13.bölüm

39 11 2
                                    

Begenmeyi unutma😊

Yine herzamanki gibi kendim uyanmadim.sasirdikmi evet.

Suga beni uyandırmıştı hayret ettim benden önce kalkmış.neyse su an konu bu değil suganin beni bu saatte neden uyandirisi.Hemen bunu ona sordum.

~neden bu saatte beni kaldirdin.

~aaaa....aam sss....s sey aşkım. Ben şey

~sen ney suga hadi afzinda gevelemede soyle.

~bana bir mesaj geldii. Ve mesajda sey yazıyordu. ....

~ney yazıyordu.

~oy oy ben en iyisi konuyu sana  baştan anlatayım .

~bencede.?

~ben bir yarışmaya katıldım bu yarışmada seçilirken sana 1 af ta içinde bir mesaj geliyor yani bu yarismada sana görevler veriyor ve sen her görev sonu fotoğraf çekip numaraya yolluyordu bu takım takım oluyor bazen tanıdık bazen de yabancı olabiliyor bizim burda yapacağımız şey herkesden önce görevi tamamlamak.

~suga şapkanın sırası değil sabah sabah beni bunun icin mi kaldirdin ya uff.

~yaa şaka değil gerçekten.

~Hadi ama suga senin böyle birşey yapicagimi ikimize biliyoruz.

~ama yaptım kanitida var bak.deyip telefondaki mesajı gösterdi gerçektende doğruydu hemen suganin boynuna atladım ve yaşasın yaşasın diye sayiklamaya başladım neden mi AKSIYOA BAYILIRIIIM.

Ama olsemde suganin böyle birşey yapmicagina emin olabilirdim şaşırtıcı gerçekten daha dün usluk usul otururken bugün bir hareketli kesin bunun sonunda birşey var ama neee!?

Ben biraz mesaja odaklandı ve sugaya.

-hep böyle bulmaca gibi mi soracaklar ya.

-sanırım ama ben birşey anlamadım birde sen dogru düzgün bak anlayabilecekmisin?
(Bundan sonrasını bulmacayı falan kendim uydurcam saçma sapan şeyler yani.birde bu aşk yeniden den aklıma geldi bilenler yorumaaa.)

Mesajda şöyle yazıyordu

●●●●●●●●●●

Kızlar bırakmaz peşini hergün boyarlar duvara badana yapar gibi bunların hepsinin kaynağında gizli...

●●●●●●●●●●

Kizlar bırakmaz peşini, olan kısım kizlar sevdiği erkeğin aşık olduğu kıyafetlerin peşini bırakmaz lar bana göre

Ergun boyarlar duvara badana yapar gibi,bu kısım şunu anımsatıyor .Ben hep makyajımı fazla yaptigimda suga bana *ne o kızım duvar mi boyuyon*derdi yani bu makyaj dan bahsediyor.

Bunların hepsi aynaginda gizli,bu ise makyaj malzemelerinin kaynağı yani makyaj mağazası kesin bu bak kesin
Iyi de hangisi..

2 DK SONRA

Tekrar mesaj geldi ve seulde bizim evin en az 1,2 kilometre ötesinde bir yerde olan bir mağazayı gösteren harita.
Hemen hazırlanıp çıktık üstüme kosturucagimiz için rahat birşeyler giyinicektim sugada öyle.

Giydiklerin


Ve çıktık mağazaya gelince tekrardan mesaj geldi mesaja baktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ve çıktık mağazaya gelince tekrardan mesaj geldi mesaja baktık

●●●●●●●●●●

Rujlarin arasında sadece bir tane mor ruj var herkezden önce o ruhu alın ve ikinizin dudagina sürüp bize atın.

●●●●●●●●●●

Hemen ruhların olduğu bölüme gittik ve kör ruj aradık.5 dk sonra suga

-buldum sanırım..askim bu mu?

-aaa evet askim o getir hemen alıp surelim.

Hemen ruju alıp sürdük ve resim çektik resmi attıktan sonra bir oh çektim ve hemen ağzımı temizledik sugaya yardım ettim.

Biraz zaman geçtikten sonra bir mesaj daha geldi.Suga hemen mesaja bakti ve mesajda şöyle yazıyordu

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Mesajda bir harita vardı ve harita bighit i gosteriyordu. Hemen sonra bir mesaj daha geldi.

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

●●●●●●●●●●

Bighitin merdivenlerinde 213 yazan basamağına çıkın ve resminizi basmakla birlikte çekip atın.

●●●●●●●●●●

Suga hemen elimden tutup koşmaya başladı bir taksi durdup bindik.SUGA hemen yolu tarif etti ve çabucak geldik çünkü suga bu bighitta calisiyo e yani normal olarak kestirme yollarida biyo yani bu sayede hızlı geldik hemen merdivenlere çıkmaya başladık ve 213 numaralı basamağı bulduk üstüne çıkıp numarayı alacak şekile resim çekildik ve attık.

Asansöre binip aşağı indik 3 dk sonra bir mesaj daha geldi bu mesajdada.

●●●●●●●●●●

Aranızdan biri tam karşınızdaki koltukta oturan çocuğun elindeki şekeri alıp kacicak diğeri ise video sunu çekecek.

●●●●●●●●●●

Hemen tam karşımızda olan çocuğa baktım şekeri çok güzel yiyordu nasıl yapacaktık.acaba ilk den uyarsakmi?

~suga ilk ten herşeyi anlatsakmi?sonra mi alsak ne yapsak.

~kızım saçmalama adam karşımızdaki çocuğun elindeki şekeri bilmiyo sen ne diyorsun ya.demekki bizi takip ettiriyor allah allah. (Imana geeeeeel)

~aman be sadece fikrimi söylemiştim ben.sanat birşey denmiyo.hıh.

~tamam ya neye oyalanmayalim hadi git te al demişim seni.cekiyim.

~hiii çok biliyor ben hayatta almam baksana ne güzel yiyor.

~off tamam ben alırım al çek ama en baştan çek tamam mi?güzelce.

~tamam suga ben çocuk değilim!

~belli olmaz neyse başlat.

SUGA çocuğun elinden şekeri alındı ve kactik. Çocuk fazla uzulmustu ama sonradan o çocuğu bulup ona birsürü eser alicam soz dedim hemen vakit kaybetmeden videosu gönderdim
Ve anında mesaj geldi mesajda

Oyun sona erdi...
 
TEBRIKLER OYUNU SİZ KAZANDINIZ

Yazıyordu demek bu gunluk bu kadar hemen eve gidip suyumuzu değiştirdik ve yattık bu arada ga sum nerde değiştirdiniz bir ihtimal ya sum 2,3 gün arkadasinda busanda kalacakmis. Hız öyle söyledi hatta arkadaşıyla onu evlerine biz birakmistik. Neyse yatağın keşfini cikarttiktan sonra kalktım ve yemek hazırladım bir hışımla yedikten sonra içeri geçtik ve sugayla uzun uzun konuştuk. Ve o beni sevdiğini bende onu sevdiğimi söyledik ve bir gün daha böyle geçti

Merhabaaaa

Begenmeyi unutmayın bu hikayeyi gece 4.38 de atıyorum

Sizi seviyorum veeeeeee

❤poncik okuyucum❤
❤💋izem1993💋❤

YOONGİ İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin