16.bölüm

34 9 0
                                    

Kapıyı sertçe açtım

Herkez
SUPRIIIIIIZ

O an şok olmuştum ve gözlerim dolmaya başlamıştı....ve su an agliyordum.

IYIKI DOGDUN SUZY IYIKI DOGDUN SUZY MUTLU YILLAR MUTLU YILLAR MUTLU YILLAR SANAA.

HErkez bir yandan alkışlıyor bir yandan da IYIKI DOGDUN diye bağırıyorlar.bugün benim doğum günüm nasılda unutmuşum hepsi bu oyun yüzünden.

Biraz zaman geçti ve herkez pastasını yedi bende yedim çok lezzetliydi ba-yil-dim.diyebilirim ama şimdi hanna jimin ve suga yi sorgulama vakti.

~suga!

~e-efendim.

~başla!

~n-neye?

~bilmemezlikten gelme sen bu oyunun içindeydim sanıyorum hemen bana herşeyi anlat.

~a-aaa şey ben.neyse herşeyi anatiyoru...bu oyun jimin ben ve hanna kurduk .bu mesaj li işleri falan biz yaptık sadece jiminin ismini kişilerden sildi  numarası kaldı whatsapp dan da resmini kaldırdı ani onlar mesaj atıyordu .
Makyaj mağazası planını falan hanna yaptı ve koy haritasını geri kalanı jimin yaptı ve biz buranın sahibiyle anlaştık yerin altı ne bir yer olduğunu söyleyince bize daha mantıklı ve korkunç geldi.bize böyle birşey yaptık.

~demek öyle.......şimdi siraaaa........Hanna ve jiminde!

~aaoooo o zaman ilk ben başlayayım. (Hanna)

Sadece kafamı olumlu anlamda sallamistim ve hadi başla demiştim

~Hadi başla.ama ilk şu inlemelerden başla hanna!

~bak şimdi..Ben jiminle anlaşma yaptı  siz yan odanın üstünden geçerken bir alet koymuştuk yere ve siz geçerken ordan bize alarm ile ses çıkartıyordu.siz ordan geçerken ben son sesimle bağırıyorum.sizde duydunuz o sesleri ışte yani sen yanlış anlicaktin ve daha çok korkucaktin.daha çok endiselenecektin.bende orda bagiriyodum.tata jimin yanımda bi değidi.salonu susluyorlardi.

~YA BEN NE KADAR KORKTUM HABERINIZ VARMI!?

ses cikartmamislardi kafalarını öne egmislerdi.

~EVET jimin sıra sende !başla!

~herşey hannanin anlattığı gibi hatta o kolyeyi bile ben oraya sıkıştırdım. Ama başka bir tane almıştım.
Ve onu koymuştum bak hannanin kolyesi hala boynunda.yani hepsi böyle ve hannaya ben öyle sekilde bagirmasini söyledim aynen onun dediği gibi daha çok korkucaktin bundan suga hyung un bile haberi yok.

~tamam o zaman.şimdilik affediyorum.bana bunları yaptığınız için ama.

Hn,sg,jm:tamam .kkkkk

Arkadaşlar bu gunluk benden bu kadar yarin okul var ve benim uykumu almam lazım.
Sizi seviyorum ❤

💓PONCIK OKUYUCUM 💓
❤😘izem1993😘❤
❤😘iremrk456😘❤

YOONGİ İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin