Mbaruan 2 oret e para te mesimit .
Ishte pushimi i gjate pastaj klasa e
XI A kishte 2 ore Edukim Fizik .
Krisia del e shoqeruar me shoqet e saj, shkojne tek dyqani qe bdodhej brenda rrethekimit te gjimnazit per te blere .
Marrin ato c'ka blejne pastaj afrohen drejt portes se shkolles ku ishte dielli dhe ishte me ngrohte.
Aty ishte vendi i asaj klase .
Kishin bere nje rreth me vajza dhe djem.
Po shikonte per Devin meqe s'po shihte dhe djemte e tjere te mbledhur tek fusha por vetem disa .
Kur ne moment degjon kur thirret emri i tij.
-O Dev Dragsani - therret nje vajze .
Krisia kthen koken dhe shikon se ai ishte ulur prane portes ,tek bordura rrethuar me miq .Vajza qe i afrohet ishte e nje viti te 3 nje 'vajze me emer' quhej Keti .
-O Keti ckemi !-i thote ftohte .
-Mire si je ti Devi ?
-Sic me sheh .
-Per mesim do rrish ?.
-Kete ore kam Edukim Fizik do rri, oren tjeter jam i lire, do dal .
-Te 'Parisi' .. ?
-Ku te doje 'zemra' - cunat qeshin.
-Shihemi o Devi .-i thote Keti .
-Takohemi - ajo largohet cunat ia nisin duke u tallur me Ketin si femer.
-Yyyy hajde Dragsan o djall mire qe na erdhe se vajzave po iu ringjall rrahjet e 'zemres'-i thote Xhesi nje shok klase qeshin gjithe cunat.
Fillon dhe Devi duke qeshur.Ne momentet qe po qeshte shikon Krisian qe po e veshtronte dhe ndalon gati se qeshuri.
Kur drejt saj vjen nje djalosh tjeter i gjate, simpatik ,ajo po shihte ate.
-O Kris .-i therret djaloshi me te madhe gjithe dashuri .
-O Heri ,o zemra ime ti ,te vdes une per ty -perqafohen.
Devi behet konfuz ,s'po kuptonte, c'po ndodhte ,a po shihte ate pak me pare apo ate djaloshin tjeter.?!!
Madje spo e kuptonte pse po perqafohej me ate tipin.
***
-Ehaa ka plasur aroma e dashurise ketu -ia ben Geri nje shok i klases se Krisit.Nderkohe nje vajze tjeter po qeronte nje portokall.
-Posi uuhh offf ffff of ere portokalli- ia ben Heri te gjitheqeshin.
Heri ishte ai shakaxhiu i klases sebashku me Gerin.Heri me Krisian ishin miq dhe benin vec shaka me njeri tjetrin dhe klasa e dinte madje .
Devi ende po i shihte .
-Ca kemi kete ore ?
-Kemi Edukim Fizik o Ger - ia ben Heri.
-Pushim o shyqyr .Ikim bilardo une dhe ti.
-Jo jo do rrime luajme volejboll se le vetem pa perkujdesje zemren time.Krisin tim une .-i thote Heri duke qeshur dhe duke bere nje mimike fytyre si qenush .
-O te vdes une per ty - i kap Krisi faqen .
Te gjithe fillojne dhe qeshin .
***
Visi sheh ate qe Devi po shikonte .Dhe i afrohet atij prane .
Deshironte te grricej me te .
-Qenkja kjo bukuroshja ! -Devi vec e sheh Visin nje here .
-The qe ishte vajze e mire ë ?!!
-Pse jo !
-Prandaj rri duke u perkedhelur me ate tipin -Visi ia plas se qeshuri .
-S'di c'te them -Visi sapo ia nisi nje loje kundrejt Devit .Ishte sikur kjo vajze Visin e terhiqte dhe kishte filluar ta mendonte ate prane tij.
Perkrahe Devit.
Bie zilja.
Viti i 3D 1 ore dhe viti 2A 2 ore ishin jashte ne Edukim Fizik .
Gjithe pjesa tjeter e gjimnazit futet brenda ,dy klasat e tjera qendrojne jashte .
Afrohen te fusha .
-Profesor volejboll apo jo -ia ben Heri.
Devi afrohet me Visin dhe ca shoke te tjere .
Krisia e shikon .
Ishte ai qe po vinte dhe shoket e tij pas.
Ai ishte dashuri, dukej sikur cante ajrin dhe shperndante tensionin e tij.
-Prof Toni si t'kam ?
-He mo Devo paske ardhur ti si t'kam une ty ?!Te ka ecur a .
-Kam nisur ta kap me mire mesimin -profesori nis te qeshe.
-I shkathet je o Dragsan .
-Si emri - ai sheh nga Heri si me inat eger .Pastaj sheh Krisian.
Loja per ne profesor Toni .Te medhenjte ne pushtet .
