití vody.

"Pokud se mamka dozví že jsi tady byla tak mě zabije."Řekla jsem a ukázala jí lístek který tady mamka nechala.

Nenechávej tu ti tetu zůstávat.

"To je dobrý stejně už odcházím.Přijela jsem sem na operaci mozku jednoho pacienta.Asi nemají lepšího neurochirurga."Řekla a znovu pokrčila rameny.

Dívala jsem se na s otevřenou pusou.

"Ty jsi chirurg?!"

Teta přikývla a pak se dívala na něco zamnou.

Otočila jsem se rozlila můj džus.

"Je tohle Sex Bůh chůva?"Zašeptala ale on to uslyšel.Když to řekla tak mi zaskočilo trochu pití.

Ethan měl na sobě černé kraťasy a šedým svetrem a černým kloboukem.Taky jsem skoro zase shodila z poltu.

"Nechceš mi představit tohohle milého chlapce?"

"Ethane tohle je teta.Teto tohle je Ethan."Řekla jsem.

"Holka jestli ho nechceš já bych si ho klidně vzala."Řekla,vzala si klíče od auta a odešla.

"Ahoj!"Zakřičela.Podívala jsem se na Ethan a ten brečel smíchy.

"Tak necháš mě strávit 2 dny loupání ořechů."Řekl a pořád se smál.

Podívala jsem se mu do očí a řekla."To je moje práce."

"Ale to je úplná blbost."Řekl Ethan.

Tak to ne takhle se na mě už nikdy nepodívá však já mu v noci ukážu.

Co jsem to řekla?

Utíkala jsem do pokoje a vzala jsem si tam foťák.Necestovala la jsem přes půl země jen abych našla klid a mír.Šla jsem do lesa nafotit nějaké fotky.

"Kam jdeš?"Zeptal se mě Ethan když jsem otevírala skleněné dveře na dvůr.

"Potřebuji se uklidnit."

Zavřela jsem dveře a vydala se na cestu do lesa.

Šla jsem směrem kterým jsem ještě nikdy nešla.Pokračovala jsem hlouběji a hlouběji do lesa a ještě jsem nezahlédla ani kousek pole které jsem vídala kolem lesa.Cestou jsem vyfotila pár fotek stromů a černých ptáků kteří seděli na stromech.Ještě nebylo jaro.Jen konec února.Pořad byla zima ale ne už tak moc velká.

Nevěděla jsem co hledám nebo co mám dělat.Všechno co jsem věděla bylo to že jsem chtěla vyfotit nějakou překrásnou fotku.

Pak jsem to uviděla.

Byla to malá budova.Vepředu byl anděl který držel meč. Ve skutečnosti tam byly 2.Byla tam vstupní brána a viděla jsem schody které směrovaly dolů.Trvalo mi to jen chvilku a otevřela jsem si.Vzala jsem si malou baterku kterou jsem měla v kapse.

"Dobře,myslím že tu bude foukat."Řekla jsem a rozešla jsem se dolů po kostrbatých schodech.Slyšela jsem divný zvuk.

Někdo tam měl sex...

Pokračovala jsem v mé cestě do neznáma.

Vešla jsem do obrovské místnosti která byla plná rakví a taky tam byl nějaký kluk a holka.Všichni už víme co tam dělali.

"PROSÍM!"Zakřičela jsem.Můj hlas se nesl přes celou místnost.

Podívali se na mě a ta holka vykřikla.

"Moc se omlouváme!Pokoušeli jsme se najít místo kde budeme mít klid a mír!" Řekla a oblékala si svoje spodní prádlo.

"Rozumím.Vyrušila jsem vás.Omlouvám se."Řekla jsem a podívala na všechny ty hořící pochodně.Světlo bylo jenom v této místnosti. Vypnula jsem baterku a šla jsem se trochu porozhlédnout.

"Jen to že mám v roce foťák neznamená že nás budu fotit ale asi 10 sekund jsem se rozhodovala co vám řeknu."Zasmála jsem se.

"Sofie?"Oslovil mě ten kluk.Kurva.

"Graysone co děláš tady dole s tou holkou?!"Řekla jsem a vrazila mu facku.

Grayson se usmál."Promiň mami.Kde je můj bratr?"Zeptal se. 

"Výtečně."Řekla jsem sarkasticky.

"Dobře přece jen bych měla vyfotit pár fotek a odejít.Jsem si jista že chcete mít soukromí."Řekla jsem a vyfotila asi 200 fotek.Tohle místo bylo kouzelné.

Grayson se zasmál a pak jsme všichni vyšli z té kopky.

Řekla jsem jim sbohem,přehodila jsem si foťák přes záda a zapnula si v mobilu písničky.Začalo hrát "A World Alone" by Lorde. Vzpoměla jsem se na letní serfování.

Přišla jsem domů asi po 2 hodinách. Aviana a Ethan spali na gauči.

Podívala jsem se na ně a vypadali tak roztomile.

Přála bych si aby mě Ethan miloval jen pro to že jsem to já.Vždyť se mnou jenom spí.Jsem dobrý člověk ale nějak jsem se zasekla.OH Bože.Vážně potřebuji aby mamka už nevolala Ethana na to aby nám dělal chůvu.

Po obličeji mi stekla slza když jsem se podívala na spícího Ethana."Život je krásný ale ty nevíš proč."zašeptala jsem.

Šla jsem do svého pokoje a napojila foťák na počítač a všechny fotky do něj přetáhla.

A to byl konec mého dne.Poslouchala jsem "Black Beauty" by Lana Del Rey když jsem přetahovala fotky do počítače.



Děkuji za přečtení a kapitoly začnu zase vydávat po novém roce 💜

Chůva   E.D.Kde žijí příběhy. Začni objevovat