J-Hope'un Ağzından
Yüzüme gelen parlayan şeyle zor da olsa gözlerimi açtım. Çıplak bir tenle karşılaşınca hızla doğruldum.
Suga hala uyuyordu.
Sıkıntı şuydu ki üstünde hiçbir şey yoktu.
Kalkmak için çarşafı üstümden çekecekken çıplak bacaklarımla karşılaşınca kafamı herhangi bir yere sokup çıkarmamayı diledim.
Dün geceki olanlar film şeridi gibi gözümün önünden geçti.
Kaçmak için plan yapmaya başladım.
Önce sessizce üstümü giyinecektim sonra da hızla bu Dünya'dan uzaklaşacaktım.
Mars'a -Tae'nin memleketi olduğunu iddia ettiği gezegene- gidecektim.
"J-Hope?".
Düşüncelerimi bölen sesle yapmacık bir şekilde gülümseyerek Suga'ya döndüm.
"Suga?".
"Ne zaman uyandın?". "Bilmiyorum". Yavaşça doğruldu. "Canın yanıyor mu?".
"N-ne?". "Bir yerin diyorum ağrıyor mu?". "Neden ağrısın ki?".
Olduğum yerde kıpırdanınca arkamda hissettiğim acı baş gösterdi.
"Ağrıyor". Bir şey demeden yataktan kalktı ve banyoya yürüdü.
Elindeki kremle geri döndüğünde altında sadece boxerının olduğunu fark etmem uzun sürmedi.
"Yat". "Anlamadım". "Yat da krem sürelim". "Ben hallederim".
Gözlerini devirip yanıma geldi. Üstümü çarşafı çekmesiyle çırılçıplak bedenim ortaya çıkmıştı.
Hızlı bir o kadar da nazik bir şekilde beni yatırdı.
Bacaklarımı araladı.
Orda hissettiğim soğuk şeyle irkildim.
"Benden utanma gerek yok. Bu her zaman olacak bir şey. Yani gayet normal". "Bir daha olmayacak".
Sırıtarak başını kaldırdı."Bir daha olmayacağı için mi küçük
J-Hope harekete geçti". "N-ne diyorsun ya?"Başımı kaldırmamla gördüğüm şey yüzünden aslında her şeyin bir rüya olmasına diledim.
Kendimi öldürsem çok canım yanar mı ki?
"Sana dokunmayacağım. Daha doğru iyileşene kadar dokunmayacağım". "Çok teşekkür ederim ya. Bayağı rahatladım bak".
Kıkırdadı.
Bu gülüşü yüzünden bir gün kalpten gidecektim.
"Ama istiyorum dersen ben hep burdayım"
Üstüme çarşafı çekip kafamı yastığa bastırıp çığlık atmaya başladım.
"Kendini boğmaya falan mı çalışıyorsun acaba?". "Evet". "Tamam sen devam et ben başka birini bulurum".
Sinirle ona baktım. Bir şey demeden beni kucağına aldı.
"Nereye gidiyoruz acaba?". "Banyoya"
"N-ne yapacağız orda?". "Banyo". "Vay be. Bayağı yaratıcısın". "Soruyu soran sensin". "Hadi ya". "J-Hope susuyor musun yoksa ben mi susturayım?". "Tamam tamam sustum".&&&&&
Herkes okulu kırmıştı. Her zamanki gibi bizim evde toplanmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet Neighbour ^SOPE^
Fanfiction"Yeni bir yere taşınmak ne kadar zor olabilir ki?" diye kendi kendime sorduktan hemen sonra elimdeki koliyi yere düşürdüm. Apartmanda ses yankılanırken yanlış kanıya vardığımı farkettim. Önümdeki kapı bir anda açıldı. Üstünde sadece şortu olan gri s...