Ya kaç gündür atamadim bu yüzden 2 veya 3 bölüm aticam bye.begenmeyi unutma😊
Sabah uyandin ve aşağı indin ga sum koltuga oturmuş telefonuyla uğraşıyordu.sende mutfağa gittin ve kahvalti hazırlamaya başladın.saat 11.40 olmuş.sen ahvaltiyi hazırlarken evde bir kaç birşeyin olmadığını var edip markete gitmek için giyindin
Giydiklerin
Bunları giydin ve aşağı kata indin tam kapıyı açtığında ga sum.
-nereye yenge?
-Markete gidiyorum.birşey istiyor musun?
-neden sen gidiyorsun bana deseydin ben giderdim.ve ayrıca birşey istemiyorum.
-peki tamam.ama ben giderim.
-tamam o zaman sen bilirsin.
Bundan sonra kendi ağzımdan yazacam. Diğer türlü zor oluyor.
Evden çıktım ve markete doğru gidiyordumki min ho ya benzeyen bir çocuk biraz çocuğa yaklaştım. Yüzü tam beli olmuyordu .biraz daha yaklaştım.
Sanırım ağlıyordu. Ama neden?ama hala yüzünü tam göremiyorum kafası eğik ve yanda dönüktü .biraz daha yanda kayarak yaklaştım. Şimdi yüzünü gorebimistim .hemen telefonu açıp min ho nun resmini açtım ve karsilastirdim. Ve gerçekten o'ydu ben çok zaman kaybetmemek için yoluma döndüm ve markete gittim.aslında min ho nun bulunduğu yerde markete daha yakın olan bir yol vardı ama o yolda min ho vardı bu yüzden gidemedim.
Markette ihtiyacım olanları aldım ve tam kasaya gidecekken aklıma ga sum geldi ve hemen cikoataarin olduğu bölüme gittim.ve birkaç cikolata aldım.neden mi ?depresyona en iyi gelen şey cikolata kizlar için beni böyle ama erkekleri bilmem.ben biraz daha cikolata keşfi yaparken aklıma birşey geldi neden kendime cikolata almıyorum.bir dakika burda neden beyaz cikolata yok.benim en sevdiğim cikolata beyaz cikolata ama burda yook.biraz daha bakınırım ve bir tane gördüm hemen oraya gitti sadece te bir tane kalmıştı .ben tam alicakken elim birinin eline değdi kimin eli diye batigimda gördüğüm şeyle şok oldum.
Bu min ho ydu yüzü gözü mosmor gözleri kıpkırmızı dudağı bağlamış ama hala yakisikli gözüküyordu.demek oda beyaz cikolata seviyor ben ona hala bakarken bana sen alabilirsin dedi bm ise ona.
-aaa s şey gerek yok sen al senin daha çok ihtiyacın vardır.
-y yok yani s şey sen al ışte.
-ben almam hem ilk sen gormussundur
-h hayır yani ufff boşver al hadi dedi ve bende aldım kasaya doğru ierledim ve aldığım şeyleri kasaya koydum min ho da birkaç cikolata almış arkamda bekliyordu benim isim bitti ve dışarı çıktım kendime çeki üzen verdim .evet min ho ile konusacaktim.
Ve min ho marketten çıktı ilerlerken önüne geçtim ve...
Acaba ne olacak
Begenmeyi unutma😙
❤poncik okuyucum❤
❤💋izem1993💋❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOONGİ İLE HAYAL ET
WerewolfOkulun ilk günü. O bir harika.acaba beni severmi? Hey ağzını kapat Biraz daha bakarsan çocuğu bitireceksin! Bu seni ilgilendirmez !