עיניי נפקחות בבת אחת ואני מתעורר לצעקות. ליבי פועם בחוזקה ואני מתחיל להיבהל למראה הסלע המקיף אותי. "לא לא לא בבקשה לא," אני מגמגם, טעם מר עולה בפי.
"אַש מותק זה בסדר אתה בטוח," אני שומע קול מוכר אומר. זרוע חזקה נכרכת סביבי והחרדה שלי מתחילה לדהות. לוקחים לי מספר רגעים להבין שזה ראשו של ג'קסון מתחת לראשי.
ידיי לא מפסיקות לרעוד אבל הלב שלי מאט כשהוא מעביר את אצבעותיו בשיערי ולוחש באוזני ברכות. אני מחייך מעט כשאני שומע את קסיאל מגרגרת.
"אני טוב עכשיו," אני ממלמל.
"אני עומד להרוג אותו," ג'קס נוהם כשאנחנו שומעים את אחיו צועק שוב, רק מחוץ לקירות. "הנה תן לי לקום כדי שאני אוכל לקרוע את התחת שלו."
אני גונח. "אבל אתה כל כך חם," אני ממלמל, כורך את ידיי סביב מותניו.
הוא מצחקק. "אם אני לא אלך עכשיו הוא יכנס לכאן."
"הוא לא, הוא יודע ששנינו כאן והוא לא פשוט יכנס," אני מלגלג.
ג'קס נוחר. "לאחי אין בושה, הוא יכנס לכאן בלי מחשבה שניה," הוא אומר.
"בסדר בסדר," אני רוטן, נותן לו ללכת.
הוא מצחקק כשאני קובר את ראשי בכרית. "קדימה אַש הם בטח ירצו לדבר גם איתך."
אני נוהם. "בסדר."
**********************
"אתה צוחק נכון?"
"לא אין יותר רציני ממני," הוא מושך בכתפיו.
ג'קס בוהה באחיו. "אתה לא יודע כלום לגבי מכשפים. הקסם היחיד שאתה יודע לעשות זה כשפי אש ואפילו לא טוב במיוחד," הוא אומר.
"זה לא כאילו אני עומד להיות מלך המכשפים, רק השומר האישי של סיירה. לנסיך הדרקונים אין באמת אחריות ואין מלחמה או משהו כזה אז להיות לוחם זה חסר טעם. אבל בתור השומר שלה, יהיה לי משהו לעשות כל היום."
יותר כמו מישהי לעשות כל היום, אני נוחר.
אני צופה בג'קסון מכסה את פיו ומוריד את מבטו לחיקו בזמן שהוא מנסה לא לצחוק. לוקח לו רגע לסדר את קור רוחו אך הוא עדיין מחייך.
"אז אתה פשוט עומד לעקוב אחרי סיירה כל הזמן, להגן עליה מאנשים שרוצים לתפוס לה את השלטון בכוח?" הוא שואל.
קיין מושך בכתפיו. "כן משהו כזה," הוא עונה, מביט במיועדת שלו.
"אז אתה עומד לחיות בטריטוריית המכשפים?"
"כן, אני אבוא לבקר מידי פעם אבל אתם באמת לא צריכים אותי בסביבה," הוא מושך בכתפיו.
"אמא כן."
מבטי פוגש את של סיירה והיא נראית מרגישה לא בנוח בדיוק כמוני מהמקום שזה נראה שהשיחה עומדת להגיע אליו.
YOU ARE READING
יעוד המלך • Mate To The King
Fantasiהספר השלישי ל- "יעוד הדרקון • Mate To The Dragon" דרקונים לא נדדו בחופשיות אלפי שנים, הם הוכרחו להתאים את עצמם לראש של בן אדם ולחלוק גוף של בן אנוש. הרוחות העתיקות הם הדרקונים החזקים ביותר שהתקיימו אי פעם, הם עוצמתיים מידי כדי להתהלך על אדמת כדור ה...