Begenmeyi unutma.😊
Min ho nun karşısına geçitin ve biraz bekle dedim.
Ilk den bana şaşkın şaşkın bakti ve evi önümden diyerek beni ittirdi.ve ben yine karşısına geçtim ve bana bak ufaklık sen kimsin de beni istiyorsun dedim.
-kim miyim asi sen kimsin ?! Ve ayrica burada ikimiz arkasında kim ufaklık gibi duruyor?
-sen tabiki daha 16 yasindasin.
-sende 14 yaşında gibi duruyorsun ama.
-ama ben 22 yaşındayım.ve ga sum un ablasiyim.
-NEEEE OHAAA!😰
-yaaa şimdi seninle sessiz ve sakin bir yere gidiyoruz sen bana ya sun la olan herşeyi anlatıyorsun.
-tamam.
Dedi ve gitti marketin 2 sokak altı ne a bir parkta oturduk ve konuştuk.bana herşeyi açıkladı .kısaca ga sum u co seviyor ve ga sum için kavga etmiş yüzü bu yüzden böyle olmuş.
Biraz zaman daha konuştuk ve min ho bir anda bana sarıldı ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı ne oldu şimdi durduk yere.Bende ona sarildim ve saminlesmesini söyledim.
-sakin ol min ho.ne oldu şöyle
-...... (agliyor)
-cevap ver min ho!
-b-ben o-nu hick ç-çok se-sev-seviyorum hick.ama o beni bıraktı o aptal kiz yüzünden. O kizi oldurucem
-sakin ol.
-OLAMAM!
-SAKİN OL! (Şamil olma.kkkkkkk.anlayanlar yoruma.)
-sen beni anlamiyorsun. Çünkü benim durumumda olma din.
-NERDEN BIIYORSUN HA NERDEN!BEN SENDEN DAHA KOTU DURUMLARDA OLDUM!AMA PES ETMEDIM HICK A-AMA SEN HICK EDIYORSUN.ETME!PES ETMEE!
Ağlayarak ve bağırarak söylemiştim .Min ho şaşırmıştı ve bana direk sarıldı .aslinda onu sevmiştim .kardeşim gibi .
Telefonum çaldı.elime aldım ve kim olduğuna baktım ga sumdu açtım ve konuştum.
-alo yenge nerde kaldın yaa .acıktım ben amcam uyanması hala ama ben acıktım.
-tamam yengecim markette çok fazla sıra vardı bu yüzden gec kaldım ama şimdi yoldayim. Geliyorum.
Dedim ve telefonu kapattım .Min ho bana şaşkın bakıyordu .
-ablası olduğunu soylemistin.yengesi çıktın.
-ha abla ha yenge ne fark eder.ama daha eğlenmedik amcasiyla.
-neee?birde amcası ne yapacan yasli adamı ya.
-ne yaşlısı be amcası genç 25 yaşında .
-heee ben de yasli falan sandım 40 50 falan.
-OHA sende neye benim gitmem lazım bye
-tamam ama numaranı ver bir daha sana ulaşmak için.
-tamam***********yazdinmi?
-evet.
-tamam.bye.
-bye.
Eve geldin ve kahvaltiyi hazır,adın ga sum hepsinden yedi ve içeri gitti sende sofrayı topladıktan sonra aldığın cikolatalari ga sum a verdim ile en şaşırdı ama sonradan anlayıp teşekkür etti.
Ve sonra.....
Begenmeyi unutma😙
❤PONCIK OKUYUCUM❤
❤💋izem1993💋❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOONGİ İLE HAYAL ET
Про оборотнейOkulun ilk günü. O bir harika.acaba beni severmi? Hey ağzını kapat Biraz daha bakarsan çocuğu bitireceksin! Bu seni ilgilendirmez !