"אני שונאת אותך כל כך. אני ביקשתי דבר אחד."
"תראי אני מצטערת אבל אני חייבת לעבוד, אני יכולה לבקש ממישהו ש-"
"את צוחקת, כן?"
"זה נראה שאני פאקינג צוחקת?"
אני מכסה את הפה שלי עם ידיי כדי להחניק את הצחוק שלי. שון מכווץ את הכתף שלי מעט ואני שמה לב לחיוך המשועשע על פניו.
"בסדר. אוהבת אותך גם מותק."
אנג'ל נכנסת לסלון רגע לאחר מכן, נאנחת בכבדות. "בכנות יש לה מזל שהייתי חייבת להתמודד עם לייזה בהריון פעמיים אחרת סביר להניח שלא הייתי מצליחה להתמודד איתה יותר מכמה דקות," היא ממלמלת.
"היא באמת כל כך נוראית?" אני שואלת.
היא נוחרת. "היא בדיוק צעקה עליי בגלל שהיא לא יכולה לעשות לעצמה פדיקור ולא הבאתי לה את הפיצה שהיא מעולם לא ביקשה ממני."
אני מטלטלת את ראשי עם צחקוק קטן. "זלה היא הבן אדם הכי סבלני ושקול שאני מכירה. אם זה מה שהיריון עושה לה אני לא יכולה לדמיין מה זה היה עושה לך," אני מציינת.
אנג'ל מזעיפה את פניה לעברי. "אני מתכוונת את לא טועה אבל ברצינות, אאוץ'."
"כמה זמן נשאר לה?" שון שואל.
"חודשיים אם אני זוכרת נכון, למרות שג'אדה אמרה שיהיה לה מזל אם היא לא תלד בשבועות הקרובים."
"מזל?"
"כן זה יותר מסוכן לה ולתינוקות אם היא תלד מוקדם," היא נאנחת.
אני שומעת קול התרסקות מהחדר הצמוד ומה שנשמע כמו צלחת נשברת ואני קופצת מעט. אנג'ל מקללת מתחת לנשימתה. "כדאי שתצאו מכאן לפני שהיא תתחיל לצעוק גם עליכם," היא אומרת.
"את עומדת להיות בסדר?" אני שואלת.
היא מהנהנת בראשה לחיוב. "כן אנחנו נהיה בסדר."
אני נותנת לה חיוך סימפתי לפני שאני הולכת לדלת, ידו של שון סביב הכתפיים שלי. אני קופאת לקול הצורמני של צלחת נוספת נשברת.
"את יכולה להפסיק לזרוק דברים? את תפגעי בעצמך!"
עיניי מתרחבות כשאני שומעת את הנהמה שמהדהדת בבית.
"מה - לא! זלה לא אמרתי שאת שמנה רק התכוונתי ש- אאו! תפסיקי לזרוק עליי צלחות!"
"אנחנו צריכים לשלוח לשם שומרים?" שון שואל, נראה באמת מודאג.
"אני באמת לא חושבת שהם יהיו מסוגלים לעזור," אני ממלמלת כשאנג'ל ממהרת מחוץ למטבח פתאום.
"אלים זה ממש קרוב להיות רע כמו לייזה," היא ממלמלת.
"מה לעזאזל היא עשתה שהיה יותר נורא מזה?" אני שורקת, עיניי רחבות.
YOU ARE READING
יעוד המלך • Mate To The King
Fantasiהספר השלישי ל- "יעוד הדרקון • Mate To The Dragon" דרקונים לא נדדו בחופשיות אלפי שנים, הם הוכרחו להתאים את עצמם לראש של בן אדם ולחלוק גוף של בן אנוש. הרוחות העתיקות הם הדרקונים החזקים ביותר שהתקיימו אי פעם, הם עוצמתיים מידי כדי להתהלך על אדמת כדור ה...