Begenmeyi unutma😊
Ve sonra ben ga sum un karşısına geçtim.ona min ho yu gördüğümü ve konustugumu söyledim bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu.Bende ona bir dakikaya geliyorum herşeyi anlaticam diyerek .hemen yukarıya sugaya bakmaya geldim.uyuyormu diye baktım.tabiki uyuyordu. (Ne zaman gördük uyumadigini )(genellikle herzaman)hemen koşmak aşağıya indim ve ga sum un karşısına oturdum.ve ona herşeyi anlattım gözünden bir damla yas gelmisti.tabi ki alicam çocuk onun için kavga etmiş üstüne sülük birde babasından dayak yemiş ama hala ga sum a aşık.ben ga sum a aglamasini söyledim .galasını içini doksun.biraz zaman geçti ga sum sakinlesmisti .sugada uyanmış aşağı iniyordu.ben onu görünce hemen kendime çeki düzen verdim ve
-günaydın askim. (Buarada saat 1.24)
-gün- OHAAA saat kaç olmuş ya.
-evet askim saat 1.24.
-beni neden uyarmadiniz.
-çok güzel uyuyordu bende uyandırmaya kiyamadim.
-hmmm demek öyle ama ben su an fazla açım.
-tamam hemen hazırlıyorum.
-dur hazırlama birşey dışarda yiyelim hem hava güzel ne dersiniz.
Gs-y/n:bana uyar.
-pekala.o zaman hazırlanın daha sonra biraz gezeriz ha.
-olur askim hadi biz hazırlanmaya gidelim ga sum.
-tamam yenge
Senin giydiklerin
AyakkabılarınGa sum un giydikleri
Ga sumda bunları giydi suga biraz mizmizlandi yani bize kızdı ama biz pes etmeyerek direndik.ve suga pes etti çıktık ve bir cafe ye geldik suga kendine yemek sipariş etti ga sum ve bende içecek birşeyler .biz biraz cafede oturup kalktık seul çarşısında geziyorduk suga birde hadi alış verişe gidelim dedi .ben ilk den sasirdim ama sonra tamam dedik.avm ye geldiğimizde min ho yu gördük ya sum oa uzun uzun bakti min ho da biri görünce elindeki kahvesi yere düştü sugada sese doğru döndüğünde min ho yu görünce sinirlendi ve ona doğru yürümeye başladı.ben ise sugayi durdurmaya çalışıyordum en sonunda suganin önüne geçip.
-o sadece aşık. Sende öyle olma din mi hiç benim için.
-çekil önümden.
-hayir cekilmiyorum. Bırak onları konuşsunlar.sen bana asikken ben seni bırakıp gitsem sen o gün birileriyle kavga etsen eve gelince e babamdan dayak ye sen ve bir gün ben amcam ve yengemle geziyor olsam sende bizim karşımıza ciksan. Amcam seni görüp sinirlenme ve sana doğru sınırlı sınırlı gelse ve seni döve bağıra çağırma hosunami gider ha soylesene.beni senden alıp bir daha gorusturmeseler HOSUNAMI GİDER. şimdi birakta konuşsunlar o artık büyüdü suga artık çocuk değil kendi kararlarını kendisi verebilir.hadi biz gezme,im onlar konuşsunlar tamam mi.
-t-tamam.ama şunu bil seni kimse benim elimden alamaz!
-hi hi alamaz hadi gidelim.hadiiiii.
Biz onlarinyanliz bıraktık min ho ve ga sum bana saskinca bakıyordu ben min ho nun yanından geçerken göz kirptim ve hadi al gönlünü diye fisildadim.
Evet bu bölüme burda biteeer.
Bu bölümü çoook sevdiğim bir arkadaşım hatta kardeşim olan biri için attım.o kişi kendini biliyor.
❤poncik okuyucum❤
❤💋izem1993💋❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOONGİ İLE HAYAL ET
WerewolfOkulun ilk günü. O bir harika.acaba beni severmi? Hey ağzını kapat Biraz daha bakarsan çocuğu bitireceksin! Bu seni ilgilendirmez !