-Profesor kemi 2 ore neve dhe heren tjeter klasa e ketyre e mori - thote Krisia .
-Sillu mire amore - Krisia stepet duke pare Devin duke i thirrur asaj 'amore' .AMORE ne ckuptim ia tha.Mijera ndjenja iu ringjallen.Por e injoron .
-Profesor te lutem mos bej padrejtesi-Devi vetem i buzeqesh si djallezisht .
-Pakt i mire profesor .Behemi 2 klasat bashke vec kete-kthehet duke pare Krisian ne sy- ma ler ne skuadren time .Se s'du ti lendoj ndjenjat duke e mundur ne loje .
-S'kam nevoje per meshire nga nje garip rrugesh -Devi ndryshon fytyre serioz .E quajti 'garip rrugesh' vertete ganster ishte por jo nga ato me bisht ndershale .
-Dy klasat e perziera profesor ne fushe, kjo do jete ne skuader me mua .
Hajde amore- ia afrohet e e sheh ne sy dhe e kap per krahu- do te ta mesoj une si luhet loja .- i thote tek veshi dhe e terheq .
Krisia mbeten e surprizuar c'po ndodhte cfare tha ajo cfare tha ai .
C'ndodhi kur erdhen ne kete pike.
Dreqin c'po bente Krisia ajo kishte menduar te joshte Devin dhe sdinte si tia bente .Por as vete se kishte kuptuar sesi ai u terhoq drejt saj.
Kjo Krisian e frikesonte dhe i pelqente kishte syte e tij mbi te prekjen e tij per me teper vemendjen e tij .
Ohhh kishte 'ate' .
-E vendose Dragsan dhe pike . -i thote profesor Toni duke qeshur .
-Pse ka nevoje per shqyrtim ?! -te gjithe qeshin.
***
Loja kishte nisur .
Devi ishte ne mes te fushes prane rrjetes dhe Krisian e kishte vendosur ne krahun e tij te djathte .
Ishte kaq bukur te ishte prane tij .
Devi po qeshte ,po fitonin edhe po humbnin pike por thjesht kishte nje ndjesi te bukur.
Krisia vetem po e shikonte duke buzeqeshur, ai kthehet dhe e sheh dhe i buzeqesh lehte ajo vec e veshtron butesisht .
Ai i buzeqeshi asaj ,ndihej kaq prane shpirtit tij.
Sa deshironte ajo femer te prekte aty ku kurre ,kush se kishte bere .
-Loja sapo ka nisur -i thote qetesisht Devi Krisias duke e pare ne sy.
Djall ja tek e nxorri fytyren .
Djall qe te magjeps me shikimin e tij .
-Loje- bertet nje i klases se tij .Po njoftonte se loja nisi .
Topi vjen ne fushen e tyre nje nga skuadra ia pason topin Krisias dhe ajo e humbet.
Humbet topin pasi mendjen e kishte ende tek fjalet e Devit .
-Ca ben, ca ben ku e ke mendjen? Apo te thyhen gishtat - ia ben Eri nje i klases se Devit duke bertitur me nerva.
Devi e sheh eger dhe i ben para .
Visi i del direkt para .
-Hajde Dev se po nis loja - Devi shikon ate qe foli dhe me te vogel i thote.
-Do te ta bej koken cope .Paske nerva ti ! - Eri frikesohet duke pare veshtrimin e Devit .
-Eja Dev-i thote Visi serish .
-Don te provosh nervat e mia,te shohesh rezultatin .
-Lere Dev .
Krisia i sheh .
Devi vendoset ne vendin e tij dhe ishte me nerva.
Loja nisen .
Skuadra e Devit bejne pike .
Heri afrohet te rrjeta ishin ne fund te lojes dhe 1 pike dhe skuadra e Devit do fitonte .
-Po mund zemren tende ti !.Nuk ke turp yyyt -Krisia fillon duke qeshur.-Iii tradhtare shkove te kundershtaret.
-He m Her do te te perqafoj pastaj se te kam xhan -Devi i sheh dhe i degjon me vemendje .
Nuk i pelqente kjo situate.Nuk e donte nen shikim,si donte ato fjale ti degjonte.
Loja kishte nisur dhe Devi ben pike.
Ishte i inatosur dhe ben nje zhytje te fuqishme .
-Fitoooreee -bejne skuadra .
Devi shikon Krisian me nerva, eger dhe largohet per tek miqte e tij.
Ajo vetem e veshtron dhe sikur frika pushton trupin e saj .
Por ishte vec dashuri ,dashuri qe rritej sa here ajo veshtronte syte e tij .
YOU ARE READING
Cartel
RomanceTi mund te jesh gjithkush ,gjithcka per aq kohe sa ti deshiron dhe ke vullnetin te jesh apo te behesh. Nese mendon se jeta mbaroi nisja nga fillimi.Kur shishja mbaron mbushe serish.Nese mendon se je ne 0 nisja cka pret ...merr nje laps ,nje flete te...