Yemeği yedikten sonra sen hannaya hadi gidelim dersin ve çadıra gidersiniz
Hanna sana anlatır ve sen birazda olsa sinirlenirsin çünkü sevgili olmamalarina rağmen bu kadar üstüne gitmesi gerekmez.
Biraz daha konuşursunuz ve suga senin yanına gelir ve sana hadi bebeğim uyumaya gidelim der sende tamam der hannaya vedalasip gidersin.
Sabah olur bugün geri döneceksiniz.
Sen hannanin olduğu çadıra gittin hanna hala uyuyordu sen onu u yandirdin. Gideceginizi ve hazırlanmasını söyledin ve oda kafasını salladı.Sen dışarı çıkıp derin bir nefes alarak cadirina gittin.
Bugün hava diğer günlere göre daha sıcaktı ve sen terliyordun bunun için kısa şeyler giymeye karar verdin ama önce sugaya sorman gerektiğini düşündün ve suga nin yanına gittin.suga,jimin ve jungkook kahvaltı ayrılıyordu.
(Ahhh nerde o günler.)Sen suga nin ya nin gittin ve onu cekistirerek uzaklastin.ve sugaya sordun.
Sen:sevgilim sana birşey soracağım.
Suga:sor birtanem.
Sen:farkettiysen bugün hava çoook sıcak
Suga:evet fark ettim de sen artık konuya geçiş mi yapsan diyorum.
Sen:bu yüzden ben bugün kısa seyler mi giymem
Suga:tabiki de hayır
Sen:amaa siz giyiyorsunuz ben niye giyeceğim
Suga:sana hayır dedim y/n uzatma istersen
Sen:of ya bana ne giyicem. Off neyse tamam peki ya sadece alti mi kısa giysem.
Suga:sorun zaten orda y/n.
Sen:peki ya üstümü .yaaa sadece bol bir t shirt giyicem allah allah.
Suga:ama iyi be altına üstün ne giyiyorsan giy ama bu son.
Sen:tamam deyip sarildin ve çadıra koşup giyindin.Ve hannanin yanına gittin.oda hazırdı.
Senin giydiklerin
(Hannanin kiyafetleri neden daha kısa diyenler için.)
Hannanin giydikleri
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOONGİ İLE HAYAL ET
WerewolfOkulun ilk günü. O bir harika.acaba beni severmi? Hey ağzını kapat Biraz daha bakarsan çocuğu bitireceksin! Bu seni ilgilendirmez !