15.bölüm

41 11 2
                                    

SUUUUZZZYYY!

B-bu ses hannanindi ve çok acı bir şekilde bağırıyordu.bu nasıl oyun hemen onu aramaya başladım.nerde diye ama nafile bulamadım.sugada arıyordu ve bir anda bağırdı

HEMEN BURAYA GEEL.

Sesi fazla uzaktan geliyordu.acaba ne buldu.

Hemen sugayi aramaya başladım ama bulamıyordum.

Her seferinde daha da koyun içine giriyordum ve en sonunda geri döndüm.

Döner dönmez birde ne göreyim geldiğim yol yol değil bildiğin iskelet mezariydi.

Ne bunlar böyle aiiy allahim sen yardım et.

Gelirken farkına varmamisim.tabi o kadar korktum.

Sonra geri geri gelmeye başladım ve aniden birşeye carpmamla birden bağırdım.

Çarptığı şey insan olucakki oda çığlık atmıştı erkek çığlığı.

Kime veya neye arptigim bakmam için arkamı döndüm ve carptigim kişi megersem

Sugaymis oda geri geri geliyormuş.ona neden buraya kadar geldiğini sordum seni aramaya geldim diyerek kolundan çektirmeye başladı.

~hey nereye gidiyoruz.ve az önce sen ne buldu ne beni yanına cagirdin.

~hannanin kolyesini buldum herhalde onunkine benziyor da bir yere sıkışmış alamadım.seni onun yanına götürüyorum.

~NEEEE?!hadi hadi hızlı ol nerdese götür hadiiii.

~tamam sakin ol.

       
Dediğinde geldik demesi bir oldu ve hemen kolyenein sıkışmış olduğu yeri gösterdi ohaa taa nerde
Nasıl görmüş bu bunu ordan.
Neyse hemen kolyeye baktım gerçekten hannanin kolyesiydi bunu ona küçükken ben almıştım.
Üstelik jimin li bunu çok severdi ama şu an nerde

Nerdesin hanna nerdesin.......

Hannanin kolyesi

Sonrasında kolyeyi ordan çıkartmaya çalıştım ama olmadı en sonunda suga böyle olmak diyere kolyenein takıldığı demiri soktu nasıl yaptı bilmiyorum ama bildiğin söktü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonrasında kolyeyi ordan çıkartmaya çalıştım ama olmadı en sonunda suga böyle olmak diyere kolyenein takıldığı demiri soktu nasıl yaptı bilmiyorum ama bildiğin söktü.

        Sonra ben hemen kolyeyi aldım elime kolyeye kan vardı bunlar hannaya kesin birşey yaptı .artık oyun oyun değildi bir nevi boktan bir uygulama ışte.
Kanı gördüğüm ağlamaya başladım be bağıra bağıra hannayi arıyordum .

Çok korkuyordum ona birşey oldu diye .aradım saatlerce aradım ama yok sanki yerin dibine girdi yok kiz.

Içimden geçirdiğim bu sesle birde bir çığlık geldi ama az geliyordu ve boğuk suga aniden kafasını yere eğdi ve yeri dinledi .

~HAYIIIIIR!

~NE OLDU.

~bu hannanin sesi !yerden geliyor bak dinle.

Dediği an hemen yere ettim kendimi ve dinledim gerçekten yerden geliyordu.v ve aaa hayır olamaz bu ne şimdi

Yerden hannanin yalvaris sesleri geliyordu.

Sesler

▪ah ahhm ji jimin yapma ne olursun yapma .
¤¤¤¤¤《ses yok》
▪ji jimin AHHHH y yapma yal yalvarıyorum ahhhm.
¤¤¤¤¤《ses yok》

Son

En sonu ne ses gelmemişti ve artık hannanin sesleri de gelmiyordu. Kimin ona ne yapmıştı öyle .yoksaaa HA HAAAAYYYIIIIIR!
 
Hemen sugaya beni kolyeyi bulduğumu yere götürmesini istedim ve sugada kirletmeden getirdi ben biraz yeri dinledim evet tam da tahmin ettiğim gibi.

Sesler kolyeyi bulduğumuz yerlerde de geliyordu hanna jiminle bağırıp duruyordu ve artık bıktım senden dedi jimin ise ona ama ben sadece seni sevdim sevmek supsa öldür beni hanna öldür dedikten sonra hanna ağlamaya başladı daha fazla dayanamadım ve sugaya beni kucagina almasını söyledim
Ama ondan önce elime geniş ve sivri birşey aldım ne olduğunu bilmiyorum
Sonra suga beni kaldırdı ben sugaya beni bırakması ni söylediğim direk biraiicakti yavaş falan değil direk yere atmasını söyledim biraz itiraz etti ama ikna ettim beni tutup nerdeyse kafasının üstüne kadar kaldırdı beni dik bir şekilde bırakmasını söyledim.
Ve
BIRAK
dedikten sonra aniden bırakmıştı ben elimdeki şeyi dimdik tutuyordum ve ben düşünce direk yere saplandı ve
Yerde kaldı ben de artık yerdeydi yeniden yeri dinledigimde sanki birkaç ray sesi duydum ve sugaya o çubuğu ordan çıkarmasını söyledim söyledim suga hemen onu çıkardı .

Çıkarttığı an yukarıya doğru bir kapak açıldı aklındaki şey gerçek olmuştu.
Bende bunu bekliyordu  e bir merdiven vardı.

Hemen suganin koluna girip asagiya

Ve aşağı inmemiz gerektiğini söyledim telefonun flasini açtık ve merdivenden yavaş yavaş indik .tamamen
Indigimizde önümüze çelik bir kapı vardı onun ya nin gittim ve kablolariyla bir şeyler yaptım.ve kapı açıldı suga saskinca bana bakıyordu bende yanıma gelmesin işaret etti  ve geldi içeri doğru gitmiştim .

Hanna ve jiminin bağırmış sesleri geliyordu ama oda karanlıkta.

Hemen oda dalmak için bir adım attığım suga kolumu tuttu ve tehlikeli olabilir .dedi

Bende hadi ama suga yapmalıyız dedim .

Bana kafasininolumlu anlamada salladı salladı ben vakit kaybetmeden seslerin geldiği kapıyı sertçe açtım.

Evet bebetolar bu gunluk bu kadar 655 kelime hikaye biliyorum heyecanlı yerine bitirdim ama yoruldum.sizi seviyorum begenmeyi unutmayın 😊

💓poncik okuyucum💓
❤💋💓izem1993💓💋❤

YOONGİ İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin